Saw Grass Mills - Reisverslag uit Florida, Verenigde Staten van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu Saw Grass Mills - Reisverslag uit Florida, Verenigde Staten van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu

Saw Grass Mills

Door: Bendevanvier

Blijf op de hoogte en volg Erwin en Bea

30 Juli 2006 | Verenigde Staten, Florida

Dag 3

We werden wakker en het weerbericht was zonnig met af en toe een onweersbui. Dus op ons gemakkie ontbeten en mama had nog wel een leuk ideetje, in Fort Laudendale is een groot Outlettcenter. De rit erheen was al een atractie met allemaal grote huizen met nog grotere boten en veel macdonald’s, burger kings en nog meer van die vreetschuren. Maar wij waren sterk en hadden lekker ontbeten. Dus door naar het outletcentrum, Saw Grass Mills. De eerste de beste winkel die moest eraan geloven, de familie Zegeling moest en zou naar binnen gaan. En kwam naar buiten met een tas waar Tamarah inpaste!
Op naar de volgende winkels, haha een 1 dollar shop. De schade viel mee! En toen was het middag, tijd om te lunchen. Natuurlijk kozen wij voor het makkelijkste tentje, de Burger King!
Toen gingen we echt winkelen, winkel in en de winkel weer uit, dit laatste kon soms wat langer duren. Na wat kijken en passen werd er natuurlijk soms ook wat gekocht!
Uit eindelijk verlieten we de Mall om 17.30 (dus na 5 en een half uur!!!) maar je kon er nog wel 3 dagen winkelen!!!!
Nog even langs de mac, dachten wij gewoon een ijsje en wat te drinken, maar toen kwamen we langs een grote computerzaak waar we wireless konden kopen. En dat gebeurde natuurlijk ook!! Nu zijn we niet meer afhankelijk van computers in hotels en kunnen we ook makkelijk foto’s plaatsen! Dat ijsje kwam er toch wel. Daarna nog even boodschapjes doen want het drinken was natuurlijk al op (het is hier heel benauwd dus drinken is belangrijk!) en toen op naar het hotel, met veel zakken kwamen we daar aan. We hadden niet zo’n honger, dus we aten brood. Met veel gelach en een heel laag niveau gingen we uiteindelijk nog heel even internetten en lekker naar ons bedje.

Groetjes De bende van vier

• 30 Juli 2006 - 12:53

YesNo:

Hoi Bende,

Als ik zo die shopping bags zie dan is het maar goed, dat je ook spulletjes kunt laten op sturen naar Nederland met de van Gend en Loos!!!
    (enne een krantewijkje is zo weer gevonden hoor meiden, als jullie weer thuis zijn!!! hihi)
    Wat is de moderne techniek toch ook wel heel leuk, dat we zo kunnen meegenieten met jullie!!
    Ben benieuwd naar de dolfijnen foto's !!!!
    Geniet ze!
    Grouphug!
    YesNo

• 30 Juli 2006 - 16:30

Aad & Janneke:

Hallo Bende van 4,

Gezellige boel daar bij jullie, wel gezellig zo met die foto s. Kan ik namelijk nog een beetje showen met mijn familie hier in Italie.
    Wij hadden hier gistermiddag ook midden in het onweer, maar goed het gaat ook altijd weer snel over. Het is hier ook maar weer 32 graden.

Veel liefs en heel veel plezier voor jullier vier,
    Aad en Janneke.

• 30 Juli 2006 - 17:31

Furgill:

Jullie hebben het je zin zo te zien.
    hou nog geld over voor de malls in orlando.
    Amanda de inhoud van die outlet zak die je vasthoudt die wil ik wel hebben hoor. Wat heb je wireles gekocht?Zo te zien kunnen jullie op dieet als jullie terug zijn. Geniet ervan bendevanvier.
    Ik ben met mijn paps naar zomercarnaval geweest in Rotterdam, was leuk. Moet van de week 4 dagen werken. Volgende week vrijdag gaan we de lucht in naar de tropen,ga voor het eerst dus ben benieuwd.Tam dat van de rijschool is geregeld, kan op 21/9 beginnen. Liefs en groetjes, Fur