Daar gaan we dan! - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu Daar gaan we dan! - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu

Daar gaan we dan!

Door: Amanda

Blijf op de hoogte en volg Erwin en Bea

17 Augustus 2011 | Nederland, Almere Stad

Hallo Allemaal,

Zoals de meeste van jullie weten vertrekken wij morgen naar New York City om het 25jarig huwelijk van mijn ouders (Erwin en Bea) te vieren. Dit doen we met Erwin, Bea, Tamarah, Amanda en Angelo.

Met z'n vijven zullen we een week doorbrengen in New York City, the city that never sleep!!

We vertrekken morgen om 14.00uur vanaf schiphol richting reykjavik, waar we om 15.00uur plaatselijke tijd landen, het is hier in nederland dan 17.00uur...

Om 17.00uur plaatselijke tijd (19.00 nederlandse tijd) zullen wij vertrekken richting New York, waar we om 19.00uur plaatselijke tijd aan zullen komen, in Nederland is het dan 01.00uur 's nachts. Jaaa ik hoor jullie hersens kraken, wat een goede met dat tijdsverschil... In New York is het tijdsverschil 6uur, als het bij jullie 8uur smorgens is (tijd om naar het werk te gaan) dan is het bij on 2uur 's nachts, tijd om je nog een keertje om te draaien.

We zullen proberen om elke dag even van ons te laten horen en een leuk verhaaltje te schrijven..

Dit was het tot nu toe, ik ga nog even verder met me koffer inpakken en de was doen! Ik zie alle reacties graagggggggggg na onze verhalen, jullie weten dat ik daarvan hou!

Groetjes,

Amanda
(de aanhang is nu even niet aanwezig:P)

• 17 Augustus 2011 - 15:18

Patrice:

Have fun!!!

• 17 Augustus 2011 - 16:53

Vivianne:

Hoihoi! Wat leuk dat jullie een blog bijhouden. Zal regelmatig even checken of er al wat nieuws op staat (als dat lukt ben zelf ook weg :D). In iedergeval veeel plezier! Liefs

• 17 Augustus 2011 - 17:47

Erwin:

Ik heb een half lege koffer klaar gezet en hoop deze vol mee te nemen. Stiekem hou ik rekening mee dat ik niet genoeg heb aan de koffer en dus heb ik er een lege reistas in gedaan waar dan ook weer het nodige in kan.
    Ik heb Bea al verrast vandaag in mijn 25 jaar oude trouwpak en laten zien dat ik geen dag ouder ben geworden. Dus dat ze goed werk heeft afgeleverd en mij jong heeft gehouden. Natuurlijk wilde ze mij gelijk op de foto zetten. Het is en blijft een nederlandse japanner.

• 17 Augustus 2011 - 18:38

Xandra:

Hoi allemaal!!!

Heel veel plezier en geniet ervan.
    Erwin je bent vergeten te vermelden dat je wel ietsje grijzer bent geworden, dan 25 jaar geleden he?? hihihi.
    En niet te veel sjouwen met alle nieuwe aankopen,want je moet er nog wel tegenaan he met de poldercross.

Dikke kus van ons allemaal, Xandra

• 18 Augustus 2011 - 06:41

Janneke:

Hallo lieve allemaal,
    Have fun enjoy life!
    Een hele goede vlucht en een fantastische vakantie toegewenst.
    En natuurlijk dat jullie met hele volle koffers terug mogen komen natuurlijk!
    Dikke kus van je-zus.

• 18 Augustus 2011 - 06:47

YesNo:

Lieve globetrotters, in gedachte reis ik met jullie mee. (Dat scheelt ook turbulentie :-) ) Ik wens jullie alle 5 een geweldige trip en kijk uit naar jullie verhalen. Erwin ik mis de regel dat ook Bea niet ouder is geworden :-)Voor nu veel liefs! X