Zwemmen in groots zwembad - Reisverslag uit Florida, Verenigde Staten van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu Zwemmen in groots zwembad - Reisverslag uit Florida, Verenigde Staten van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu

Zwemmen in groots zwembad

Door: Bea

Blijf op de hoogte en volg Erwin en Bea

16 Augustus 2006 | Verenigde Staten, Florida

Daar ben ik weer, nadat we gewekt werden door een duitse mevrouw, die het verkeerde nummer had gekozen waar we natuurlijk heel blij mee waren om 07.45 uur en dat terwijl we eindelijk een hotel hebben waar je tot 10.30 uur kan ontbijten.
Zijn we lekker gaan ontbijten en lekker was het een hot buffet, eerst keek Amanda een beetje sip, geen pancakes en geen waffels jeetje wat moet je dan eten.
Na even verder gekeken te hebben ontdekten we dat we zelf wafels konden maken, wat een heerlijkheid, dus de buikjes goed gevuld, gingen we terug naar onze kamer.
Blij vroegen de meisjes wat gaan we vandaag doen????????? Gaan we naar Saw Grass Mills, maar nee papa had andere plannen.
Ja jullie raden het al, we gaan trainen joeppie!! Dus op naar de Swimming Hall of Fame het was een stukje wandelen 0,6 mile en onderweg was het drup, drup, maar ja als doorgewinterde floridanen keken we niet op of om van een paar spatjes.
Aangekomen en kaartje gekocht druppelde het iets harder, maar nat werden we toch dus hupsakee ieder een eigen baan ja heus waar voor 3 dollar kun je van 09.00 tot 16.00 en van 18.00 tot 20.00 uur zwemmen in een 50 meterbad, met niemand in je baan, geweldig.
Na alle junkfood van afgelopen weken, waren de zwemmers wel weer aan wat beweging toe.
Er werden echte trainingen afgelegd met achtjes, plankjes en alle slagen zag ik voorbij komen.De afgelegde afstanden 3 km, 2km en om en nabij 1700 meter.
Na de training was een veelgehoorde kreet jee wat ben ik moe en kijk het helpt al, ik kom alweer in shape, maar Erwin ik moet je teleurstellen er moet nog even doorgetraind worden.
Dus we wandelden we weer op ons gemak terug, dat ging vanzelf, want het was weer lekker heet in het zonnetje, voor een lichte lunch en toen op naar het strand.
Dat ligt nog geen 5 minuten lopen van ons hotel, maar ohoh wat was het zand heet, dus handdoekje neerleggen en hupsakee de meeste gingen de zee in.
Na wat uurtjes hier vertoefd te hebben nog even schoon zwemmen in ons hotelzwembad en even lekker knorren op het bedje,gingen we terug naar ons kamer, omdat er weer regen werd voorspeld(echte Pelleboeren hier hoor)zouden we ’s avond nog even gaan winkelen, ja Saw Grass Mills, maar Erwin ging eerst nog even naar de receptie, want het feit dat we niet konden internetten zinde hem niet.
Na een half uur ging Tamarah is beneden kijken, wat bleek er moesten wat IP adressen veranderd worden en daarvoor was hij doorverbonden met de helpdesk van speedlink.
Helemaal blij kwamen ze terug op de kamer en gauw werd er Hotmail gecheckt, jullie reacties hadden we al gelezen,omdat we wel mail binnen halen en van elke reactie krijg je ook een mailtje.
Maar die hotmail was wel belangrijk Furgill had al gesmst dat hij 3 mailtjes had verstuurd, die werden natuurlijk verslonden,omdat de winkels wachten werd er besloten om later deze stukjes te schrijven en terug te mailen.
Op naar Saw Grass Mills, eerst naar de dollar shop, ik had daar in de eerste week een leuk fotoboekje gekocht, maar ja daar konden er maar 100 in, dus nog maar 4 bijgekocht.
Toen wilde Tamarah in een bepaalde winkel, nou Amanda en ik gingen nog even naar een sportwinkel waar we Amanda’s K-Swiss hadden gekocht en wat denk je wat de verkoper zij.Hey Guys are you back, dat was leuk 2,5 week later en hij herkende ons nog.
Gauw een hapje gegeten, wat dat gaat natuurlijk wel allemaal van de shoppingtime af hihi.
Ja Lautje we hebben je schoenen, hoge roze All Stars Yes weer een paar schoenen erbij, ja en toen zwichtte Erwin ook nog voor een paar schoenen.
Nog even langs de Nike shop we hadden ergen in een Nike winkel lekkere sokken gekocht, ja en dan koop je 1 paar om te proberen, dus er moest nog een aantal paren bijkomen.
De winkels sloten om 21.30 uur en wij gingen om 21.20 uur terug.
Erwin weer gelijk de laptop aan, maar nu hebben we helemaal geen verbinding, dus besloot ik om toch even een stukje te tikken, zodra we bereik hebben zetten we die op de site.
Nu luitjes inmiddels hoor ik weer allerlei slaapgeluiden achter mij, dus ik ga er maar bij liggen.
Veel liefs groetjes Bendevan4

