dalí museum en luieren - Reisverslag uit Florida, Verenigde Staten van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu dalí museum en luieren - Reisverslag uit Florida, Verenigde Staten van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu

dalí museum en luieren

Door: Tamarah

Blijf op de hoogte en volg Erwin en Bea

09 Augustus 2006 | Verenigde Staten, Florida

Vandaag was het een beetje ons luierdagje. We zouden eerst naar een andere plaats gaan nadat we in het dalí museum waren geweest, maar we bedachten dat het toch wel lekker zou zijn als we in de middag nog even gingen zonnen. Om half 10 gingen we naar het restaurant om te ontbijten en er werd ons meteen al even duidelijk gemaakt dat hij om 10 uur ging sluiten. (dus met andere woorden schiet een beetje op wil je) Hij ververste nog wel even de pannenkoeken en de aardappelkoekjes. Die had ik nog niet gezien in Amerika. Het ei hier in dit restaurant was wel heel raar, dat hadden papa en ik nog nooit gezien. het ei lag in een laagje melk echt heel raar, maar het was niet vies.

Nadat we hadden ontbeten gingen we op weg naar het dalí museum. Na een zigzaggende weg door St. Peterburgs kwamen we bij het museum aan. Mama had er erg naar uitgekeken maar vond het museum in spanje een stuk leuker. Na 2 uur rondgelopen te hebben zijn we weg gegaan. En bedachten we ons, dat als je zulke schilderijen kan maken en bedenken dat je ook wel knettergek moet zijn ook!

Toen we weer terug waren bij het hotel zijn we lekker gaan zonnen en zwemmen. Ik ben meer in het zwembad geweest dan dat ik op de bedden lag te braden. Het was zo heet en amanda en ik zochten de schaduw of het water op. En papa is nu nog steeds aan het bakken. Wat zal hij zwarte zijn als hij terug komt! We gaan zometeen lekker eten en dan naar bed. Morgen gaan we naar Fort Myers en dan zullen we weer een verhaal op de site zetten.

Groetjes de Bende

• 09 Augustus 2006 - 18:43

YesNo:

Jullie hebben helemaal gelijk die Dali was ook vet cool knetterdieknetter gek. Die beste man spoorde echt niet!! Wij vonden het niet zooo geweldig maar in het kader van het kaartje is al betaald en we moesten maar eens wat cultureels doen na al dat shoppen, zijn we gegaan!
    Wat zullen jullie allemaal bijna zwart zijn met dat zwemmen in het zonnetje!! Geniet er maar lekker van voordat je het weet sta je weer hier in de regen!!!!
    Hug
    YesNo