Op naar Cuba - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu Op naar Cuba - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu

Op naar Cuba

Door: Bea en Erwin

Blijf op de hoogte en volg Erwin en Bea

11 Januari 2013 | Nederland, Schiphol

Pffff wat was het vroeg vanmorgen, maar nu (05.50) zijn we er klaar voor. Koffie op, ingecheckt op naar strand,zee en mooi weer, in het land van de oude auto's en dikke sigaren.
We hebben deze week al heel wat hints gekregen, dus we gaan iig naar een sigarenfabriek, om te kijken hoe ze gemaakt worden en een paar voor onze Berry te kopen.
We hopen dat het internet dusdanig goed is, dat we onze trouwe fans weer op de hoogte kunnen houden.
Erwin is vanochtend helemaal blij, niet alleen dat hij mag begeleiden deze week hihi, nee hij had nog verjaardagskadootje tegoed, maar hij wist zelf niet wat te wensen. In november waren we bij Mary en Ber en daar kreeg hij een hoofdtelefoon op zijn hoofd gezet, jaaa dit was het helemaal, maar ja een Bowers & Wilson daar zit wel prijskaartje aan. Nou dacht ik, eindelijk iets waar ik hem echt een plezier mee doe, dus gekocht en in mijn handtas verstopt en hij maar steeds vragen, wat zit er toch in die tas, hij is zo zwaar.
Ik denk dat het heel stil wordt naast mij in het vliegtuig :-)

Kus bea en erwin

• 11 Januari 2013 - 08:07

Amanda:

Heeeel erg veel plezie!!!
    Gelukkig was papa blij met zijn cadeautje..
    Genniet ervan... Ennnuh zat er niet nog meer
    In je tas??;)

Kuss

• 11 Januari 2013 - 12:08

YesNo:

Hé daar bende vanb (jullie tellen natuurlijk beiden voor 2 dus daarom bende van 4?) Als jullie dit lezen zit je vast al in dat lekker warme land. Wij wensen jullie een hele fijne, zonnige en warme reis toe!!
    Ik verheug me op jullie gezellige reisverhalen, dan kunnen wij ons daaraan warmen. (het is gelijk kouder in dit land nu dat jullie weg zijn!!
    Geniet maar lekker. Dikke soen, YesNo

• 07 Augustus 2013 - 20:35

Marleen:

Wat lees ik nou een half jaar later........geen Sennheiser. Dat kan toch niet waar zijn!