Op weg naar Orlando en Shoppen!!!!! - Reisverslag uit Florida, Verenigde Staten van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu Op weg naar Orlando en Shoppen!!!!! - Reisverslag uit Florida, Verenigde Staten van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu

Op weg naar Orlando en Shoppen!!!!!

Door: Bea

Blijf op de hoogte en volg Erwin en Bea

04 Augustus 2006 | Verenigde Staten, Florida

Vandaag was het weer vroeg op staan, lekker ontbijten en op weg naar Orlando.
De dames zagen het einde van Collins Avenue al niet meer, die deden gelijk een schoonheidsslaapje. Zij vonden het maar een kort ritje J
Om een uur of half één waren we in ons hotel, de kamer is wel kleiner dan de vorige,maar gezien de activiteiten voor de komende dagen, denk ik dat we er weinig van zullen merken.
Na ons geïnstalleerd te hebben, moeste we de buurt verkennen, lees waar kan ik shoppen.
Maar niet getreurd het lijkt hier wel één grote shopping Mall.
Natuurlijk hebben we weer het één en ander gekocht, we vertellen niet alles maar voor M....y hebben we een mooie outfit.
Het is hier nog warmer als in Miami, je mist hier het zeewindje.
Nou ja om een lang verhaal kort te maken we hebben geshopd tot we nu wel droppen tot een uur of acht.
Morgen gaan we naar Seaworld en hebben we vast weer meer en spannends te vertellen.

Groetjes en Sterkte met het nederlandse zomerweer, de Bende van vier.

• 04 Augustus 2006 - 07:09

Marc:

Ok Meiden en Erwin,

Heel veel plezier nog op de rest van de trip. Ik vond het leuk jullie te volgen en heb genoten van de verhalen. Ik ga nu zelf afsluiten, inpakken en wegwezen. Veel plezier nog verder en Erwin ik zie je de 28e. Wellicht een laatste sportbericht voor jullie waterratten. JP van de Hoogeband is al weer Europees kampioen.

Groet Marc

• 04 Augustus 2006 - 07:14

Maarten:

Zeg Erwin. Als de dames aan het shoppen zijn, wat doe jij dan? Aan de rand van het zwembad of op het strand met een verfrissend drankje lijkt mij wel een goeie optie.

Groet,
    Maarten

• 04 Augustus 2006 - 07:32

Marleen:

Ik vraag me af met hoeveel koffers jullie terug komen.
    Hihi, het is ook zo verleidelijk allemaal. Hebben jullie de Florida Mall ook al ontdekt?

Groetjes
    Marleen

• 04 Augustus 2006 - 09:38

YesNo:

He globetrotters,

Doen jullie de groeten aan Gudrun, de orka die uit Harderwijk komt??Ineens bedenk ik me dat als jullie downtown Orlando zitten, dat je dan het Upside down house niet zullen vinden!!(ook dat staat naast een leuke, weliswaar kleine, shoppingmall)
    Anyway slaap nog effe zacht,have fun en tot ooit!!!
    PS Ook bij mijn mannen komt onze reis weer helemaal naar boven!!
    YesNo

• 04 Augustus 2006 - 16:20

De Vleugels:

hoi fam
    wij zijn vandaag gevlucht naar huis vanuit de ardennen ik heb net al jullie berichtjes gelezen heerlijk omdat te lezen en tessa vond het zo schattig de foto,s met de dofijnen groetjes van de vleugeltjes

• 04 Augustus 2006 - 18:51

Oma Fokje:

Is het daar nog uit te houden 34 0 ,als het helemaal niet lukt dan de Mall maar in daar is ook altijd wel wat te beleven en altijd airco. en hoe zit dat met die nieuwe aankopen al een extra koffer gekocht?we hebben weer 2 med met zwemmen Inge Dekker goud en Pieter brons en het weer hier dikke plensbuien en veel wind niks an weekend wordt beter zeggen ze. liefs xxxxOma Fokje