Nou het koppetje tolt ook hoor - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu Nou het koppetje tolt ook hoor - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu

Nou het koppetje tolt ook hoor

Door: Bendevantwee

Blijf op de hoogte en volg Erwin en Bea

30 Maart 2009 | Verenigde Staten, New York

Vanmorgen easy on alles was stijf, ik leek wel een oud wijf.
Maar eenmaal op gang met de supway naar Ground Zero erg indrukwekkend.
We hebben gekeken hoe onze aandelen stonden in Wall Street en zijn met Staten Island Ferry heen en weer geweest.
Hebben de Brooklyn bridge wel van heeeeeeeeeeeeeeeel dichtbij bekeken, maar je komt elke keer weer iets tegen wat je wel wil bekijken een gebouw een kerk City Hall het is zoveel en je wil eigenlijk alles tegelijk.
Vandaag weer wat gekocht van 1 van de verlanglijstjes in Century 21 als je die winkel goed wil bekijken ben je al een dag kwijt.
Nou we gaan zo lekker naar bed, morgen om 05.00 uur op om naar Washington te gaan.
Hey zus sterkte met alles en ja ik begin jullie ook al te missen en mijn wandelschoenen zijn net pantoffeltjes je moet even zoeken maar dan heb je ook wat.
Dikke kus voor iedereen van ons tweetjes

• 31 Maart 2009 - 04:24

Nico En Marleen:

Hallo luitjes.
    Vinden jullie het gek dat jullie een beetje stijf zijn. Jullie zijn de hele dag in beweging hoor. Geweldig, naar Washington. Ik zie je nog zo op de bank zitten om te kijken hoe het zit met die bus. Wat een lol hadden we!! Wij wensen jullie veel plezier bij het Witte Huis. Het zal echt de moeite waard zijn hoor.
    Dikke kus en een knuf van ons.

• 31 Maart 2009 - 06:21

Amanda:

Jaaa dat gebeurd er als je teveel op een dag gaat doen! dan wordt jee een beetje stijf! Veel plezier vandaag in washington, de bus zal een beetje lang duren maaar geniet er toch maar van!
    Thuis gaat alles goed hoor, ik tel de dagen LANGZAAM af. Gelukkig zitten de schoenen lekker, dat is denk ik wel makkelijker dan laarsjes!
    En jullie kopen wel veel he:P julliee blijven maar kopen,hehe!
    Hele dikke kus en knuffels!

• 31 Maart 2009 - 09:09

Tam:

Gelukkig zitten de schoenen lekker. Vanochtend werd ik heel beroerd wakker, maar heb wat gegeten gaat t weer een beetje. Veel plzier vandaag in washington, maak mooie foto's en tot snel!

• 31 Maart 2009 - 12:51

Nanda:

Wat doen jullie veel leuke dingen zeg!
    Erwin zit straks slapend achter zijn bureau om de drukte van jullie "wereldreis" te verwerken, want zo te zien komen jullie daar nu niet aan toe!

Heel veel plezier! En als jullie Obama tegenkomen, vraag dan ff een handtekening voor me?

x Nan

• 01 April 2009 - 13:32

Tante Annie:

leuk dat jullie het zo naar je zin hebben en wat voor schoenen zijn dat dan bea? lol