The day after the party - Reisverslag uit Toronto, Canada van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu The day after the party - Reisverslag uit Toronto, Canada van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu

The day after the party

Door: Bendevantwee

Blijf op de hoogte en volg Erwin en Bea

22 Maart 2009 | Canada, Toronto

Gisteren eindelijk het hoofddoel van onze vakantie bereikt.
Omdat we dachten, dat Tante Ann toch al iets wist bedachten we een nieuw plan. Joey Margie Angela Patrice en kleintjes gingen door de voordeur naar binnen en hadden ons op de parkeerplaats uit het zicht achtergelaten.
Dus iedereen stond naar buiten te kijken en tante Nel en Leny haddem een supervraagteken op hun voorhoofd.
Dus wij slopen via de zij ingang naar binnen en stonden in eens achter tante Ann, ze was werkelijk overdonderd met tranen in haar bleef ze maar zeggen, hoe leuk ze het vond.
Maar er was veel werk te doen, want 's middags zou er een feestje worden gehouden met 35 mensen dus jahoe veel versieren en Tante Ann had een vinger in de pap gehad met het samenstellen van het diner, dus er moest rosbief gemaakt worden hihi de stukken pasten bijna niet in de oven, maar het was lekker.
Toen iedereen aan het werk was, zijn Leny tante Nel en ik even naar Huntsville geweest, ik heb leuke dingen voor mijn wandelavontuur in oktober gekocht voor Marleen en mij.
's middags was het feest en ja als je 80 wordt zijn er niet zoveel jonge mensen, het grijsgehalte was erg hoog.Wel heel gezellig en iedereen was belangstellend.En wat ik erg leuk vond, ik hoor al zolang ik Erwin ken,tante Ann praten over Rietje Stiel en nou zag ik haar, dus er waren meer mensen die nederlands sproken.Na het alle speeches en mooi gedicht van Angela voor haar oma(traantjes) gingen de oudsten weg, er was 1 mevrouw van 94 die iedereen gedag zei en Erwin ook, hij kreeg drie dikke zoenen en 1 recht op zijn mond, hihi die ouwe vrouw had smaak zeg en Erwin zei maar She took me by suprise.
Toen no wat opruimen en slapen in het motel, vanmorgen hebben we met 12 mensen ergens ontbeten hmmmm pancakes, toen het feestzaaltje schoongemaakt.
Margie was vanmorgen erg ziek dus die bleef in het motel.
Er was nog meer vervelend nieuws Piet de man van Leny is vrijdag opgenomen en inmiddels gaat het zo slecht met hem, dat Leny vanavond terug vliegt naar Nederland.
Wij zijn weer in Toronto en gaan er nog een lekker weekie van maken.
Dikke kus voor iedereen en we hebben nog steeds prachtig weer.

• 22 Maart 2009 - 20:02

Patrice:

I like the joke about the people with Grey hair :)

• 22 Maart 2009 - 20:48

Nico:

He Erwin ouwe snoeper dat had ik nooit van jou gedacht. Maar het was geslaagt zo te lezen aan de reacties, nog veel plezie verder.
    Groetjes Nico

• 22 Maart 2009 - 20:57

Tam:

Ohhhooooo papa!
    Altijd sjans!
    Ik ga julie morgen nog terug mailen.

Wie heeft het trouwens voor Patrice vertaald of is ze gaan puzzlen?

• 22 Maart 2009 - 21:13

Erwin:

Patrice vertaald alles via een vertaalsite en kan dan heel goed begrijpen waar het over gaat. En wat de sjans betreft tja je hebt het of je hebt het niet.
    Groeten allemaal

• 22 Maart 2009 - 21:58

Ma:

Lieve Bea en Erwin.
    Ja ja je kunt van alles beleven op zo,n party.dat zie je maar weer. de ene moet bakken en braden en de ander zoenen. nou zo te lezen was het een leuke verrassing en daar ging het om.wat sneu voor Leny dat ze terug moet . Nu luitjes nog een mooie week in Toronto. Het mooie weer is hier op er komen maartse buien dus toch weer een sjawl
    xxxx Ma

• 22 Maart 2009 - 23:05

Marleen:

Erwin toch!!!!!

Hartstikke goed dat de surprise party geslaagd is. Ik had het stiekem wel willen zien hoe tante Ann reageerde. Wil je haar morgen feliciteren van ons. Enne... nog even voor ons wandelavontuur in oktober, na jullie vakantie gaan we ieder weekend in training he. Ik heb al een aantal wandelingen uitgeprint want we moeten natuurlijk wel gelijk van de natuur genieten. Nou geniet nog lekker van jullie weekje Toronto en dan......op naar New York.
    Knuf
    Marleen

• 22 Maart 2009 - 23:06

Marleen:

Oeps, het is inmiddels over twaalven dus tante Ann is vandaag jarig.

• 23 Maart 2009 - 07:46

Je Zus:

Hallo zus en natuurlijk die knapperd van een zwager van me, ik begrijp uit de berichtgeving dat het helemaal geslaagd was en dat jullie het daar wel helemaal naar jullie zin hebben. Wat vervelend voor Leny, hopelijk gaat het snel beter met haar man. Geniet van het leven; is en blijft een heel belangrijk motto.
    Dus lieverds: heel veel plezier en een dikke kus van je zus.

• 23 Maart 2009 - 08:44

Amanda:

Hallooo, goedemorgen!

Hebben jullie lekker geslapen? heb jullie gister al even gesproken maar hier toch nog een berichje! Ik hoop dat het beter gaat met margie en dat ze zich al weer wat beter voeld! Wat gaan jullie vandaag doen?? Haha papa heeft altijd sjans van al die vrouwen, net als in Florida:P
    Nou geniet er lekekr van en hele dikke knuffels en kusjes!

• 23 Maart 2009 - 08:45

Xandra:

Hoi luitjes,

De verrassing was duidelijk een succes!!!
    Leuk hoor.

Maar even Erwin...op die leeftijd kijken ze niet meer zo nauw he...ik kon het niet laten hihihi!!

Wat erg van Piet, weten jullie al wat meer?

Geniet nog lekker van de komende dagen!!!

Kus Xandra

• 23 Maart 2009 - 10:04

Wiebe :

Hoi bea en erwin jullie genieten er wel van he.
    h He Erwin heb je al zwembaden bekeken of is het even afkiken
    anders koop je een fles gloor kan je daar aan snuiven tot gauw
    gr wiebe

• 23 Maart 2009 - 23:26

Nel V D Togt :

leuk gescheven bea alleen die grijzen haren ben ik het niet mee eens nog veel plezier in toronto