Uitslapen en een stevige wandeling - Reisverslag uit Toronto, Canada van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu Uitslapen en een stevige wandeling - Reisverslag uit Toronto, Canada van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu

Uitslapen en een stevige wandeling

Door: Bendevantwee

24 Maart 2009 | Canada, Toronto

Zo we moesten even bijtanken, maar na het telefoontje van Tamarah, hebben we onze wandelschoenen aangetrokken.Het was wedereom prachtig weer om en nabij -3 maar met de zon erbij is het heerlijk.
We zijn naar een winkelcentrum gelopen waar de winkels verspreid liggen, weinig gekocht, Erwin heeft ongeveer 10 spijkerbroeken gepast en was het toen zat, hij heeft niet 1 gekocht en ik heb ongeveer hetzelfde aantal wandelschoenen gepast en ook niets gekocht, nou ja we komen vast nog wel eens in een winkeltje.
Toen we thuis kwamen, was net de hele familie thuis en hebben we lekker gegeten en Patrice had een geweldig verhaal, ze was met de bus naar school gegaan en op de terugweg was de buschaeuffeur de weg kwijt en had de verkeerde highway genomen.
Margie was even naar haar vader, die heeft ook kanker en heeft net weer een chemo achter de rug.
Erwin ging trakteren op Tim's bij terugkomst had hij ook een leuk verhaal, hij was er en een vrouw die ook op tante Ann's feestje was had voor hem betaald, nou na een kwartier hersenbreken, had Joey de oplossing, ik had betaald de boef had geld uit mijn portomonee gehaald.
Nou het goede nieuwes blijft van de overkant van de oceaan afkomen he, Aad en Janneke van harte gefeliciteerd en hoop dat ie gauw uit de couveuse mag.
Vandaag gaan we naar de haven, ik heb een wandeling uitgezocht.
Ja Marleen ik ben volop in training op mijn laarsjes van van Haren hihi de hakjes beginnen aardig te slijten.
Nou iedereen de groetjes van de bendevantwee!!!

• 24 Maart 2009 - 19:14

Tam:

Ik hoorde dat jullie vandaag behoorlijk hebben uitgeslapen Gossie! Nou veel plezier nog vandaag. Wij gaan vrijdag naar Hoppel de Poppel en zaterdag naar Rosada. Tot snel
    xxx

• 24 Maart 2009 - 23:36

Nico En Marleen:

Hallo bendevantwee,

Het blijft geweldig om de verhalen van jullie te lezen. Het is inmiddels al heel laat maar we zitten nog steeds met z'n tweetjes achter de computer. Nico achter de grote laptop en ik achter het ienie mienie gevalletje. Ook wij hebben een geweldig reisje geboekt. In december gaan we eerst 4 dagen naar Hong Kong en daarna 2 weekies naar Bali. Nou dan ken je me wel toch. Van alles en nog wat opzoeken. Ben er al achter dat Hong Kong al veel te kort is. Jammer dat je nog steeds geen wandelschoenen heb kunnen vinden, maar je zult zien, je loopt er nog wel tegen aan hoor. Wel goed dat je al helemaal in training bent. Dat zal in New York nog wel veel meer worden, haha. Ik zie het al helemaal voor me, jij hartstikke getraind en ik puffend achter je aan. Vooral als jij van die grote stappen neemt en ik van die kleine. Nou genoeg slap geklets. Ga nu maar een stukkie slapen. Kijk alweer uit naar jullie volgend verhaal. Voor straks, slaap lekker.