Shoppen in Victoria - Reisverslag uit Victoria, Canada van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu Shoppen in Victoria - Reisverslag uit Victoria, Canada van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu

Shoppen in Victoria

Door: Bea

Blijf op de hoogte en volg Erwin en Bea

01 Juni 2018 | Canada, Victoria

En dan zijn er drie weken voorbij, het eind komt in zicht. Maar vandaag vieren we nog een hele dag vakantie. Lekker uitslapen en alles op het gemak. Het aanbranden van gisteren heeft Erwin wakker gehouden, de hut stinkt nog steeds. Straks maar eens wat luchtverfrisser kopen. We hebben besloten lekker te gaan winkelen vandaag, dus op naar mall nummer 1, nou is die zo gevonden, maar dan nog een parkeerplek, het eiland is niet zo berekend op campers, op heel veel parkeerplaatsen staat only small cars, nou onder die categorie vallen we niet, met onze ruim 7 meter. Uiteindelijk na wat heen en weer rijden, hebben we een plek gevonden, het shoppen kan beginnen, hmmmm valt beetje tegen , ik weet toch zeker dat ik gelezen had, dat hier meer shops waren. Ohww we staan verkeerd, op naar een nieuwe parkeerplek  Dit is een leuk winkelcentrum, waar we weer veel te veel leuke dingen kopen en heerlijk eten, een soort kapsalon. Gelukkig hadden ze goeie wifi, dus ingecheckt voor morgen en weer fijne plekkern kunnen veroveren. Maarrrr ik had er nog 1 gespot dus op daar naar toe, het ligt er niet zo ver weg, maar daar begon de parkeer ellende weer, nu kwamen we weer op een weg, daar waren ze mee bezig, dus aantal afslagen afgesloten, we laten ons niet voor 1 gat vangen en hebben weer een goed plekkie voor onze RV. Er wordt niet veel gekocht en op naar de camper. Terug op de camping staat er eigenlijk te veel wind om lekker buiten te zitten, we doen een poging en onze buren beide gepensioneerde canadees komen een praatje maken, allebei met een belachelijk grote camper, meer een bus en de 1 verteld ook nog dat ie er thuis nog 1 heeft, ach een kleinte maar, zoals wij hebben haha Als die weer weg zijn, besluiten we toch maar de koffers in te pakken, het moet toch gebeuren. Als alles er weer door Erwin is ingetoverd, gaan we nog eens lekker in een pub in de buurt eten. Morgen hebben we een lange reisdag, eerst met de boot naar Vancouver, die vertrekt om 8 uur, dan de camper inleveren, dat moet voor 11 uur. Helaas dan een lange tijd wachten, we vliegen om 17.45 uur, maar met 2 van die koffers doe je niet veel meer. Het hangt af van het weer, anders blijven we een tijdje bij het inlever punt, daar hebben we alles bij de hand, picknick tafels, toiletten e.d. En dan met taxi naar vliegveld.
Het is nog niet helemaal voorbij, maar we kijken wel terug op een geweldige vakantie en die herinneringen pakt niemand ons meer af  Wandelen staat op 291 kilometer Ik had deze week een reken fout gemaakt, dus die 300 wordt een makkie 

• 01 Juni 2018 - 05:28

Amanda:

Jammer dat het alweer bijna om is, maar jullie zijn een hele mooie ervaring rijker:) doe voorzichtig morgen en op naar de volgende vakantie :)

• 01 Juni 2018 - 07:46

Mary:

Hey lieverds,

Ik heb weer veel leesplezier genoten hahah bee wat kan je geweldig schrijven!
    Wat een leuke reis is het weer geweest!! En ook leuke ervaring voor portemonnee nou ja zonder de zwevende ribben valt mee te leven hahahah Hele fijne reis terug gewensd vanuit belgique en dikke kuZZ