EINDELIJK - Reisverslag uit Toronto, Canada van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu EINDELIJK - Reisverslag uit Toronto, Canada van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu

EINDELIJK

Door: Amanda

Blijf op de hoogte en volg Erwin en Bea

27 April 2010 | Canada, Toronto

Hallo allemaal,

Aller eerst bedankt voor alle reacties op mijn vorige berichtje!

Ik kan jullie vertellen dat ik goed en wel zonder problemen aangekomen ben in Canda!

Laat ik bij het begin beginnen, om 3uur de wekker gezet om toch wel optijd te zijn, even douche laatste spullen pakken en dan om 4uur vertrekken richting schiphol.

We hebben zelf ingecheccked dus hoefde alleen tot 5uur te wachten tot ik mijn bagage af kon geven! Papa ging ondertussen naar huis en Mama bleef tot ik door de douane was (6uur!) naja dan sta je er toch echt alleen voor, wakker genoeg om al te beginnen met winkelen was ik niet dus ik ben maar naar de gate gelopen en daar lekker gaan zitten wachten!

Ze waren optijd met boarden, maar we gingen toch 5minuten te laat weg (jaa daar werd ik al zenuwachtig van!) maar de vlucht duurde maar 45 minuten en kregen zelfs nog ontbijt dus was goed geregeld!

Vlug uitstappen op Frankfurt en op zoek naar de gate waar ik heen moest B46! dat kon nooit ver zijn (goed mis!) het hele vliegveld over gerend, opschieten moest ver rennen! Bleek dat ik tijd zat had! Even zitten wachten en toen mochten we ook daar aan board, ik had mijn stoel al 25J, aan het gang pad, maar 1 mevrouw naast me (die de hele vlucht geslapen heeft lekker makkelijk!)

Het was een lange vlucht maar hij ging goed, tot we gingen landen, het vliegtuig begon te schudden en ik werd ziek! Voelde me misselijk worden en ik hoopte dat we snel op de grond stonden!

Toen eenmaal uit het vliegtuig, 4x me paspoort moeten laten zien, 4x meten vertellen waarom ik in Canada was, hoelang ik bleef, of ik al eerder was geweest en nog meer vragen!

Bij de bagage waren ze al begonnen, dus ik dacht dat kan nooit lang duren (weer mis!) ik heb een uur op me koffer gewacht tot deze eindeljk kwam, gelukkig stond er iemand uit nederland nog naast me, dan wist ik zeker dat het niet aan mijn koffer lag!

Toen weer me paspoort laten zien, en einddeelijkkk recht voor me neus stond Patrice, met een big smile op haar gezicht!

Nou van Joey kreeg ik ok meteen een dikke knuffel (papa/mama jullie hebben gelijk! verlegen ben ik al niet meer!)
toen een half uurtje naar huis gereden waar margie ook was, even gezellig kennis gemaakt en lekker gepraat! En net even wat kleine boodschappen gedaan en nu nog even me ogen open houden!

Morgen weer een berichtjee!

Groetjes Amanda

  • 27 April 2010 - 19:46

    Xandra:

    Hoi Amanda,

    Zo dat heb je gelukkig weer gehad!!! hihi
    Nu word het alleen maar genieten.
    Heel veel plezier, dikke kus
    Xandra

  • 27 April 2010 - 20:01

    Di Mama:

    Nou het nederlandse leger is trots op je, dat heb je goed gedaan.
    Wij gaan nu lekker slapen, veel plezier en een dikke kus

  • 27 April 2010 - 20:05

    Oma:

    wat knap van jou Amanda dat je na zo,n lange reis met ons alle reisverhalen al wilde delen. Oma is trots op je, straks lekker slapen en morgen maar heerlijk genieten van alles. een dikke knuffel van Oma

  • 27 April 2010 - 20:11

    Elles Ruud En Roel:

    We zijn wel nieuwsgierig geworden naar jouw paspoort, je pasfoto moet wel een bijzonder dingetje zijn. Als je thuis bent willen we 'm zeker zien. Maar nu maar eerst lekker van Canada genieten.

  • 27 April 2010 - 20:20

    Di Papa:

    En nog bedankt voor je kaart en je lieve woordjes die op het nachtkastje stond

  • 27 April 2010 - 20:21

    Di Mama:

    was ik ff vergeten met mijn slaperige hoofd vanmorgen, maar bedankt voor de lieve kaart en ik ga zeker ook genieten van de mooie en leuke dingen

  • 27 April 2010 - 20:26

    Herma:

    Hoi Amanda,
    Leuk om jouw reisverslag te lezen. Ik heb net ook een berichtje gekregen(en antwoord terug gestuurd)van Michelle (collega van Fysio trainingcentr.)uit Sri Lanka,
    dus ik ben internationaal bezig vanavond.Lekker he zo'n vlucht en dat helemaal alleen.
    Hoe lang blijf je in Canada? Ik hoor/lees het misschien nog wel, ik ga nu mijn kooitje opzoeken het is inmiddels 22.25 uur en moet morgen (woensdag)om 8.00uur weer fris en monter achter de receptie staan.
    Veel plezier en de groetjes, Herma

  • 27 April 2010 - 20:33

    Herma:

    Hoi, ben ik nog even heb al een antwoord op mijn vraag hoe lang je in Canada blijft, ik heb nl net je andere verslag(Nog thuis) gelezen waar in stond dat je 2 weken weg bent. Lekker slim van mij he van achter naar voren lezen<
    Gr.

  • 28 April 2010 - 00:32

    Patrice:

    So, you are sleeping below me. And you are in my house. I'M EXCITED! :D

  • 28 April 2010 - 05:34

    Janneke:

    Hoi meissie,
    Goed gedaan, ben trots op je! Nou lekker gaan genieten van je vakantie, yes! Veel plezier. Dikke kus Aad en Janneke.

  • 28 April 2010 - 09:22

    Michelle:

    Heey Amanda,

    Goed om te horen dat je veilig bent aangekomen!:D...
    Veel plezier!!;) En we spreken elkaar.

    x Michelle

  • 28 April 2010 - 13:23

    Edwin:

    Dus alles is goed gegaan.... mooi zo...

    Maar zijn er ook beelden van dat jij heel hard rent over een vliegveld :P ;)

    Geniet lekker daarzo in Canada...

    And Take Care

    Toedeloe
    -xxx-
    En groetjes van ons

  • 28 April 2010 - 13:57

    Wiebe En Jacqueline:

    toppie dat je dat helemaal alleen gedaan hebt. en dan nu maar genieten en lekker veel shoppen.

  • 28 April 2010 - 16:30

    Bassie:

    Hee Amanda!
    Goed dat je goede vlucht heb gehad;) lekker je eerste nachtje weer in canada gehad? Hoe is het weer? Hier was het vandaag echt lekker warm:P

    Veel plezier!

  • 28 April 2010 - 16:34

    Jane:

    Hallo Amanda, Jee zeg kleine meisjes worden wel heel snel groot:-).
    Veel plezier in Canada ik zal zeker aan je denken. Geniet ervan. Dit neemt niemand je meer af !!

    Liefs en een knuffel
    Jane

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Toronto

Amanda in Canada

Recente Reisverslagen:

09 Mei 2010

Laatste dag

07 Mei 2010

Girls day

06 Mei 2010

Wandelingen

05 Mei 2010

Lekkere chille dag!

04 Mei 2010

Niagra (falls)
Erwin en Bea

Actief sinds 09 Juli 2006
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 92017

Voorgaande reizen:

10 Mei 2019 - 31 Mei 2019

Gouden Lotus rondreis Thailand

20 Maart 2015 - 05 April 2015

De vele gezichten van Sri Lanka

08 Januari 2013 - 08 Januari 2013

Cuba

01 Mei 2012 - 22 Mei 2012

California 2012

18 Augustus 2011 - 26 Augustus 2011

New York City

27 April 2010 - 11 Mei 2010

Amanda in Canada

16 Maart 2009 - 05 April 2009

Surprise surprise

05 Juli 2007 - 19 Juli 2007

Mijn eerste reis

02 Juni 2018 - 30 November -0001

Roadtrip West Canada

Landen bezocht: