De dierentuin en winkelen - Reisverslag uit Toronto, Canada van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu De dierentuin en winkelen - Reisverslag uit Toronto, Canada van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu

De dierentuin en winkelen

Door: Amanda

Blijf op de hoogte en volg Erwin en Bea

30 April 2010 | Canada, Toronto

Hallo allemaal,

Ik had een goede ochtend, ik werd pas om 6.30 wakker! Haha betekend dat ik eindelijk een beetje aan de tijd begin te wennen!

Om 9uur zijn we vertrokken richting de dierentuin! het lijkt iets heel gewoon maar het blijkt de op 3na grootste van de wereld te zijn dus ik was benieuwd!
We stonden bijna vooraan met de auto, dat gebeurd hier bijna nooit. dus wij naar binnen en het was echt supppeer stil echt alsof het verboden was ofzoo om naar de dierentuin te gaan! maar het was wel fijn, bij het sience center was het heeeel druk veel kinderen (dat blijkt iets vasts te zijn om met school naar toe te gaan) dus we konden wel genieten van de rust.

Nou dat het een van de grootste dierentuinen van de wereld was kon ik wel merken, jeetje miena wat heb ik veel gelopen vandaag zeg! Er waren wat dingen onder contructie, dus ik heb de olifanten niet gezien! maar ik heb wel even in de spiegel gekeken, en oooww wat waren die apen mooii:D het was heel leuk en echt iets wat ik iedereen zou aanraden.

Om 1uur zijn we richting een winkelcentrum gegaan waar we heerlijk 1,5uur hebben rondgelopen en waar ik 1 vest heb gekocht en wat dingetjes voor me haar (dat was heel goedkoop) Ik kwam er wel achter dat er pas tax word berekend bij de kassa, dus het is altijd duurder dan op het kaartje!
We waren eigenlijk op zoek naar kaarten maar die waren nergens te vinden.

Toen we thuis waren hebben we heerlijk relaxed wat tv gekeken en heeerljk gegeten! (margie kan goed koken!!)
Daarna zijn we downtown gegaaan, want er was volgens patrice iets wat ik zeker wilde zien! Wooooww ikk keek me ogen uit, overal mensen, het lijkt een beetje op een kleine times square dus dat si echt heel leuk! We zijn rond gelopen en toen kwamen we bij een university uit, ik heb me ogen uitgekeken!
Iedereen kijkt wel eens films, maar het ziet er precies het zelfde uit, en de gebouwen (jaa 50gebouwen voro 1 school) zijn gewoon echt super groot! echt super om er een keer in te staan!

daarna zijn we nog een rodnje gelopen en hebben we de lekkerste milkshake oooiiittt gehad!
Toen weer naar huis, want patrice was wel echt heeeeeeel erg moe! Dus terug in de ttc en net een lekkere douche gehad en nu weer boven samen praten!

Weltrusten allemaal en een fijn weekend!

Groetjes Amanda

  • 01 Mei 2010 - 07:26

    Roel:

    Lekker ijs..
    lekkere milkshakes..
    Ik overweeg emigratie :D !

    Fijn weekend gewenst aapje, vol met avonturen !

  • 01 Mei 2010 - 07:59

    Florian:

    weltruste? :P
    wij in nederland worden net wakker als dit verslag online komt :P
    Veel plezier met de rest van de dagen! :D

  • 01 Mei 2010 - 08:25

    Di Mama:

    joehoe schatje

    Leuk verhaal weer, ik ben echt jaloers.
    Je haalt wel alles uit je dag zeg maar

    Dikke kusz mama

  • 01 Mei 2010 - 08:40

    Di Papa:

    Toen je in de spiegel keek heb je toen die mooie rooie bloot bil baviaan gezien, hahaha. Ben wel benieuwd naar al je foto's. We hebben getraind en daar heb ik iets gekregen om aan mijn zwakke punt te werken. Fluitjes om jullie eindelijk een keer goed weg te fluiten bij de start. Bij sommige heb ik wel het idee dat als ik fluit jullie verstijft op het startblok blijven staan. Wat een lawaai weg en hele leuke lieve kaartjes eraan. Heb je nog genoeg ruimte voor al je kado's. Ik dacht dat je nog niets had gekocht en alleen had gekeken maar ik hoor van Mama dat je al wat geld kwijt bent. De mensenmassa's en de grote van alles is zeker indrukwekkend. Ik ben benieuwd wat er zo lekker aan die milkshake was dat het de lekkerste milkshake ooooiiiiitttttt was. Misschien kan je het recept meenemen en een zakie hier beginnen.
    Veel plezier vandaag en tot het volgende verhaal.

    Sportief knuffeltje

  • 01 Mei 2010 - 08:48

    Xandra:

    hoi hoi,

    Zo jij doet leuke dingen zeg!!! Maar niet te veel winkelen he anders heb je overgewicht...of ben je met een lege koffer gegaan?
    Wil je iedereen de groetjes doen van ons??

    Nog heel veel plezier.

    Kusjes Xandra

  • 01 Mei 2010 - 09:30

    Tam:

    Wat een geshop zeg! Jullie hebben elkaar zeker gevonden en mocht je overgewicht hebben kun je altijd nog een doos op laten sturen hihihi!

    Veel plezier vandaag en geef ze allemaal een dikke kus

  • 01 Mei 2010 - 10:31

    Michelle:

    Heey Amanda:D

    Jij vermaakt je wel, dat merk ik al:P whahah... Ja dat winkelen is echt iets voor jou(A)...

    En wat voor leuke dingen ga je nog meer doen daar?...
    En hoe is het weer bij jou?:P

    X Michelle

  • 01 Mei 2010 - 10:54

    Elles, Ruud.:

    Je overgewicht aan bagage kan je compenseren door zelf af te vallen, maar dat zit er niet in met al die ijsjes, milkshakes, dat heerlijke eten....
    Wat heerlijk om zo goed te worden ontvangen en bezig gehouden te worden. Van verveling is geen sprake...
    Fijn weekend.

  • 01 Mei 2010 - 11:14

    Jane:

    Haha, wel een byzonder soort aapje zeker:-). Ook ik kwam er pas achter bij de kassa dat de tax er nog boven op moest. Dat viel ff tegen, maar uiteindelijk is het nog goedkoper dan hier, dus niet het eind van de wereld. De temperatuur hier in ons kikkerlandje komt langzaam naar beneden naar jouw 7 graden daar. Heb je het niet te koud??Geniet maar lekker!!!
    Liefs Jane

  • 01 Mei 2010 - 12:12

    Bastiaan:

    Hee Amanda

    Zo te zien zit je niet stil, echt leuk dat je lekker op pad bent! Hoe gaat het engels je af?:P

    ik ben nu ook lekker vakantie aan het vieren:D

    Bassie;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Toronto

Amanda in Canada

Recente Reisverslagen:

09 Mei 2010

Laatste dag

07 Mei 2010

Girls day

06 Mei 2010

Wandelingen

05 Mei 2010

Lekkere chille dag!

04 Mei 2010

Niagra (falls)
Erwin en Bea

Actief sinds 09 Juli 2006
Verslag gelezen: 727
Totaal aantal bezoekers 92022

Voorgaande reizen:

10 Mei 2019 - 31 Mei 2019

Gouden Lotus rondreis Thailand

20 Maart 2015 - 05 April 2015

De vele gezichten van Sri Lanka

08 Januari 2013 - 08 Januari 2013

Cuba

01 Mei 2012 - 22 Mei 2012

California 2012

18 Augustus 2011 - 26 Augustus 2011

New York City

27 April 2010 - 11 Mei 2010

Amanda in Canada

16 Maart 2009 - 05 April 2009

Surprise surprise

05 Juli 2007 - 19 Juli 2007

Mijn eerste reis

02 Juni 2018 - 30 November -0001

Roadtrip West Canada

Landen bezocht: