een dagje nix nakkus nada - Reisverslag uit Florida, Verenigde Staten van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu een dagje nix nakkus nada - Reisverslag uit Florida, Verenigde Staten van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu

een dagje nix nakkus nada

Door: Bea

Blijf op de hoogte en volg Erwin en Bea

03 Augustus 2006 | Verenigde Staten, Florida

Vandaag hebben we eerst lekker uitgeslapen, zoals jullie hebben kunnen lezen.
Ik heb op een kwartiertje na 12 uur geslapen.
Daarna zijn we verder uit gaan rusten bij het zwembad af en toe naar het strand, maar dat was het dan wel.
Ik heb weer wat aanwijzingen van de trainer gekregen, dat wordt nog wat komend seizoen.
We hebben tot een uur of half zeven liggen luieren, daarna zijn Erwin en ik lekker Asian Food gaan halen.
Toen die man aankwam met de doosjes moesten we nog lachen, ja eindelijk hebben we niet zoveel genomen, tot Erwin het tasje overpakte, er leek toch meer in te zitten, dan de buitenkant liet zien.
Maar ondanks dat we hadden zitten ienemienemutten op de menukaart hebben we lekker gegeten.
We zijn lekker uitgerust morgen een ämerikaans stukje”rijden naar Orlando en volgens mij komen er dan weer een paar uitputtende dagen voorbij.
We houden jullie op de hoogte.

Groetjes en liefs voor iedereen de Bende

• 03 Augustus 2006 - 03:20

Tante Ann:

ik geloof wel dat jullie het naar je zin hebben ik ben zelf net terug van vacantie en ik hoop meer van jullie te horen nog veel plezier doei love tante an

• 03 Augustus 2006 - 06:43

YesNo:

Hallo Bendeleden,

Nou ik weet het niet meer hoor, kijk ik 1 dagje niet en hup daar staan weer heeel veeel berichtjes, stoppen jullie 2 dagen in 1 dag of zo!!!
    Anyway, ik heb genoten van de dolfijn berichten en wat staan jullie allemaal stralend op de foto's. En wat zal de napret ook nog heel lang duren!!! En dan ook nog more too come!!!!!
    Geniet maar lekker,en tot het volgende bericht!!
    Hug
    YesNo

• 03 Augustus 2006 - 08:21

Joke Starink:

Hoi, Bende van vier

Ik heb tot nu toe genoten van jullie verhalen. Heel erg leuk. Ik ga nu zelf op vakantie en ik hoop Bea weer op de werkvloer te zien en de andere verhalen te horen

• 03 Augustus 2006 - 09:18

Sonja:

Lekker he zo'n dagje niks doen.
    Trainen hoefde nu toch niet. Yvette en Pauline gaan vandaag wat aan hun conditie doen. Trainen dus!!!!
    Dat word na de vakantie zeker weer afvallen. Als ik hoor wat jullie allemaal weg eten en drinken.
    Wij gaan maar weer aan het werk want dat gaat niet vanzelf.

Have fun RYMS

• 03 Augustus 2006 - 10:31

Marleen:

Heerlijk die verhalen over jullie belevenissen. Ik vind wel dat jullie veel SaS-dagen hebben ingelast.

Hihi nou vragen jullie je af wat SaS-dagen zijn. Dat vertel ik jullie na de vakantie wel.

Groetjes
    Marleen

• 03 Augustus 2006 - 11:32

Oma Fokje:

wat een prachtige verhalen,het is echt een droom die werkelijkheid wordt.Ja ik was een paar dagen uit de lucht want mijn pc deed niets meer dus heb ik jullie laatste berichtjes net gelezen .en wat een leuke foto,s. dus als ik het goed begrepen heb dan zijn jullie nu op weg naar Orlando op naar het volgende avontuur. Hier is alles oké alleen plensbuien dat wil je niet weten ,maar goed voor de tuin. C en C en R treffen het slecht ,heel jammer. groetjes xxxxvan Oma Fokje