Sience Center en Laser game - Reisverslag uit Toronto, Canada van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu Sience Center en Laser game - Reisverslag uit Toronto, Canada van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu

Sience Center en Laser game

Door: Amanda

Blijf op de hoogte en volg Erwin en Bea

29 April 2010 | Canada, Toronto

Hallo allemaal,

Gelukkig deze ochtend was ik om 5.30 wakker (een half uur later dan gister en zonder de nacht wakker te worden) Ik heb weer wat gelezen en ben daarna weer even gaan slapen. Om 7.30 ben ik uit bed gegaan me aangekleed en toen ik boven was, lag patrice nog op bed dus heb iik wat brood gemaakt en gewacht tot ze wakker was.

We zijn om 10uur naar het science center gegaan, echt super leuk! Ik ben niet helemaal gek op al die dingen maar het was echt super leuk en ze hadden een soort klein regenwoud en allemaal dingen waar je echt eits van kon leren! Het enige wat ik echt nks vond was het olifantenhart, dat is echt vies om te zien ook al zeggen ze dat het nep is.

We zijn tot 1.30 daar binnen geweest en daarna even langs walmart gereden, omdat tamarah mij had verteld over de make up die ze daar hebben (van americans next topmodel) dus ik gekekn wat ik graag wilde hadden ze niet dus zijn we weer weg gegaan.

We waren rond 2.30 thuis en hebben even rustig aan gedaan omdat Angela (patrice zus) zou komen met haar zoons.

Die waren er om 5uur en toen hebben we patat met kipnuggets gegeten en daarna ben ik met matthew en patrice gaan laser gamen! Echt super leuk! ik heb gewonnen (natuurlijk) en kreeg een gratis kaartje, die ik aan matthew heb gegeven omdat hij zoo graag nog een keer wilde!
Waarschijnlijk gaan we ergens deze weken nog wel ene keer!

Het is niet echt een lang verhaal, maar ik ben heel moe dus iik ga lekker me bedje in!

Dikke kus en tot snel

Amanda

• 30 April 2010 - 05:59

Erwin En Bea Zegeling:

Goedemorgen lieffie
    Ja dat is grappig he dat science centre, ik dacht ook wat moet ik daar? maar vond het supergrappig.
    Lief van je dat je jouw vrijkaartje aan Matthew hebt gegeven.
    Veel plezier vandaag bij je familieleden :-)
    Ik trek vandaag mijn oranje shirt aan
    kus mama

• 30 April 2010 - 09:12

Tante Nel:

wat leuk dat jij het zo naar je zin heb met zulke leuke mensen om je heen kan dat ook niet anders koningenen dag en het regent jammer binnen blijven en hopen dat het vanmiddag droog is de familie de gr en voor jou dikke kus

• 30 April 2010 - 11:45

Di Papa:

Je bent ook een echte dochter van je vader, winnen en de prijs weggeven. Maar de eer heb je binnen. Je moet wel goed opzoek gaan naar de koopjes dus alle winkels afgaan hé. Vorig jaar ben ik met je moeder naar het science center geweest en daar heb ik verloren van jou moeder met evenwicht bewaren. Daar hebben wij het verder nooit meer over natuurlijk. Het was wel heel erg leuk en wij hebben daar bijna de hele dag doorgebracht. Weet je de rest van het programma al of is dat een verrassing? Geef iedereen maar een dikke knuffel voor vandaag en doe deze keer vooral Mathew de groeten van mij. Veel plezier vandaag en ik ben benieuwd wat het verhaal over vandaag wordt.

Dikke soen

• 30 April 2010 - 21:46

Elles, RUUD En Roel:

Oooo, je bent naar het Science center geweest? Dan kan je die hele reis aftrekken van de belasting. Duidelijk een geval van een studiereisje.
    We kijken uit naar die verhaaltjes van je...
    We zijn hier best haloers op jou. Kan je niet kijken of ze in Toronto ook een familie Rademaker (Reedemeeker)hebben? Ga ik daar ook langs. Tot het volgende verhaaltje.