Hua Hin naar Chumphon - Reisverslag uit Chumphon, Thailand van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu Hua Hin naar Chumphon - Reisverslag uit Chumphon, Thailand van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu

Hua Hin naar Chumphon

Door: bea

Blijf op de hoogte en volg Erwin en Bea

22 Mei 2019 | Thailand, Chumphon

Vandaag uitslapen haha, dat lukte niet zo, ik was om 5 uur al weer wakker. We ouden half 8 vertrekken, dat werd iets later, want de stroom viel uit en de bell boys, konden dus de lift niet gebruiken, om de koffers te halen.Maar het kwam goed en kwart voor 8 zaten we weer in de bus. Op weg naar Sam Roi Yod nationaal park, om dat te bereiken, moesten we een stukje varen, er was geen pier of steiger, dus we moesten een stukje door het water waden en in de boot klimmen. Het was een mini stukje varen en aangekomen, splitsen de groep op, een aantal gingen de berg op. Daar was nl. een meditatie tempel van de koning en een aantal bleven op het strand, daar was ik er 1 van. Na goed anderhalf uur kwam Erwin enthousiast terug het was pracht geweest, echt uniek om dat te zien, verborgen in een grot. We kregen een eenvoudige lunch en gingen met de boot terug naar de bus.We moesten een aardig eindje rijden naar het hotel, er was uiteraard een koffiestop, maar ook een stopje bij een ananas plantage, die laatste was kort, want er kwam een tropisch regen buitje voorbij. Aan het eind van de middag kwamen we weer in een prachtig hotel aan,de kamer is net een balzaal :-) We hebben heerlijk gezwommen in de infinity pool en lekker gekletst . Heerijk gegeten en nu weer lekker slpe, morgen weer nieuwe avonturen.

• 23 Mei 2019 - 07:08

Nel:

Wat een leuke dingen maken jullie mee het is wel afwissellend k