Dag 2 van het grote avontuur - Reisverslag uit Florida, Verenigde Staten van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu Dag 2 van het grote avontuur - Reisverslag uit Florida, Verenigde Staten van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu

Dag 2 van het grote avontuur

Door: Bendevanvier

Blijf op de hoogte en volg Erwin en Bea

30 Juli 2006 | Verenigde Staten, Florida

We werden wakker met de wind gierend rond de ramen en een onweersbui boven downtown Miami. Dit was om 6.00uur ’s morgens Amerikaanse tijd. Omdat we de dag ervoor vroeg waren gaan slapen, waren we nu niet echt moe meer. Dus we gingen even tv kijken en wat rondlopen in de kamer. Omdat we uit ons eetritme waren werden er al meteen wat snoepjes naar binnen gegooit. Om 8.50uur gingen we richting de Aventurea Mall, 5km verderop. Daar hebben we een echt Amerikaans ontbijt gehad, met 2 sunny side up eggs, aardappeltjes, bacon en toast. Daarna kon het echte werk beginnen, we gingen winkelen! De amerikaanse mall’s zijn toch wel heel anders dan het nieuwe startshart van Almere. Erg groot en ook verschillende soorten winkels, soms heel duur andere goedkoop. Amanda heeft meteen iets gekocht (kleding natuurlijk) en de rest heeft het alleen bij kijken gelaten. Rond half eén zijn we terug richting het hotel gegaan, onderweg nog even gestopt bij de supermarkt, voor brood beleg, drinken etc., en toen lekker naar het hotel. Daar zijn we in de zon gaan liggen en lekker wezen bakken. Toen we in het zwembad aankwamen en we in de zon gingen liggen zaten de meeste mensen ons toch wel raar aan te kijken, die dachten natuurlijk dat houden ze geen 5 minuten uit! Maar dat viel toch tegen, we zijn een tijdje in de zon gaan liggen en daarna met ons hoofd in de schaduw.
Als avond eten gingen we pizza halen, lekker makkelijk op de kamer kunnen we ook eten, we hebben een koelkast en een tafel waar we makkelijk aan kunnen eten. Dus wij pizza halen, Bea had een pizza hawai large, Tamarah een pizza hawai medium, Erwin een pizza meat lover large en Amanda een pizza calzone.
De pizza’s van Erwin en Bea waren zo groot dat ze hem met moeite op kregen. De pizza van Tamarah had een normaal formaat en toch had ze daar wel een beetje moeite mee. En de pizza van Amanda bestond alleen uit kaas dus die heeft een groot deel opgegeten en een klein stukje laten staan. Na het eten gingen we in bed liggen, want we zijn toch wel moe van het tijdsverschil. Dit was om 20.00 uur Amerikaanse tijd, toen lagen jullie dus allemaal al te slapen!

• 30 Juli 2006 - 01:28

Bea:

Mochten jullie je afvragen waarom Amanda die dikke trui aan heeft, de airo werkt goed en ze was een beetje verbrand xxxxx

• 30 Juli 2006 - 07:46

Sonja:

Ik heb net mijn ontbijt binnen maar als ik jullie zo zie eten die hoeveelheid dat zou ik ook niet op krijgen.
    Hier in Almere ben je zo klaar met winkelen maar daar mag je zeker wel twee dagen voor uittrekken als je alles wil zien.
    Bea,de aanbetaling is weg het restant van het bedrag moet voor 29 augustus weg.
    Geniet eerst nog maar van deze vakantie met je bende.
    Leuke trui trouwens, zit wel lekker zeker he Amanda.

Have Fun RYMS

• 30 Juli 2006 - 10:33

Oma Fokje:

Leuk om jullie avonturen zo te volgen,ja die Pizza,s zijn een tikje aan de grote kant maar wel heel lekker hé? En de Malls je raakt niet uitgekeken maar jullie vakantie is pas begonnen dus heel verstandig hand op de knip want er komen nog veeeeel meeeeer leuke dingen. nu lieverds geniet maar van elke dag en morgen is de grote dag 31 Juli zwemmen met de dolfijnen heel veel plezier allemaal. dit was al een leuke foto maar morgen!!!nou ik zie er naar uit. liefs xxxx
    Oma Fokje