Wonder works op z'n kop huis - Reisverslag uit Florida, Verenigde Staten van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu Wonder works op z'n kop huis - Reisverslag uit Florida, Verenigde Staten van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu

Wonder works op z'n kop huis

Door: Amanda

Blijf op de hoogte en volg Erwin en Bea

08 Augustus 2006 | Verenigde Staten, Florida

Vandaag begon het avontuur met het inpakken van de tassen, niet dat er veel was uitgepakt maar er moesten toch echt dingen worden ingepakt, want vandaag vertrokken we uit Orlando naar Saint Petersburg.
Eerst nog lekker gegeten in het hotel, het eten was echt super lekker, en daarna zijn we naar het wonder works gegaan. Dat is een huis op z’n kop, het ziet er heel raar uit maar het is verschrikkelijk leuk binnen! (bedankt voor de tip jane!)
Binnen in het huis kun je van alles doen.. Eerst moet je over een brug waarvan de muren verschillende kleurtjes hebben en dan de hele tijd rondjes om je heen draaien, zo daar word je duizelig van! Als je dan door liep had je allemaal spelletjes en feiten aan de muur, er werd van alles bij je getest, je logica, je reactievermogen, hoe slim (of dom) je bent, je conditie (zoo die zakt wel af bij ons door al dat eten). Dit was echt iets wat heel leuk is, het lijkt wel op Nemo, dat museum in Amsterdam!
We hebben zelfs een leeftijdstest gedaan, hoewel ik gister 16 ben geworden, is mijn gezondheidsleeftijd nog 13,5. (naa dat valt toch wel tegen!). Maar met het sporten ging het allemaal wel goed.

Daarna zijn we nog naar een soort van zwarte markt geweest, daar zijn we een uurtje geweest en daarna naar de mac donalds voor een milkshake en wat te eten.

We zijn daarna naar Saint Petersburg gereden(waar het even vet hard regende, bedankt voor de tip JaneJ en hebben een hotel gezocht, waar we nu lekker zitten. Tamarah heeft net lekker een paar baantjes getrokken in het zwembad. We hebben een wasje aangezet en papa en mama zijn nu boodschapjes doen.

Dit was nog een lange dag na een lang weekend.
Veel groetjes en kusjes en tot het volgende bericht!

• 07 Augustus 2006 - 23:58

Laura:

Veel plezier nog en ik verheug me op de foto's!!
    xx

• 08 Augustus 2006 - 05:52

Marleen:

Ben benieuwd hoe jullie belevenissen in Saint Petersburg zijn. Veel plezier daar.

Groetjes
    Marleen

• 08 Augustus 2006 - 10:15

Sonja:

Het gaat maar door he jullie avontuur. Wij zijn zeer benieuwd wat jullie hier gaan beleven. Wachten op jullie mooie verhaleen en leuke foto's.
    Have Fun RYMS

• 08 Augustus 2006 - 10:42

Laura:

Ik heb je kaartje gekregen hoor Tam! Tnx schat :)
    xx

• 08 Augustus 2006 - 15:33

YesNo:

En WAT moet ik nu doen als jullie weer thuis zijn, dan kan ik niet naar mijn computer rennen om te kijken wat jullie gedaan hebben!!!!! Ik ga echt wel vet veel tijd overhouden!:-)
    Leuk die foto van het upside down huis, brengt leuke memorys terug!!Enne ja dat het regent in St Pete's daar kan ik ook niks aan doen! volgens mij staan ze erom bekend!
    Veel plezier in het museum enne denk erom geen petjes op jullie hoofd!! Hangt het bordje ernog Bea???
    Tot morgen!!!
    Yesno

• 08 Augustus 2006 - 19:09

Oma Fokje:

Wat een belevenissen zeg, dan ski,s onder en in een stoeltjeslift naar boven en met blaren op je .... beneden komen en dan zijn ze weer in een huis wat op de kop staat, leuke foto,s er van, op naar het volgende avontuur. liefs en xxxx van Oma Fokje