Drukke dag - Reisverslag uit Toronto, Canada van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu Drukke dag - Reisverslag uit Toronto, Canada van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu

Drukke dag

Door: Amanda

Blijf op de hoogte en volg Erwin en Bea

28 April 2010 | Canada, Toronto

Hallo Allemaal,


Wooow wat een reacties, als je dan opstaat en ziet dat je 11reacties heb dat is toch best wel leuk!

Gisteravond hebben we lekker gegeten en gingen margie en joey naar het ziekenhuis en hebben patrice en ik nog een computerspelletje gespeeld (ik geloof dat ik niet zo goed kan drummen:P) daarna ben ik om 20.15 gaan slapen, vond dat ik dat best goed gedaan had na zo'n lange dag.

Binnen 2seconde sliep ik, ik was helemaal kapot! Om 1.45 werd ik wakker, ja het was 7.45 nl tijd dus dat had ik wel verwacht, nou omdraaien en ik sliep weer, om 5uur weer wakker, maar toen werkte het niet zo. Ik heb maar even het licht aangezet en een uurtje gelezen! Daarna heb ik tot 7.15 geslapen, toen ben ik me gaan aankleden en rustig een beetje wakker worden, naar boven en een heerlijk ontbijt gegeten!

Daarna ben ik met Patrice naar de bank gegaan om nog een klein beetje geld te wisselen. Naar huis gereden om te auto achter te laten. En toen vroeg patrice me if i needed the washroom, en ik staarde naar haar alsof ze gek was! Ik snapte er geen bal van! Gelukkig legde ze het snel uit en wist ik ineens weer dat het onbeschoft is om toilet te zeggen! Nou goed om te weten voordat je het 1000x zegt!

Toen zijn we naar de TTC gelopen (de subway) en zijn we met de metro ricchting de cn tower gegaan. toen we in de buurt waren durfde we allebei niet meer! Maaar toch de citypass gekocht (daarmee kan je naar 5verschillende dingen maar met 110dollar korting) en zijn we naar boven gegaan. Ik geloof dat Patrice de lift niet zo leuk vond maar eenmaal boven vonden we allebei helemaal leuk! Je kon zoveeeeeeell dingen zien en ze heeft ongeveer alles wat we zagen uitgelegt. Toen zijn we 1 etage naar beneden gelopen en daar heb je de glazen vloer, jaa dat is best eng! maaar ik ben erop geweest en heb er zelfs op gezeten (patrice met haar handstanden en allemaal gekke trucen).
Daarna zijn we nog naar boven gegaan, daar heb je een ronddraaiend restaurant, dat draait 360graden in 72minuten!
Toen weer naar beneden.

Daarna gingen we ricting het winkelcentrum, ik geloof dat we daar allebei wel veel zin in hadden. Even uitzoeken wat de makkelijkste weg was om te lopen en daar grieks gegeten (pita gyros alvast een voorproefje op me volgende reis!) en daarna begonnen met winkelen.
de eerste winkel begon al goed, ooowwww dit is leuk en dit en dit. Haha en zooveeel leuke schoenen, maar we hadden niks gekocht. Toott we in de HOLISTER store waren, ik geloof dat ik de kleren wel echt heel erg leuk vond! Ik wilde zoveel passen, maar heb niet alles gekocht! Nog even doorgewinkeld, maar toen hadden we alweer honger en zijn we nog even bij de MAC gaan zitten!

Toen zijn we met de TTC terug gegaan naar huis en hebben daar even uitgerust, ik heb even met mama gepraat op msn, ik heb een hele tijd met margie en patrice gepraat over van alles en ik heb de cadeaus gegeven! Nou ik geloof dat het wel geslaagd was, ze waren erg enthousiast!!! (de chocotoffs zijn al open en goed van gegeten! en van de kaas gister avond al). Zelf kreeg ik ook nog een cadeau van een vriendin van margie!!

Daarna heerlijk gegeten (margie weet hoe ze moet koken!) en ben ik samen met patrice naar de vriendin van margie geweest die was haar telefon vergeten hier thuis die hebben we even langs gebracht, en geloof me je word hier aan iedereen voorgesteld, en margie en patrice hadden me al gewaarschuwd, ze heeft een knappe zoon! Nou dat was ook wel waar, we werden voorgesteld en meteen mee uitgevraagd, dus we hebben een telefoon nummer gekregen en als we uit willen kunnen we bellen! het is altijd handig om mensen om je heen te hebben die van alles weten!

Daarna zijn we nog naar baskin robbins gereden, een ijswinkel. Normaal 1,50 dollar per bol nu 31 cent. Haha en het ijs was erg lekker dus ik had niks te klagen!

