Dagje op de strip - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu Dagje op de strip - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu

Dagje op de strip

Door: Bea

04 Mei 2012 | Verenigde Staten, Las Vegas

Dag drie
Na een goede nachtrust is Bea ook weer bijgetankt en kunnen we las Vegas onveilig maken. Na het Amerikaans ontbijt trekken we onze wandelschoenen aan en lopen The strip op, op zoek naar wedding chapels en gaan we al die maffe, uitbundige hotels van dichtbij bekijken. Het eerste hadden we zo gevonden, even info vragen, nee dus gesloten de eigenaar kwam net de hoek om met de auto en vertelde ons dat hij m 11.00 uur open ging, dan maar verder wandelen. Bijna bij alle super grote hotels, kwamen we bij een souvenir winkel die ook tours verkocht, wij informeren meneer kwam uit England en had Wesley Schneider shirt aan. Een leuke tour denken we uitgezocht, morgen vertrekken om 6.00 uur met bus naar hooverdam, Grand Canyon, daar met de helikopter en dan met de boot en dan weer met helikopter omhoog en met bus terug, iets om naar uit te kijken dus. Onze weg vervolgd, stop bij Mac gemaakt, jaaaaa wifi gauw ons verhaal gepost, Erwin facetimen met wiebe en ik appen met de meiden, lang leve het digitale tijdperk. Er zat een man achter ons die zei dat ie alles kon verstaan, haha hij kwam oorspronkelijk uit Duitsland en woonde nu in Vancouver, oh wat hou ik van die vluchtige kennismakingen, zo leuk om zoveel verschillende mensen te ontmoeten. Maar de tijd vloog voorbij na een uurtje weer de hort op. We liepen langs een Pawn, deze is bekend van tv, even naar binnen natuurlijk Erwin is nog steeds op zoek naar een nieuwe trouwring, maar dit was not the right place to be. Hij zag nog wel een muntje, waarvan hij dacht dat hij die thuis ook heeft, wordt misschien weer leuke kerst haha inside joke. Over de hotels die we zagen, raak je niet uitgepraat, we hebben vandaag een wereldreis gemaakt, New  York, Parijs ,Venetië niet normaal. Allemaal super groot en heel mooi aangelegd, op dit stuk van de strip steek je niet over, maar zijn luchtbruggen gemaakt.wat wel opvalt zijn de vele zwervers. Uit eindelijk waren we het zat en zijn we terug gelopen, even gestopt bij het kapelletje we denken er nog even over, maar waarschijnlijk zaterdag om 12.00 uur. Er is dan ook een autorace in de stad dus moeten eens kijken of we dan makkelijk overal kunnen komen. Nu liggen we even bij te komen en gaan we straks naar buiten, want ik wil die mooie lichtshow ook wel zien. De lichtshow was prachtig, erg leuk. Het hele plaatje was leuk , maar morgen gaat de wekker om 04.45 uur dus hop het mandje in. Oh ja bijna vergeten , dankjewel lieve Amanda voor de kaartjes ! Het was weer een leuke verrassing.

• 05 Mei 2012 - 08:12

Nico En Henny:

Als jullie tijd hebben, ga dan binnen kijken bij CircusCircus. De hele dag vanaf 11.00 tot 23.00 uur circusacts. Geweldig!!
    En heel veel mensen in Ca vragen je waar je vandaan komt en zeggen dan: oma, opa, moeder komt er vandaan. Of: daar willen we ook heen, onze voorouders komen er vandaan. Wij ontmoetten op een parking bij de 24/7 een knaapje die bij 30 graden Sinterklaas Kapoentje ging zingen, had hij van oma geleerd.
    Heel veel genieten bij de Grand Canyon en alvast gefeliciteerd ..........

• 05 Mei 2012 - 10:31

Xandra:

Jullie zien wel heel veel, gaaf hoor!
    Leuk dat je met de helicopter gaat!
    En wat de kerst betreft....ik ben benieuwd...haha
    Geniet er lekker van, dikke kus van ons allemaal.