Restant van gister en een nieuwe wandeling - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu Restant van gister en een nieuwe wandeling - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu

Restant van gister en een nieuwe wandeling

Door: Bendevantwee

Blijf op de hoogte en volg Erwin en Bea

01 April 2009 | Verenigde Staten, New York

Zo eindelijk waren we bij Grand Central Station en dat was de moeite waard, wat een prachtig gebouw.
We zijn verder gelopen naar het VN gebouw.plotseling was mijn memoriestick vol. shit daar had ik niet opgerekend, eerst wat foto's gedelete die al overgezonden waren, maar dat was niet de oplossing.
ekker gegeten bij Time Square, dat ook gelijk bij avondlicht gezien toen bij Macy's een memorycard gescoord en wat denk je Marleen een hele wand met Sennheiser spullen, ik gelijk een foto gemaakt want dat kon inmiddels weer.
We waren gister om 10. 00 uur vertrokeen en waren om 21.00 uur weer bekaf terug.
Vandaag maar rustig aan dan :-)))Nee met de metro naar Brooklyn toen door Brooklyn Heights gelopen echt allemaal dokter Huxtables huisjes en een prachtig uitzicht op Manhattan de bruggen en mevrouw van de Vrijheid.Daarna zijn we de brug overgewandeld, wel heel mooi maar op 1 of andere manier heb ik dan last van hoogtevrees, niet te begrijpen gister keek ik gewoon naar beneden op de Empire State building en vandaag scheet ik 7 kleuren.
Vandaar uit naar Chinatown gelopen en zo door naar Little Italy heerlijke Canneloni gegeten op naar Soho je moet natuurlijk wel blijven winkelen.
Zo mooi weer het bij jullie is, bij ons was het vanaf een uur of 2 bagger, regen, droog nog meer regen en naturlijk weer de verkeerde kleding keus, we hebben het dus koud.
Nu zijn we onderweg naar hotel, maar even gestopt bij de bib voor een update.
In het hotel valt ons grijs gehalte wel op, maar kan het schelen, we komen om te slapen en that's it.
Nou lieverds dit wa shet wel weer, ik heb nog wel een leuk verhaaltje van maandag, waar we in ene ongeveer 80 politieauto's met zwaailichten zagen toen ik vroeg aan een voorbijganger wat er aan de hand was, zei hij of de president komt net aan per helicopter, maar ja dat kon niet want die was in Europa of dit is om de terroristen af teschrikken.Gister bij het Empire State was net een vliegveld, riemen af tassen af mobielen weg en tassen door de scan, bij elke brug of belangrijk gebouw zie je altijd agenten, de schrik zit er hier nog goed in.
Morgen gaan we naar die groene dame op dat eiland en hoop ik dat het weer is opgeknapt.Slaap lekker voor wie er nog wakker is en goedemorgen voor wie dit op 2 april leest. Dikke kus Erwin en Bea

• 02 April 2009 - 04:28

Nico En Marleen:

Jullie zien het he, Sennheiser is over de hele wereld bekend. Haha, moet toch even reklame maken. Woh jullie hebben nu echt het vrijheidsbeeld gezien. Lijkt ons echt machtig. Jammer dat het gisteren bagger was bij jullie. Je hebt wel gelijk kunnen zien of je pantoffeltjes tegen de regen kunnen. Is toch ook belangrijk? Van de week hoorden wij ook behoorlijke sirenes. Wij zeiden tegen elkaar dat is heftig. Na een kwartiertje ging ik naar zolder om de was op te hangen. Ik kijk uit het raam, staat gewoon de hele straat (en die is al zo groot) vol met brandweerauto's en politieauto's. Helemaal niets in de gaten gehad. Stom he. Er was iets met het middelste huis aan de overkant want we weten nog steeds niet wat. Nou geniet er vandaag weer van. Het is bijna voorbij.

Dikke kus en een knuf
    Nico en Marleen

• 02 April 2009 - 04:31

Marleen:

Wat een zinsopbouw!!!! Moet natuurlijk zijn En we weten nog steeds niet wat. Hahaha
    Groetjes

• 02 April 2009 - 06:23

Amanda:

Zooo jullie hebben het maar druk! en zijn maar bezig, haha geniet er lekker van.
    Jammer dat het bij jullie niet zulk lekker weer is, gelukkig als jullie thuis komen (Als het goed is) is het dan ook nog mooi weer! misschien met wat meer wolkjes maar sowiso warm. (staat aangegeven)
    Nou veel plezier vandaag en dikke kussen en knuffels (nog maar 3 nachjes:D)

• 02 April 2009 - 07:39

Andreetje:

Leuk om dit allemaal te lezen. Ben ook in NY geweest en komt me heeel bekend voor allemaal. Ook de beveiliging van Vrouwe Vrijheid was toen zo enorm.

• 02 April 2009 - 08:27

Tam:

Het was wel even een verassing dat jullie gister belde. Dat vond ik heel erg leuk. Veel plezier vandaag bij die groene mevrouw op dat eiland e hopen dat het net zulk mooi weer word als bij ons. Ze zeggen dat het 21 graden word vandaag! Heerlijk! Voor al als je veel voor school te doen hebt;)

xxx

• 02 April 2009 - 15:20

Petra:

joh ,wat leuk wij waren er vorig jaar oktober ,hadden iets beter weer als dat wat jij ons laat lezen.
    Dat vrijheidsmens is ook niet van die sokkel te krijgen he,geniet ervan en niet teveel kopen he.
    enjoy everything.