Een rondje Toronto - Reisverslag uit Toronto, Canada van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu Een rondje Toronto - Reisverslag uit Toronto, Canada van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu

Een rondje Toronto

Door: Bendevantwee

Blijf op de hoogte en volg Erwin en Bea

20 Maart 2009 | Canada, Toronto

Na eindelijk lekker geslapen te hebben en iedereen op zijn gemakkie aan kopje koffie zat, kwam Patrice stuiterend naar beneden.
Ze was gebeld door een casting bureau en ze hadden een opdracht voor haar, ze moest om 15.00 in de stad zijn.Ze moest een film bekijken, haar mening daarover geven en kreeg daar voor 100 dollar, Patrice was zo opgewonden en riep maar, dit is het begin van een grote acteercarriere.
Joey Margie Erwin en ik gingen o boodschappen jacht, er moest nog van alles voor het verjaardagsfeest gehaald worden.Even hier wat halen en even daar wat halen, wij hebben leuke dingen voor de meiden gescoord.
Toen waren we bij een supermarkt, waar veel gekocht moest worden en Margie stelde voor dat wij in de winkel ernaast gingen kijken hihi fout het was een Zeller's en die ging het pand verlaten dus volop koopjes.Ik geloof dat we een kwartier de tijd kregen, maar het werd al gauw drie kwartier, Margie kwam al kijken of alles goed ging.
Gauw de spullen thuis gebracht, Patrice moest Down Town en wij reden mee.Voor de schoonzoon van Leny(vriendin van tante Nel en ook bij tante Ann op bezoek) hebben we een Jay's shirt en pet gekocht en toen maar weer shoppen.Naar Eotons Centre en verder straat af.Erwin heeft nog een lot gekocht, vanavond is de trekking van 17 miljoen dollar, ach de helft vinden we ook goed, kunnen we nog eens een reisje boeken.
Toen zijn we ons metro avontuur weer aangegaan, gaat ons inmiddels prima af en iedereen is verbaasd dat we dat durven en niet bang zijn om te verdwalen. Onze voeten waren wel erg moe, maar de dag was nog niet voorbij Erwin en Joey moesten nog tickets ophalen voor de basketbalwedstrijd volgende week vrijdag, we zouden ons eens gaan vervelen toch ?Ik heb al onze schatten uitgepakt en kadootje voor tante Ann ingepakt.Nou de mannen kwamen weer met een geweldig verhaal thuis, ze moesten tanken en de banden van Margie's auto oppompen, de lucht kost een dollar, toen ze bij de luchtpomp stopte was er een vrouw die zei, als je op schiet kun je van mijn lucht nog wel gebruiken, maar halverwege hield het apparaat ermee op, Erwin naar binnen om geld te wisselen, met het grote vraagteken op zijn voorhoofd, dus de man zei, you don't have to pay, I'll turn it on for free for you.
Lachen gieren brullen dus de twee neven, die uitzondelijk veel op elkaar lijken.
Maar ja toen ze thuis kwamen waren ze mooi wel mijn Tim's koffie vergeten.
Nu zitter er 2 gevulde speculaas taarten in de oven, waar we nog op wachten en de uitslag van de loterij natuurlijk en dan op tijd naar bed, ze willen morgen om 07.00 uur wegrijden, over vakantie gesproken.
Vergeet ik bijno nog te vertellen dat tante Ann vandaag al 2 x heeft gebeld, ze is wel zenuwachtig voor haar feest en dat wij wel heel stil moesten zijn.
Nou lieverds ik weet niet wanneer ik weer schrijf, maar iedereen een fijn weekend Dikke kus van ons 2

• 21 Maart 2009 - 07:50

Amanda:

Goedemorgen,

Ik bel zo ook nog even! maar toch even een berichje, wat klinkt het allemaal leuk! en wat ben ik toch jaloers! Gelukkig denken jullie veel aan ons (door veel voor ons te kopen:P) Haha veel plezier bij tante ann en met de verassing! vergeet de strik niet! en geniet er maar heel veel van!
    Het weer vandaag is heel lekker, ik ga straks even wat boodschapjes doen in de stad! (en de laptop veroveren!!) en daarna weet ik het nog niet. Maandag ga ik mee als tamarah's patient!
    Dikke kus en knuffels (voor iedereen!)

• 21 Maart 2009 - 08:27

Nico En Marleen:

Nou dat was weer een fantastisch verhaal. We genieten met jullie mee hoor. We nemen aan dat jullie de 17 miljoen dollar niet gewonnen hebben anders hadden we het nu wel geweten. Jammer!! Nee hoor, jullie genieten toch en dat is het belangrijkste. We zijn echt benieuwd hoe tante Ann vanavond op de verrassing reageert. Veel plezier.

Knuf
    Nico en Marleen

• 22 Maart 2009 - 08:10

Je Zus:

Goodmorning,
    Hoe is het gegaan? Was de surprise geslaagd?
    Hier alles okay, gisteren ook twee verjaardagen gevierd. Vandaag komen Ilona, Rien en Leroy.
    Je begrijpt, ook wij genieten!
    Kus van je zus