PS na even proberen toch internet dus hier twee stukjes.

• 16 Augustus 2006 - 08:18

Marleen:

Thuis wordt het echt afkicken van die heerlijke periode die jullie hebben. Nog maar even niet aan denken.

Geniet!!!

Groetjes
    Marleen

• 16 Augustus 2006 - 09:02

Xandra:

Is het geld nou nog niet op, met al dat winkelen!!!
    Anders gaat het wel op als je bij moet betalen voor je overgewicht van de koffers!!!
    Nog een paar daagjes,geniet ervan!

groetjes Xandra

• 16 Augustus 2006 - 10:04

Aad & Janneke:

Tja, wat zal ik er van zeggen. Dat jullie genieten klinkt in ieder geval over in door.
    Even nog een tip: check even of je wel/niet handbagage mee mag nemen wanneer je weer aan je terugreis gaat beginnen. Ik weet niet hoe streng ze op dit moment in USA zijn.
    Maar als je straks op het vliegveld staat en je moet alle handbagage nog ergens in proppen dan heb je wellicht een probleem.
    Nou lieverds nog heel veel plezier voor deze laatste dagen.
    Dikke kus van ons.

• 16 Augustus 2006 - 18:36

Oma Fokje:

Lieve allemaal,
    Zo dat was even afzien ,of ook wel weer lekker Tamarah en Amanda, op de foto,s zijn jullie als een vis in het water. Het is dan ook heerlijk een heel zwembad voor jullie samen.wat zal alles klein zijn als jullie hier weer zijn, maar alles went hoor ook de regen. We hadden hier vanmiddag een wolkbreuk dat was echt eng het straatje leek wel een woeste beek en toen kwamen er nog eens hagelstenen alles was wit en onweer bij niet leuk hoor. maar gelukkig kwam het niet in huis, de tunnel bij Oostvaarders station stond vol, mensen konden de perrons niet bereiken dat was op het nieuws. maar gelukkig is het nu weer beter, vanmorgen deed ik boodschappen in m,n t-shirt heerlijk zonnetje. nu luitjes geniet nog deze laatste dagen en dan zit het er echt op, groetjes en veel liefs en xxxx van Oma Fokje

• 16 Augustus 2006 - 19:08

Sonja:

Wat nu zullen jullie wel denken nog niet weg. Nee in heel europa is het zo slecht weer dat wij hebben besloten om maar een lastminint te nemen.Maar later meer over. Voor jullie is het straks echt afkicken,vooral het winkelen. Zulke grote malls hebben wij hier niet dat je er drie dagen kan vertoeffen.Geniet nog even van de laatste dagen vooral van de zon, want hier in holland zul je de zon weinig zien

Have Fun RYMS

• 16 Augustus 2006 - 23:31

Erwin:

Marleen, je kan het afkicken noemen maar ook nagenieten.
    Xandra, het geld is nog lang niet op je hebt hier met echte pro's te maken en als ze mijn overgewicht niet meetellen moeten we het net aan redden.
    Ma, dat trainen was echt gaaf, ik geniet nu nog steeds van de spierpijn.
    Sonja, lastminute America kan ik aanbevelen.

• 03 September 2006 - 10:21

Kees De Zwart:

wel leuk hoor zo een vakantie..wat is die erwin streng zeg hahaa gr kees