Vroege wake up call en science centre - Reisverslag uit Toronto, Canada van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu Vroege wake up call en science centre - Reisverslag uit Toronto, Canada van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu

Vroege wake up call en science centre

Door: Bendevantwee

Blijf op de hoogte en volg Erwin en Bea

25 Maart 2009 | Canada, Toronto

Jaja 8.15 uur ging de telefoon aan het belletje konden we horen dat het van over zee was, ik was alweer vergeten dat ik tegen Amanda had gezegd dat ze kon bellen.
Even leker bijkletsen, douchen en hupsakee weer op pad.
Vandaag met de bus en naar het Toronto Science Centre.
Het was leuk er waren leuke testjes.
Reactie spelletjes en balans spelletjes.
hihi ik sprong op een balansplank en bleef er zeker 20 seconden op staan, ik las ondertussen wel dat het gemiddelde voor een vrouw tussen de 3 en 5 seconden was, dus ik dacht nou als dit alles is kan ik er net zo goed afgaan, niet in de gaten hebbende dat er allemaal mensen met open mond stonden te kijken.
Ik het nog een keer proberen, maar toen ging ik er over nadenken en lukte het niet meer.
Er was ook nog een challenge waar Erwin aan meedeed, ja het kwam echt in zijn straatje, hij moest het slot van een safe testen.
Het was nagemaakt er was een doos met een bekertje met een golfballetje wat het alarm voor moest stellen.
Er was nog een plankje met een balletje wat het nieuwe slot moest voorstellen, je moest met allerlei voorwerpen zoals rietjes stokjes bekertjes elastiekjes een constructie maken om het balletje verplaatsen, maar het mocht niet in de doos vallen.
En ja hij heeft zijn afkomst niet verloochend, hij heeft de kluis gekraakt.
Vandaag niet zoveel gewandeld, we hadden een beetje spierpijn en we moeten ons natuurlijk wel voorbereiden.
Allemaal een dikke kus

  • 26 Maart 2009 - 07:55

    Nico En Marleen:

    Goedemorgen luitjes,

    Jeetje ik ben vandaag de eerste. Tja, dat komt omdat ik nu op mijn werk zit en eerst een bakkie koffie genomen heb om wakker te worden want dat lukt niet zo best vandaag. Wat goed van je dat je 20 sec. bleef staan en jammer dat het daarna niet meer lukte. Dat is nou altijd he. Erwin als je toch zo goed kluisjes kunt kraken dan weten we in ieder geval bij wie we terecht kunnen. Je weet maar nooit.... Het is niet zo erg hoor dat jullie niet zoveel gewandeld hebben want dan is mijn achterstand niet zo groot. Veel plezier vandaag.

    Knuf
    Nico en Marleen

  • 26 Maart 2009 - 08:51

    Amanda:

    Goedemorgen,

    Wat klinkt het allemaal leuk! en wat goed van je dat je zolang bleef staan!! en dat papa goed was in kluisjes kraken wist ik maar dit is toch wel grappig!!
    Ik heb gister wat foto's toegestuurd gekregen van patrice (vliegtuig en de eerste dag) wat ziet het er allemaal leuk uit! ze heeft het in een gedeelde map gezet dus kan ik vandaag weer verder kijken! Veel plezier vandaag, geniet deze dagen nog even in toronto en van de familie want zaterdag gaan jullie alweer weg (wat gaat de tijd snel!!!)
    Veel plezier en eetsmakkelijk vanavond (lekker uiteten!!) we bellen morgen nog wel vlak voor we weg gaan (dat is wel vroeg hoor rond half 2 deze tijd dus half 9) als jullie dat goed vinden tenminste!

    Hele dikke kuss

  • 26 Maart 2009 - 09:04

    Tam:

    Goeiemorgen!
    Wat klinkt dat leuk allemaal het lijkt een beetje op Orlando zo te horen? Veel plezier vandaag, ik heb zo evaluatie spannend!

    xx

  • 26 Maart 2009 - 09:40

    YesNo:

    Haha daar komt jullie ware aard naar boven, Bee jij als balanceur en Edwin als....kluizenkraker als in bankovervaller????
    Nu begrijp ik waarom jullie helemaal daar naar toe zijn :-).
    In gedachten reis ik met jullie mee, het voordeel is dat dat lekker goeiekoop is, dus jullie moeten veel vertellen hoor!!!
    Knuffel en veel plezier vandaag!!:-)

  • 26 Maart 2009 - 12:11

    Laura:

    Hallo hallo!

    Eindelijk ook een berichtje van mij. Wat een super verhalen allemaal, ben blij dat jullie het zo naar je zin hebben! De tijd gaat super snel, want jullie gaan alweer bijna naar NYC!

    Geniet ook voor mij!
    Liefs Laura

  • 26 Maart 2009 - 14:09

    Marja Vleugel:

    hoi ik heb jullie verhalen gelezen wat een ervaringen zeg.
    En Erwin kluizen kraken dat is wel wat voor jou hihhiii
    nou geniet er maar van want voor je het weet zit je alweer in het vliegtuig naar amsterdam

    groetjes de vleugels

  • 26 Maart 2009 - 22:22

    Wiebe :

    Dan zie je he dat haagse komt er weeruit allesopen maken die gasten ook uit den haag niet te vertrouwen he haha
    He hebben jullie wel in de gaten dat je met Vakantie bent dan hoor je ook te rusten
    straks komen jullie dood moe terug en er komt nog een druke tijd aan hoor
    nou geniet er maar van
    gr wiebe

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Toronto

Erwin en Bea

Actief sinds 09 Juli 2006
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 92134

Voorgaande reizen:

10 Mei 2019 - 31 Mei 2019

Gouden Lotus rondreis Thailand

20 Maart 2015 - 05 April 2015

De vele gezichten van Sri Lanka

08 Januari 2013 - 08 Januari 2013

Cuba

01 Mei 2012 - 22 Mei 2012

California 2012

18 Augustus 2011 - 26 Augustus 2011

New York City

27 April 2010 - 11 Mei 2010

Amanda in Canada

16 Maart 2009 - 05 April 2009

Surprise surprise

05 Juli 2007 - 19 Juli 2007

Mijn eerste reis

02 Juni 2018 - 30 November -0001

Roadtrip West Canada

Landen bezocht: