De problemen stapelen zich op - Reisverslag uit Camarillo, Verenigde Staten van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu De problemen stapelen zich op - Reisverslag uit Camarillo, Verenigde Staten van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu

De problemen stapelen zich op

Door: Erwin

Blijf op de hoogte en volg Erwin en Bea

15 Mei 2012 | Verenigde Staten, Camarillo

Dag 15
We kijken uit naar het begin van de dag, het ontbijt. Geweldig als je voor de verandering al weet wat er komen gaat. Donuts, muffins, wafels, bagels, toetjes en natuurlijk ook de dingen die bij een gezond en goed ontbijt horen zoals koffie, thee, melk, sappies, geroosterd brood en fruit. Als we weggaan zijn onze buikjes rond en goed gevuld. Wij denken dat deze Amerikanen niet veel eten maar als we zien wat ze van dit ontbijt meenemen voor onderweg dan weten wij weer beter. De routine van het auto inpakken volgt en Erwin ontdekt dat hij ook röntgen foto's kan maken en maakt nog een paar mooie exemplaren bij het zwembad en dan gaan wij op weg. Waarheen zegt Bea een beetje sceptisch? De avond hiervoor wilde Erwin het Court House laten zien van Santa Barbara. Het hoogste punt van de stad vanwaar je een mooi uitzicht over de stad hebt. Hij heeft het toen niet gevonden maar hij geeft niet op en zegt dat hij het nu bijna blindelings kan vinden dankzij Google maps. Rechtstreeks rijden wij er heen (makkelijk gezegd als je de weg in de stad niet kent) en de boekjes hebben niet gelogen. Een schitterend historisch en goed onderhouden gebouw, dat heden ten dagen nog dienst doet als gerechtsgebouw, geven ons een magnifiek  uitzicht over de stad en brengen ons even in de sfeer van de haciënda van Zorro. Plaatjes geschoten en als we onderweg naar beneden zijn arriveren er 2 bussen met hoogbejaarden. Wat kunnen deze mensen zeuren als ze de rollators vooruit duwen als ze onderweg naar boven zijn maar het uitzicht is adembenemend en ze zijn sprakeloos. Of is het de weg naar boven die dit veroorzaakt. Wij zijn op weg naar de outlet van Camarillo of daar nog iets te beleven valt en horen onderweg dat Amanda veilig in Canada is aangekomen. 112 winkels en 6 uur shoppen hebben ons een probleempje erbij gegeven. Hoe krijgen wij dit in onze koffers mee het vliegtuig in naar huis. Maar wie denkt er nu aan naar huis gaan. Wij proberen die gedachten nog even naar achteren te schuiven en zoeken ons hotel (vanwaaruit wij de outlet kunnen zien) en scoren wat te eten. Op onze kamer proberen wij info te verzamelen zodat we kunnen besluiten wat we morgen gaan doen. De weersvoorspelling in L.A. is mooier dan in S.D. maar S.D. schijnt weer mooier te zijn dan L.A. We zijn er nog niet uit en besluiten morgen de knoop door te hakken.

• 16 Mei 2012 - 06:39

YesNo:

Dat snap ik nou weer niet, hoezo problemen om alles in de koffer te krijgen?? Dan koop je in diezelfde outlet toch nog een koffer?? :-) :-) Het is weer een mooie vangst, als ik dit zo zie.
    Misschien als jullie minder genieten dat dan de tijd minder snel gaat, kun je langer blijven!! Is dat wiskundig of niet:-)
    Knuffel

• 16 Mei 2012 - 13:44

Amanda:

Woaaauuuwwww Haha ziet er goed uit.. lekker geshopt! Leuk hoor...

Ik ben blij dat alles goed gaat en zie het als een voordeel als jullie niet naar san diego gaan; dan heb je een goede reden om nog een keer terug te komen!!!

Wij gaan vandaag ook lekker winkelen:) nog even rustig aan vandaag!!!
    Love you!