Dagje relaxen in vlinder town, Mariposa - Reisverslag uit Mariposa, Verenigde Staten van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu Dagje relaxen in vlinder town, Mariposa - Reisverslag uit Mariposa, Verenigde Staten van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu

Dagje relaxen in vlinder town, Mariposa

Door: Bea en Erwin

08 Mei 2012 | Verenigde Staten, Mariposa

Dag 8
Vandaag zoals gezegd een relax dagje. Maar die begint wel vroeg, Amanda heeft vandaag tentamen en zou sms'en als ze klaar was. Dat was om Nederlandse tijd 11.45 uur en onze tijd 02.45 uur. Dus om 02.47 schrikt Bea wakker en denkt, nog niks gehoord, maar dat duurde maar een een minuutje, sms, wat zal ik doen, als ik kijk en het is niet goed, dan lig ik rest van de nacht wakker, als ik kijk en het is wel goed, slaap ik vast als een roosje. Kijken dan maar,  jippie gehaald en ik sms snel terug. nu maar weer slapen toch ? Nou niet als een roosje en om 07.00 uur liggen we met coupe de puinhoop te facetimen, eerst met Amanda die is is op kraam visite bij Pauline, die verbinding was slecht, jammer, maar we hebben elkaar weer even gezien en gesproken. Toen met Tamarah, dat ging beter en was ook gezellig. Op naar het ontbijt en ja eindelijk een ontbijt naar Bea's bekkie, jammie, jammie wafels en je bakt ze zelf, dus verser kan niet. We nemen de tijd en uiteraard de wafels en laten ons bij de pool neerstorten. Na een paar uurtjes verkennen we het dorp, 1 hele straat met ouwe meuk en allerlei wild west souvenirs . Nou dat winkelen, komt nog weleens, nog even een ijsje en dan maar weer terug naar.... De pool. Heerlijk hoor lekker al die mooie indrukken laten zakken en een beetje kletsen over wat we nog gaan doen.
Voor diegene die om plaatjes van de jurk vragen, jullie moeten wachten tot we thuis zijn, we hebben de foto's met mijn fototoestel gemaakt en die kun je niet aansluiten op een iPad .
Mary we hebben  je reactie op fb gezien hoor, hartstikke leuk.
We hebben heerlijk Amerikaanse pizza gegeten, waar we een leuk stel vriendinnen uit Utrecht tegen kwamen, was weer een gezellige ontmoeting.
We roepen regelmatig, dit was niks voor Amanda geweest haha overal waarschuwingen voor beren, die komt de auto hier niet uit. Nog even opgezocht, Mariposa is een Spaanse meisjesnaam en betekent vlinder en die zie je hier veel, afgelopen weekend, was het hier ook butterfly weekend .

• 09 Mei 2012 - 06:36

YesNo:

Koot mornink,
    ik maak van de gelegenheid gebruik om Amanda te feliciteren met het halen van haar examen!! Jippie, goed gedaan hoor!
    De verhalen van het bij de pool liggen, maken mij een beetje groen van jaloersigheid. Wij zitten hier in de stromende regen. Wat een kikkerland!!
    Geniet maar lekker en vergeet niet te smeren in het zonnetje:-).
    XX

• 09 Mei 2012 - 10:23

Amanda:

Klinkt als een heeeeeeerlijk dagje:) Hopelijk zijn jullie niet te bruin geworden want dan kan ik jullie nog inhalen:)

Ik heb vandaag een begin gemaakt aan mijn koffer en heb kaas gehaald... maaruh ik geloof niet dat ik veel kilo's over hou maargoed daar kom ik maandag achter:)

Dank je wel Jane:) Ik ben erg blij met het halen van dit tentamen, nu vrijdag nog en dan ben ik weer helemaal bij:)