We zijn er Jahoe !!! - Reisverslag uit Toronto, Canada van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu We zijn er Jahoe !!! - Reisverslag uit Toronto, Canada van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu

We zijn er Jahoe !!!

Door: Bendevantwee

Blijf op de hoogte en volg Erwin en Bea

17 Maart 2009 | Canada, Toronto

Hier een klein berichtje.

Met een rustige vlucht van Amsterdam naar New York en een hectische overstap en dan belanden in zo'n ding met propellers, waren we gister om 07.02 uur plaatselijke tijd gearriveerd.
We hadden zoals het hoort netjes een electronisch visum aangevraagd, maar zei de grondstewardees in Amsterdam, dat is niet voldoende hier hebben jullie 3 formulieren om in te vullen.
Netjes gedaan natuurlijk maar ohoh eenmaal aan de beurt, ja je moet ook de achterkant invullen, ach met nog 25 minuten op de klok om over te stappen, bagage van de band te halen te re -inchecken door de beveiliging geen stress toch?
Bij de beveiliging ging Bea's alarm af, alles af inmiddels armband riem horoge schoenen uit, maar nee het kreng bleef gaan. De beveiliger riep Femaile assistent please, okay in een glazen hok werd ik gezet en er kwam een dame mij even controleren.
Ach die bh's ook en ik had een leuke nieuwe broek met spijkertjes dat vond het apparaat ook niet leuk.
We hadde nog -5 minuten om te boarden dus het vliegveld van Newark was erg interressant.
Eenmaal bij de gate konden we op adem komen ze waren nog niet zo ver.
Toen in het vliegtuig, waar ik Erwin opeens hoorde zeggen hmmmmmmm kijk eens propellers spannend hoor als je dat niet gewend bent, maar het was een rustige en snelle vlucht, we mochten uiteraard weer een formuliertje invullen voor de canadese douane.Eenmaal geland ging alles snel, ik had mijn oranje Startpeople tas snel gespot en de andere tas ook, maar waar was toch die koffer met die roze kofferband?
Opeens zie ik een sticker van Turkije op de look a like zitten, ik zeg tegen Erwin dat is 'm nee zei Erwin waar is die band dan en hier zit aan weerskanten plakband om, ja hij was opengebroken door de amerikaanse douane, niet meer te gebruiken.We missen niets maar het is wel vervelend.
Ach ja het is zo als het is en daar stonden Patrice en Joey ons enthousiast op te wachten.
Het was een warm welkom gauw naar huis naar Margie lekker zitten kletsen en toen naar bed.
Nu ga ik douchen het is mooi weer, om de CN tower op te gaan voor wat foto's

Dikke kus allemaal

• 17 Maart 2009 - 12:55

Amanda:

Nouu veel plezier vandaag en ik pas goed op het huis! nu kan iedereen lezen dat jullie goed zijn aangekomen! Geniet er maar heel erg van! Ik zag dat het mooi weer was vandaag, hier gelukkig ook!
    Ik ben heel jaloers want ja ik had ook wel graag meegewild! maar jullie verdienen het, rust lekker een beetje uit.
    Dikke kus en vergeet de foto niet!!

• 17 Maart 2009 - 12:57

Wiebe :

Leuk he reizen
    maar gelukkig jullie zijn er veel plezier
    gr

• 17 Maart 2009 - 13:00

Tam:

Hallo daar,
    hebben jullie lekker geslapen bij Joey en Margie? Wat zijn jullie vroeg op zeg. Ben je nog ziek geweest Pap of heeft het pilletje goed geholpen. En Amanda let heel goed op het huis en ik let heel goed op haar:D Tot snel.

xxx

• 17 Maart 2009 - 13:01

Van Je Zus:

Hallo lieverds,
    Nou dat was wel een ervaring (rijker)! Wat had jij daar voor een BH, zeker geen Hunkemoller (hi, hi)!
    Gaan jullie maar snel genieten op jullie surprise reis.
    Kus van mij!

• 17 Maart 2009 - 13:39

Xandra:

Hoi,

Heel veel plezier en geniet ervan en doe iedereen de groetjes van ons!

Eric en Xandra

• 17 Maart 2009 - 13:49

Christa:

hoi bea en erwin

nou wat hebben jullie alweer een hoop beleeft op zo`n eerste dag.kijken wat de rest zal brengen.
    nou geniet maar lekker en een dikke kus van ons

• 17 Maart 2009 - 14:08

Marleen:

Hallo luitjes,

Zulke taferelen zijn toch alleen maar voor de Woggies bestemd!! Haha. Ach, je moet alles meegemaakt hebben anders is het allemaal zo saai. Geniet van jullie dag en zoals Amanda al schreef, het is hier ook mooi weer. Ben net even met mijn collegaatje de stad in geweest. We moesten een cadeautje kopen voor een collega en we hebben gelijk even wat winkeltjes bekeken. Even een afwisseling tussen alle cijfertjes door.
    Tot snel,
    Knuf
    Marleen

• 17 Maart 2009 - 14:20

Christel:

hoi hoi!
    fijn om te horen dat jullie veilig zijn aangekomen. nu kan het echt beginnen! have fun!
    liefs van ons allemaal in het ooooh zoooo mooooie Almere!

• 17 Maart 2009 - 17:02

Patrice:

Well, I tried using an online translator to translate this, but I'm still clueless!!!! You are at my house! Yay!!! :) haha.

• 17 Maart 2009 - 17:59

Ma:

Lieve Bea en Erwin
    Fijn dat jullie goed op de plaats van bestemming zijn gekomen, ja dat New York dat is altijd een feest of het nou Kennedy airport is of New wark ze houden je bezig. Gelukkig niks uit de koffer maar leuk is anders. Maar niet getreurt lekker verder met zo,n klapperend vliegtuigje ook wel weer een belevenis.Nu maar lekker genieten.xxx Ma

• 17 Maart 2009 - 19:43

YesNo:

He people,

Die opengebroken koffer kan je waarschijnlijk claimen op je reisbagage, kan je een leuke nieuwe kopen(groter?? :-) )
    Zelfs ik ben op de CN tower geweest en heb zelfs genoten van het uitzicht!!!
    Ik kijk al uit naar jullie foto's !! Heel veel plezier!! xxx
    YesNo

• 17 Maart 2009 - 21:48

Kate:

Hi You Two!!!!!!
    Mooi dat jullie zijn toch goed aangekomen. Heel veel plezier xx