Op verrassingsreis nog een paar nachtjes slapen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu Op verrassingsreis nog een paar nachtjes slapen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu

Op verrassingsreis nog een paar nachtjes slapen

Door: Bendevantwee

Blijf op de hoogte en volg Erwin en Bea

13 Maart 2009 | Nederland, Amsterdam

Ja,ja de werkdagen zitten erop voor Erwin en mij.
We kunnen ons nu echt focussen op onze reis.
Maandag op naar Toronto, een paar dagen city trippen.
Joey gaat met ons naar de watervallen.
Margie neemt ons mee naar de musical.
Wij gaan shoppen en van alles bekijken, dan zaterdag op naar Huntsville, de jarige job verrassen.
Ik ben zo benieuwd of ze het ook net zo leuk vindt als wij.
Ik zal proberen elke dag iets te schrijven, zodat jullie weer een beetje mee kunnen reizen.

Groetjes Erwin en Bea

• 13 Maart 2009 - 19:58

Ma:

Nu de koffers nog pakken drop ,kaas en nog veel meer en nog een paar nachtjes slapen dan is het zover, dan gaan jullie lekker genieten. leuk dat we het weer kunnen volgen op deze site. goeie reis liefs Ma

• 14 Maart 2009 - 06:01

Kate:

Lieve Beiden!
    Heel veel plezier in Toronto. Aimee is er geweest en heeft een super tijd doorgegracht.
    Lekker genieten.
    liefs,
    Kate

• 14 Maart 2009 - 10:35

YesNo:

Lieve schatten, ik wens jullie een hele fijne reis, ik zal zeker meereizen in gedachten, omdat ik een paar plekkies, die jullie gaan zien ook ken, en....er toen ook van genoten heb!!Veel plezier en rust toch een beetje uit in between het shop until you drop :-)
    Hug

groetjes cees

• 15 Maart 2009 - 19:10

Ma:

Lieve Bea en Erwin,
    Het is bijna zover, een hele goede reis en een fijne vakantie. Geniet
    van elkaar en van alle mooie dingen die jullie gaan zien in Canada en Amerika. veel liefs Ma

• 16 Maart 2009 - 08:03

Nico En Marleen:

He vriendje en vriendinnetje,

Wij wensen jullie een hele goede reis en heel veel plezier. Geniet ervan, maar dat zal zeer zeker lukken. Enne.... trouwens, leuke foto van jullie tweetjes. En dat voor een stel wat eigenlijk niet op de foto wilde!!! Haha.

We zullen iedere morgen kijken hoe jullie belevenissen zijn. Spannend!!!

Groetjes
    Nico en Marleen

• 16 Maart 2009 - 08:43

Tam:

Veel plezier lieve papa en mama! Ik ga jullie zo nog even bellen, want jullie zitten nu in de trein.
    Love you

• 16 Maart 2009 - 10:06

Marleen:

Op het moment zijn jullie op Schiphol dus nog niet in de lucht. Wilde alleen even zeggen dat we wel een mailtje hebben gehad op hotmail. Dus we zijn in afwachting van alle spannende verhalen.
    Veel plezier

Groetjes

• 16 Maart 2009 - 14:54

Marleen En Nico:

Hoi Bende van twee,

Wij waren vanmorgen nog niet wakker genoeg om jullie nog even een prettige vakantie toe te wensen van daar als nog via deze weg.Heel veel plezier en veel fun groetjes Nico en Marleen

• 16 Maart 2009 - 16:48

Marleen:

De communicatie is ver te zoeken!!!