Berg op, zwembad in - Reisverslag uit Palm Springs, Verenigde Staten van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu Berg op, zwembad in - Reisverslag uit Palm Springs, Verenigde Staten van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu

Berg op, zwembad in

Door: Bea

Blijf op de hoogte en volg Erwin en Bea

17 Mei 2012 | Verenigde Staten, Palm Springs

Dag 17
Zo relaxed opgestaan, ik ben wel steeds vroeg wakker, maar vandaag hoefden we niks, dus rustig aan.
Op weg naar het zwembad, waar ontbijt wordt geserveerd, staan 2 Nederlandse meiden, te facetimen met het thuisfront. We passeren en roepen, dag paps en mams en daar is weer een contact geboren. We ontbijten en kletsen en kletsen, de 1 gaat in september trouwen en heeft in LA een trouwjurk gekocht, die nu op maat gemaakt wordt en aan het eind van hun vakantie opgehaald. Ze komen al jaren in Californie en we krijgen allerlei tips. Haha of we wel weten dat 20 km verderop een mega outlet zit ? Ja die hadden we gespot, maar of we nog gaan kijken? We zitten wel aan de bagage max. Amanda heeft geld gepind en is ook weer helemaal happy. Na een gezellig uurtje gaan we erop uit. We gaan met een kabelbaan een berg op, hoogte 3315 meter. Het ritje naar boven is prachtig, maar wel wat schommelig. Bovenop is het uitzicht uiteraard weer prachtig, plaatjes worden weer geschoten, inmiddels samen meer dan 1000 foto's gemaakt. We genieten van de stilte en de prachtige natuur en uitzichten, aan de ene kant van de berg groen en best fris, aan de andere kant de woestijn, met een gigantisch windmolen park en natuurlijk Palm Springs. We laten ons weer zakken, zoeken een winkel op ( tip van de meiden ) ze verkopen hoofdzakelijk feestartikelen, maar ook het 1 en ander aan pink ribbon spullen. Even wat ingeslagen voor ons team. Het is inmiddels rammelende buikjes tijd voor de auto en zijn berijders. Lekker stokbroodje en ijs gekocht. Wij zijn er klaar voor, lekker bij het zwembad, het is zo heet, dat de verneveling boven de zonnebedjes aan staat. We luieren wat en Bea wil wat weggooien, op blote voeten. Das geen goed plan, ze moet het zwembad inspringen, zo heet is de grond. Tot lang na de zon is ondergegaan , blijven we lekker op ons bedje hangen. Ondertussen worden we door Amanda en Patrice live op de hoogte gehouden van de stand tussen de Yankees en de Toronto Jays. We gaan douchen en de stad in, vanavond is er een soort braderie, heel gezellig en we eten mexiaanse tortilla , heerlijk. Op het marktje zien we veel uiteenlopende mensen. En heel veel beelden en fonteinen , morgen bij daglicht nog maar een keer kijken, gewapend met iPad en fototoestel , mijn kaartje kan nog 700 plaatjes aan, dus we kunnen er nog tegen aan. Voor nu lekker slapen.

• 18 Mei 2012 - 06:49

Marja Vleugel:

woh jullie hebben het er echt heel mooi en ook al die mensen die jullie tegen komen prachtig nog veel plezier ben benieuwd naar jullie verhalen

• 18 Mei 2012 - 13:15

Amanda:

Toch wel fijn dat jullie zoveel kletsen met mensen, krijg je wel lekker veel tips! Haha pap de yankees hebben weeeer verloren.. aaahh!! Haha maar was een leuke wedstrijd!
    Ik ben echt benieuwd naar alle foto's en verhalen (moet nog even wachten weet ik!!!)

Geniet van vandaag en het mooie weer, hier word het vandaag ook mooi weer dus lekker genieten;)
    Dikke knuffel en kus!