Morgen gaan we naar het science center en nu ga ik weer boven bij patrice zitten.

Groetjes Amanda

  • 29 April 2010 - 06:08

    Tam:

    Goedemorgen,

    Heb je nu wat beter geslapen? Wat heb je allemaal gekocht en waar blijven de foto's?

    xx

  • 29 April 2010 - 06:16

    Janneke:

    Hey Amanda,
    Wat heb jij al een hoop gedaan en heb je leuke dingen gekocht? Past het straks wel allemaal in je koffer? Geintje.
    Apart geval zo'n glazen vloer en als je dan naar beneden kijkt is het helemaal eng (vind ik tenminste met mijn hoogtevrees al op een keukentrap).
    't Klinkt in ieder geval dat je het naar je zin hebt, geniet nog maar even lekker door.
    Dikke knuf van Aad en Janneke.

  • 29 April 2010 - 08:53

    Jane:

    Hoi Amanda, Wat knap dat je op de glazen vloer bent geweest. Ik durfde niet!! Heb ook hoogtevrees, maar ben wel nog hoger geweest. Die enge toren gaat een beetje heen en weer. Ik doe het ook nooit meer. Waarschijnlijk kom ik ook niet meer in Toronto:-). We zijn ook een keer naar de Blue Jays geweest, honkbal. Heel erg leuk om een keer mee te maken. Het stadion staat onder de toren. Nou nog veel plezier. Liefs Jane

  • 29 April 2010 - 09:08

    Di Mama:

    Ha schatje

    Ja we hadden al lekker op msn gekletst.
    Maar je hebt er een leuk verhaal van gemaakt.
    Veel plezier vandaag en tot vanavond

    Kus mama

  • 29 April 2010 - 09:51

    Oma:

    Hoi Amanda
    het is hier 12u en prachtig weer maar hopelijk lig jij nog op 1 oor, want als ik lees wat jullie in 1 dag allemaal hebben gedaan geweldig wat een belevenissen.vandaag weer een nieuwe dag dus ga maar heerlijk genieten hoor
    een dikke knuffel van Oma

  • 29 April 2010 - 15:20

    Di Papa:

    Dag lieve schat,

    Ik heb je gisteren gemist toen het eten opgezet moest worden en vanochtend bij de training was ik aan het zoeken op de bodem want ik was je elke keer kwijt. Leuk dat je gelijk op pad bent gegaan met Patricia en heel Toronto vanaf de CN Tower hebt gezien. De winkels kan je eindeloos van genieten. Niet te lang wachten met kopen hoor anders is je kans dadelijk voorbij. Super dat ze je kado's leuk vinden. Dat heb je goed uitgezocht dan. Je weet wat ik over die leuke zonns hebt gezegd. Niet verliefd worden in het buitenland, voordat je het weet zit je bij ALL YOU NEED IS LOVE.
    Hoe is het weer daar eigenlijk??????
    Veel plezier nog en een dikke kus

  • 29 April 2010 - 16:45

    Ruud, Elles En ROEL:

    Wowwowwow even een afbeelding op google gezocht van de glazen vloer van de CN tower. Dat is wel heeeeeeeeel erg hooooog =O.

    We zijn blij dat je het naar je zin hebt in Canada en zo te lezen heb je ook al bijna een canadees vriendje ghehehe. Als je ons allemaal maar niet vergeet hé ;)!

    Nou veel plezier in het science center. En neem een lekker ijsje voor ons mee als je terugkomt.

    Dikke Kus van Ruud, Elles en Roel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Toronto

Amanda in Canada

Recente Reisverslagen:

09 Mei 2010

Laatste dag

07 Mei 2010

Girls day

06 Mei 2010

Wandelingen

05 Mei 2010

Lekkere chille dag!

04 Mei 2010

Niagra (falls)
Erwin en Bea

Actief sinds 09 Juli 2006
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 91940

Voorgaande reizen:

10 Mei 2019 - 31 Mei 2019

Gouden Lotus rondreis Thailand

20 Maart 2015 - 05 April 2015

De vele gezichten van Sri Lanka

08 Januari 2013 - 08 Januari 2013

Cuba

01 Mei 2012 - 22 Mei 2012

California 2012

18 Augustus 2011 - 26 Augustus 2011

New York City

27 April 2010 - 11 Mei 2010

Amanda in Canada

16 Maart 2009 - 05 April 2009

Surprise surprise

05 Juli 2007 - 19 Juli 2007

Mijn eerste reis

02 Juni 2018 - 30 November -0001

Roadtrip West Canada

Landen bezocht: