De eerste dag in Toronto - Reisverslag uit Toronto, Canada van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu De eerste dag in Toronto - Reisverslag uit Toronto, Canada van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu

De eerste dag in Toronto

Door: Bendevantwee

Blijf op de hoogte en volg Erwin en Bea

17 Maart 2009 | Canada, Toronto

Hallo allemaal

Na een gezellig avondje met de familie, gingen we op tijd naar bed.
Na een diepe slaap van 4,5 uur, vroeg Erwin midden in de nacht, wat zullen we nu eens gaan doen? Klaar wakker waren we, maar jaja, we moesten toch nog wel wat slaap inhalen.
Dus nogmaals een poging tot slapen, dat lukte tot 06.15, na wat draaien en kletsen en nogmaals ons verbazen over de opengebroken koffer, zijn we om 07.15 op gestaan koffertje uitpakken, verhaaltje schrijven douchen.
Zijn we onder groot protest van Patrice op de metro gestapt.
Op naar de CN tower, het was helder weer dus het de dag om te gaan.
Wat een ervaring in 58 seconden omhoog, wat een hoogte.
Je kunt ook op een glazen bodem staan, maar ook al hang ik meestal het liefst uit het vliegtuig om alles te kunnen zien, maar dit was me echt te gortig.
Toen nog 48 seconden omhoog naar 447 meter hoogte, het was echt grappig ik met mijn rug langs de muur.
Maar hoe leuk het ook was, we voelden toch wel dat we gisteren een klein reisje hadden gemaakt.
Dus naar een wandelingetje van 2 uur zijn we ons subway avontuur weer aangegaan.
Bij thuiskomst heb ik lekker een dutje gedaan.
Daarna lekker gegeten een Tim Horntons coffee gedronken en nu zitten we let op Amanda ! America's Idols te kijken en morgen gaan we shoppen joehoe

Dicke soen voor allemaal

  • 18 Maart 2009 - 07:01

    Tam:

    Goeiemorgen!

    Wat leuk allemaal en wat goed van je mam dat je helemaal naar boven bent gegaan. Shop se vandaag
    xxx

  • 18 Maart 2009 - 07:07

    Nanda:

    Wat klink het allemaal geweldig!
    Heel veel plezier luitjes!

    x Nan

  • 18 Maart 2009 - 07:14

    Je Zus:

    Goedemorgen,
    Wat een heldenmoed!
    'k Ben blij dat ik niet naar boven hoefde. M'n baas dacht dat er misschien nog wel sneeuw bij jullie zou liggen (hij komt van Canada).
    Maar volgens mij is er geen sneeuw maar wel frisjes. Nou luiten veel plezier met shoppen en geniet ervan.
    Kus van je zus.

  • 18 Maart 2009 - 08:43

    Marleen En Nico:

    Best hoog he 447 meter.
    Maar ook erg mooi lijkt me zo.Shopse en veel plezier.
    Groetjes
    Marleen en Nico

  • 18 Maart 2009 - 13:56

    Manon:

    Geweldig, wat jullie allemaal doen. Geniet ervan en van elkaar,
    liefs, Manon

  • 18 Maart 2009 - 16:45

    Ma:

    Lieve Bea en Erwin
    Wat een uitzicht ja het is wel eng maar een geweldige ervaring hé. je kunt het bijna niet beschrijven nou geniet maar lekker hoor! xxxx Ma

  • 18 Maart 2009 - 17:57

    Xandra:

    Hoi,

    Gelukkig hoefde je geen trappen te lopen!!!!
    Maar ik moet er niet aan denken.
    Erwin moet je niet zo lastig vallen he als je slaapt!
    Je moet wel uitgerust zijn als je gaat shoppen toch??

    Veel plezier.

    Kus Xandra

  • 18 Maart 2009 - 18:33

    YesNo:

    Ik ben trots op je beetje, ik ben namelijk met mijn gezicht tegen de muur gaan staan daar op 447 meter hoogte.!!! Is die muur nog bekleed met tapijt :-). (Kennelijk hebben er meer mensen last van hihi)
    Als ik dit schrijf zijn jullie lekker aan het shoppen denk ik. Endulce & Enjoy!! Have fun !!
    XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Toronto

Erwin en Bea

Actief sinds 09 Juli 2006
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 91933

Voorgaande reizen:

10 Mei 2019 - 31 Mei 2019

Gouden Lotus rondreis Thailand

20 Maart 2015 - 05 April 2015

De vele gezichten van Sri Lanka

08 Januari 2013 - 08 Januari 2013

Cuba

01 Mei 2012 - 22 Mei 2012

California 2012

18 Augustus 2011 - 26 Augustus 2011

New York City

27 April 2010 - 11 Mei 2010

Amanda in Canada

16 Maart 2009 - 05 April 2009

Surprise surprise

05 Juli 2007 - 19 Juli 2007

Mijn eerste reis

02 Juni 2018 - 30 November -0001

Roadtrip West Canada

Landen bezocht: