Amanda's verjaardag in blizzard beach - Reisverslag uit Florida, Verenigde Staten van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu Amanda's verjaardag in blizzard beach - Reisverslag uit Florida, Verenigde Staten van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu

Amanda's verjaardag in blizzard beach

Door: Bea en Erwin

Blijf op de hoogte en volg Erwin en Bea

07 Augustus 2006 | Verenigde Staten, Florida

Dag lieve allemaal

Wat leuk alle mailtjes en sms-jes voor Amanda, zo voelde ze zich echt jarig over sea en ja 30 uur jarig zijn is zeker speciaal.
Amanda had vroeg haar wekkertje gezet, zo kon ze lekker met iedereen msn-en, Tamarah sliep nog wat langer uit en na ons uitgebreid amerikaans ontbijt, gingen we naar Blizzard Beach.
Dit is een groot glijbanen zwembad geheel gebouwd in wintersport sfeer.
Heel apart in je bikini met de stoeltjeslift en een paar ski's die onder je uit steken.
Ja yesno het was inderdaad erg leuk in zo'n bandje dobberen, maar met z'n vieren in een band naar beneden, was voor de kinderen een attractie apart, ik kreeg te horen, dat ik nog harder schreeuwde dan Xandra.
Maar het was wel lachen, we hebben ook nog een wedstrijdje gedaan met een band naar recht naar beneden en raad eens wie er won(weliswaar met blaren op d'r kont)yesz ikkie.
's Middags lagen we lekker in de rio te dobberen toen ons dagelijkse plensbuitje overkwam, nou daar lig je dan je zweet als een otter en de regen plenst op je blote bast.Maar zoals elke dag trok het ook zo weer weg en is er geen mens die denkt van oh jee nu moeten we naar huis.
We hadden ook nog trek in een ijsje, ze verkochten een hele emmel(geen remia)foto volgt nog.
Om een uur of half zeven hadden we het bekeken en mocht de jarige job vertellen waar we gingen eten en raad eens wat..........?
Ja Mcdonald en ze had nog een mazzeltje ook ze kreeg twee porties mcnuggets.
Toen vond iedereen het welletjes terug naar het hotel even lekker internetten met iedereen, wij nog even een hotelletje voor morgen bekeken.
Het programma voor morgen is eerst het op z'n kop huis,dat eigenlijk Wonder works heet, daarna naar de Fleamarket, Tamarah heeft nog een koopopdracht van Sandra (moeder van Furgill)ach en dan kijken wij wel mee:-) dan naar Saint Petersburg.
Zo dit was het weer we gaan vroeg naar bed en tot morgen allemaal.
Dicke Soen allemaal.

  • 07 Augustus 2006 - 04:52

    Cees,christa&raymon:

    Hallo allemaal zo te zien hebben jullie vandaag ook weer vreselijk genoten.
    En amanda zo`n verjaardag krijg je voorlopig niet meer.nou nog veel plezier op jullie verdere avontuur en tot mail`s.
    groetjes C,C,& R

  • 07 Augustus 2006 - 05:03

    Sonja:

    Zo Amanda dit is echt een verjaardag om nooit te vergeten.
    Jullie nog veel plezier daar.

    Have Fun RYMS

  • 07 Augustus 2006 - 05:41

    Marleen:

    Wat een vroege vogels allemaal. Denk je dat je de eerste bent zo 's-morgens vroeg, maar nee hoor. Ik heb weer genoten van jullie verhaaltje. Als jullie terug zijn denk ik dat jullie nog weken bezig zijn om jullie belevenissen te vertellen.

    Groetjes
    Marleen

  • 07 Augustus 2006 - 05:44

    Marleen:

    Nog effies. Ik vergeet helemaal te vertellen dat Nico Sr. voor een aantal weken werk heeft bij een drukkerij in Wormerveer. Je weet nooit waar dat toe leidt toch!!!!
    Vanmorgen om half zes moest hij beginnen dus ik vertel later wel hoe het was.

    Groetjes
    Marleen

  • 07 Augustus 2006 - 07:52

    Xandra:

    Hee dat kan niet he, ik wil geen concurrentie!!!

    Jullie hebben weer een geweldige dag gehad!!

    Veel pliezier nog!

    groetjes uit Stompwijk

  • 07 Augustus 2006 - 08:05

    Marja:

    o ik word helemaal jaloers op julliie geniet er lekker van wij genieten van de foto,s en de leuke verhaaltjes en ik zag het al helemaal voor me bea op de blaren zitten
    groetjes de vleugels

  • 07 Augustus 2006 - 14:08

    Sandra:

    Hallo Tam en familie.
    Nu pas tijd om achter de laptop te kruipen, ben druk geweest met werken etc.
    Zo te lezen genieten jullie van een deel van paradijs Amerika. Jullie hebben drukke, maar ook leuke dagen. Als jullie terug zijn moet er nog flink uitgerust worden zo te horen.
    En laat mij raden wie de sleeping beauty echt is....
    Nou genieten jullie lekker van dit leven, want voordat je het weet is het voorbij.
    Hoeveel koffers worden het?
    Shop ze en geniet lekker verder, liefs fam. ching

  • 07 Augustus 2006 - 18:24

    YesNo:

    Hahaha, ik wist wel, dat je wist wat ik het leukste vond!!! Zijn jullie nog van die hoge skischans afgegaan? Mijn mannen wel en de ene had een scheur in zijn zwembroek van het glijden, nota bene hij er 2 aan en de onderste was kapot!!! Arie verwoordde het als volgt, ik weet nu hoe een d..l in de pot zich voelt!!
    Hoe lang blijven jullie in St Pete's? Wij hebben alleen het museum gedaan, het was toen echt vreselijk noodweer, dus wij zijn toen wel weer terug gegaan. Mind you dat was een 1 1/2 uur rijden in het vreselijkste noodweer wat we in tijden meegemaakt hadden. Maar goed, over het algemeen rijdt het wel relaxed daar, toch?? Anyway save yourney geniet van wat jullie zien en eet niet teveel emmels leeg!!!!
    Hug YesNo

  • 07 Augustus 2006 - 20:55

    Erwin:

    Hallo iedereen die gereageerd heeft, hier een reactie van mij.
    Ik vind het hartstikke leuk dat iedereen een reactie zet. C,C en R, jammer dat jullie boven water moesten komen, Tessa, dat kroontje stond echt raar dus dat heb ik maar niet gekocht en dat zoentje pik ik wel als je even niet oplet. Xandra, je hebt er echt een concurent bij alleen huilt deze er niet bij. Vraag aan Mary of ze ook een reactie plaatst!Marleen je bent niet altijd de eerste maar dat geeft niet en dat van Nico horen we als we weer thuis zijn, in ieder geval gefeliciteerd. De kilo's vliegen er weer aan dus iedereen opgelet als ik terug ben dan gaan we er weer hard tegen aan.
    Blijf lezen en reacties plaatsen. We zitten nu in ST Peterburg, het Ramada hotel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Florida

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 Juli 2007

de laatste paar dagen.

12 Juli 2007

Na 1 week

08 Juli 2007

wij moeten bijna naar huis, sniksnik

08 Juli 2007

Een paar dagen verder

04 Juli 2007

lekker op vakantie
Erwin en Bea

Actief sinds 09 Juli 2006
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 91960

Voorgaande reizen:

10 Mei 2019 - 31 Mei 2019

Gouden Lotus rondreis Thailand

20 Maart 2015 - 05 April 2015

De vele gezichten van Sri Lanka

08 Januari 2013 - 08 Januari 2013

Cuba

01 Mei 2012 - 22 Mei 2012

California 2012

18 Augustus 2011 - 26 Augustus 2011

New York City

27 April 2010 - 11 Mei 2010

Amanda in Canada

16 Maart 2009 - 05 April 2009

Surprise surprise

05 Juli 2007 - 19 Juli 2007

Mijn eerste reis

02 Juni 2018 - 30 November -0001

Roadtrip West Canada

Landen bezocht: