Een relaxed dagje met een gezellig einde - Reisverslag uit Toronto, Canada van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu Een relaxed dagje met een gezellig einde - Reisverslag uit Toronto, Canada van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu

Een relaxed dagje met een gezellig einde

Door: Bendevantwee

Blijf op de hoogte en volg Erwin en Bea

26 Maart 2009 | Canada, Toronto

Ik was eerst om 4.00 klaar wakker, even dacht ik zal ik maar ff gaan kijken of er nog gezelige mensen online zijn, maar viel toch weer in slaap. Toen om 06.45 twiet, twiet sms.
Tamarah Joehoe ze heeft haar laatste stage ook met vlag en wimpel gehaald, het diploma is nog maar een ieniemienie stapje weg.
Goed gedaan meissie !!
Nou dan maar weer slapen, Erwin iets langer dan ik, ja meiden geloof het of niet, maar met gepast geweld kwam hij er om 11.00 uur uit.
We zijn nog even naar DownTown een kadootje voor iemand kopen.
Maar dat duurde langer dangepland.
Teruggekomen lekker met de hele familie uit eten gegaan.
En nu kijken we Greys Anatomy en mogen we niet praten van Patrice.
Morgen gaan we kijken of alle kadootjes in onze koffer en tassen past, we mogen maar 1 koffer per persoon in de bus meenemen, dus Erwin's inpakkunsten komen weer mooi van pas.
Dikke kus allemaal
Moest er nog even wat bij schrijven ik ben naar beneden gevlucht, Patrice zit te huilen op de bank om Grey's, we proberen haar uit te leggen dat het maar een serie is, maar er is geen houden aan.
Nou ga maar mijn New York boekje bestuderen met mijn Ipod in mijn horen, dit is iets teveel voor mijn hollandse nuchterheid.

  • 27 Maart 2009 - 06:46

    Amanda:

    Goedemorgen,

    Lekker gewinkeld? Patrice moest wel lachen toen ik zei dat jullie nog aan het winkelen waren (na dat smsje)! Haha ze was al zoo enthousiast over greys en ook nog aan het huilen? De foto's komen nog steeds binne en het duurt maar...
    Cadeautje voor wie?:P
    Vandaag bellen we nog even, heel vroeg voor jullie (rond 8uur!)
    Geniet nog even van jullie laatste dagje, pap veel plezier bij de basketbal wedstrijd (foto's!!!!!!!!!!)
    Dikkee kuss

  • 27 Maart 2009 - 07:06

    Je Zus:

    Veel plezier met inpakken, dat beloofd nog wat voor straks in New York! Bedankt voor je berichtjes en kaartjes. Hey Tamarah bijna van harte!!!
    Bea en Erwin heel veel plezier toegewenst ook voor de komende paar dagen.
    Kus van je zus.

  • 27 Maart 2009 - 07:21

    Tam:

    Jaa voor wie hebben jullie een cadeautje:D? Volgens mij zijn jullie ziek! Het is volgens mij thuis nog nooit later geworden dan 9u en dan gingen heel laat slapen. Jemig. Ik ben nu weer stiekem op mn stage(laatste dagje!!!:D:D:D) aan het kijken dus ga er weer snel van tussen. We spreken jullie vanmiddag
    , voor jullie vroeg s'ochtends.

    xxx

  • 27 Maart 2009 - 07:45

    Nico En Marleen:

    Het kan niet op die goede berichten. Tamarah gefeliciteerd hoor!! Bea ik heb je mail gelezen maar moet hem nog beantwoorden, zal ik straks even doen. Veel plezier jullie laatste dag in Toronto.

    Knuf
    Nico en Marleen

  • 27 Maart 2009 - 10:35

    Xandra:

    Heel veel plezier in New York!
    Niet te veel geld uitgeven, want jullie hebben toch geen plaats meer in de koffers.
    Goed gedaan Tamarah!!!!
    Doe voorzichtig.

    Dikke kus
    Xandra

  • 27 Maart 2009 - 11:24

    Laura:

    Gefeliciteerd voor jullie allemaal, heel goed, ook ik ben trots op mijn vriendinnetje! Enne.. hihi ik huil ook iets vaker dan soms bij Grey's anatomy hoor!

    Liefs en een dikke kus

  • 27 Maart 2009 - 15:00

    Manon:

    Hoi allemaal,
    Tamara, te gek, een beetje gefeliciteerd alvast ook namens, Lotte, Thijs, Killian en de rest. Erwin en Bea, leuk al die verhalen. Zo kan het thuisfront ook een beetje mee genieten en dat lukt aardig zo,
    liefs, Manon

  • 27 Maart 2009 - 16:39

    Ma:

    Hoe is het Erwin ,zit alles erin, want je weet ze zijn streng aan de border. Het is bijna zover op naar New York,heb je het goed bestudeert Bea? geweldig wat een belevenissen. En wat een trots gevoel dat Tamarah bijna haar diploma heeft. Fantastisch toch!!!
    Nu luitjes nog maar lekker genieten van het volgende avontuur. liefs xxx Ma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Toronto

Erwin en Bea

Actief sinds 09 Juli 2006
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 91999

Voorgaande reizen:

10 Mei 2019 - 31 Mei 2019

Gouden Lotus rondreis Thailand

20 Maart 2015 - 05 April 2015

De vele gezichten van Sri Lanka

08 Januari 2013 - 08 Januari 2013

Cuba

01 Mei 2012 - 22 Mei 2012

California 2012

18 Augustus 2011 - 26 Augustus 2011

New York City

27 April 2010 - 11 Mei 2010

Amanda in Canada

16 Maart 2009 - 05 April 2009

Surprise surprise

05 Juli 2007 - 19 Juli 2007

Mijn eerste reis

02 Juni 2018 - 30 November -0001

Roadtrip West Canada

Landen bezocht: