Sukhothai naar Kanchanaburi - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu Sukhothai naar Kanchanaburi - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu

Sukhothai naar Kanchanaburi

Door: Bea

Blijf op de hoogte en volg Erwin en Bea

19 Mei 2019 | Thailand, Kanchanaburi

Er stond in het programma, dat het lange reisdag zou worden, nou dat was het ook om 7 uur in de bus en karen maar. Een stop bij een marktje waar je van alles van banaan kon kopen en van de boom, een klein stukje verder voor een koffiestop, ik geniet van alle ijskoffies. Weer gauw in de bus en op naar een vroege lunch, het eten was lekker en de tuin was prachtig.Overal planten en bloemen echt super mooi. en maar weer in de bus, nog maar weer eens een koffie break en toen naar Kanchanaburi, daar bezochten we het Thai-Birma spoorlijn museum, echt indrukwekkend en ook weer de opfris cursus over dat stukje geschiedenis, buiten het museum was een ere begraafplaats, waar ook vele Nederlanders lagen begraven. Iedereen was er stil van. Na een klein stukje rijden, kwamen we bij de brug over de River Kwai, nu een plek waar veel thaien komen om iets te eten, maar toch vooral een stuk geschiedenis. Iedereen liep over de brug en er werden druk foto's gemaakt en toen kwam de trein, wel in slakkengang, maar je moest wel aan de kant. Vandaar uit was het 10 minuten naar het hotel. Weer een prachtige locatie aan de rivier, de kamer is weer mooi en schoon. Al met al een reisdag van bijna 12 uur, dus om half 8 lagen we afgebluft in bed.

• 20 Mei 2019 - 12:50

Amanda:

Wat een lange reisdag maar wel leuk al die stops en dingen die jullie zien. Nu lekker slapen en uitrusten van die vele stappen van vandaag :)

• 21 Mei 2019 - 16:34

Mascha:

Hi Bea, weer twee heel mooie verhalen van jullie gelezen. Af en toe google ik op maps die plaatjes, je kijkt je ogen uit daar.
    Wat ongelooflijk warm is het daar he en dan verwacht je een koude plons in het zwembad te nemen en dan is die ook warm hehe. In ieder geval dit is allemaal erg leuk om te lezen en veel plezier xxx