de laatste paar dagen. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu de laatste paar dagen. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu

de laatste paar dagen.

Door: Bendevandrie

Blijf op de hoogte en volg Erwin en Bea

15 Juli 2007 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

Vandaag nog maar 4 daagjes en dan is onze heerlijke rustige vakantie alweer voorbij:(!!
GIster zijn we naar de vlindervallei geweest en naar Lindos! Wat een klim was dat zeg, maar ik moet zeggen wel heel erg mooi. WE hebben veel gezien de vlindervallei was heel mooi, het was wel ontzettend warm dus het was met goed dat we 's morgens vroeg waren gegaan. We hadden een auto gehuurd zodat we nergens aan tijden vast zaten. Toen gingen we naar lindos dat ligt aan de andere kant van het eiland een beetje onderaan. En geloof het of niet Rhodos bestaat vooraal uit bergen! dat leverd hele mooie foto's op (die komen nog) maar ook een hele tocht! Ik (amanda) zat achterin nou en ik was wel misselijk van de rit. Maar we laten niks bederven, we hebben in lindos heerlijk gewinkeld. Daar staat helemaal geen wind (oostkant) dus nog warmer dan waar wij zitten. Mama wilde nog naar het strand maar dat vonden papa en ik niet zo'n goed idee! dus we zijn maar niet gegaan. Nu zitten papa en mama lekker bij het zwembad! er staat nu ook bijna geen wind en het is 40 graden dus het is erg warm!
Nou het gaat ontzettend goed met ons en hopen met jullie ook! nog een fijne vakantie allemaal en tot donderdag!
Tam ik mis je ontzettend en ben blij als ik je weer lekker kan pesten;)
DIkke kussjjeesss

• 15 Juli 2007 - 14:08

Nico En Marleen:

Hallo bendevandrie,

Wij zijn blij dat jullie het zo naar jullie zin hebben. Geniet er maar van ook al is het bloedheet want hier in Nederland is het waardeloos. Mooie voorspellingen voor het weekend maar vandaag heeft het alweer geregend. Veel plezier nog op het eiland en een goed reis terug.

Groetjes
    Nico en Marleen

• 16 Juli 2007 - 12:39

Ryms:

geniet nog lekker daar van het mooie weer want als jullie terug zijn loop je niet zo gauw in bikini rond. En hebben jullie vlinders gezien in de vallei wij toen niet maar het is daar heel erg mooi.
    En wat betref met de bergen fietsen is daar niet zo gemakkelijk met al die kiezelstenen of zijn het gewone wegen geworden.Veel plezier nog de laaste paar dagen

groetjes

• 16 Juli 2007 - 14:29

Tam:

Joeehoooeee, jaaa aman ik wist wel dat je me zou missen:) hiihiihh wacht maar als je weer in NL bent dan zal ik weer is even op je gaan zitten:D

Ik ben ook wel blij hoor (stiekem) dat jullie weer bijna terug komen!
    Nou nog heel veel plezier, word nog maar lekker bruin want hier is het perenweer en mn bruin is er al bijna helemaal af:(
    xxxx

• 20 Juli 2007 - 18:15

Mieke:

Op mijn gemakkie heb ik nu eens naar jullie site kunnen kijken en de foto's!
    Komen er ook foto's van Rhodos op?!?!?
    Dorien en ik zijn ook weer goed in het Limburgse land aangekomen!! Wij hebben vandaag de foto's uitgewisseld..erg leuk om alles terug te zien! Amanda, we hebben ook nog een foto van jou!
    Wil nog even kwijt dat wij het erg leuk, gezellig vonden dat we jullie hebben leren kennen de afgelopen vakantie!

Groetjes uit Limburg,
    Mieke