Dag 1 en 2 van ons nieuwe avontuur - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu Dag 1 en 2 van ons nieuwe avontuur - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu

Dag 1 en 2 van ons nieuwe avontuur

Door: B&E

Blijf op de hoogte en volg Erwin en Bea

11 Mei 2019 | Thailand, Bangkok

Vrijdag 10 mei, Amanda haalt ons op en brengt ons heel lief naar Schiphol, na de gebruikelijke controles hebben we nog alle tijd om wat winkeltjes te bekijken, maar dan slaat toch het grote wachten toe. Boarden gaat soepel en als we gaan zitten, stelt mijn buurvrouw zich al voor. Ze gaan ook dezelfde rondreis doen. De deuren gaan dicht en we kunnen, haha jammer nee de piloot zegt nu, dat we 45 minuten vertraging hebben. Nou lekker dan, maar ach het maakt niet zoveel uit, anders moeten we op Dubai nog langer wachten. De vlucht gaat uiteindelijk best snel, met een muziekje en een filmpje. Op de luchthaven van Dubai moeten we naar andere terminal, het staat goed aangegeven, maar is wel een onderneming, met veel super grote liften en een treintje.Na 2 uurtjes wachten gaat de reis weer verder, we hebben 4 stoelen met zijn tweeën dus kunnen lekker liggen en daar door slapen we best nog wel een paar uurtjes en ook diep.Op tijd komen we op Bangkok en als we de migratie papieren goed hebben ingevuld, krijgen we een vakantie visum. de groep verzameld zich en de reis kan beginnen. Onze gids Corne en Thaise gids Johnny vertellen al het één en ander en je kunt goed zien dat de koning net is gekroond, de stad is nog behoorlijk versierd. In het hotel aangekomen hebben we even de tijd voor ons zelf. We gaan samen op stap, kopen een tros mini banaantjes voor wel 33 cent en gaan terug naar hotel, even een duik het zwembad in en dan een uitgebreide informatie bijeenkomst. Er worden diverse excursies besproken en iedereen kan voor de komende 4 dagen aangeven, wat je aan extra excursies wil doen. Na een gezamenlijk diner,wat er prachtig uitzag en heerlijk was, zijn we met nog een stel een wandelingetje in de buurt gaan doen. Nu lekker slapen, morgenochtend om half 8 vertrekken we naar China Town en Paleis, de verslagen zien jullie vanzelf. Nu een lekkere nacht slapen

• 12 Mei 2019 - 12:38

Amanda:

Wat fijn dat jullie veilig zijn aangekomen! Heel erg veel plezier :)

• 13 Mei 2019 - 08:21

Marleen:

Eindelijk, de reis is begonnen. Heel veel plezier met dit nieuwe avontuur en ik ben benieuwd naar jullie belevenissen en verhalen. Groetjes Nico en Marleen