van Key West naar Fort Lauderdale - Reisverslag uit Florida, Verenigde Staten van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu van Key West naar Fort Lauderdale - Reisverslag uit Florida, Verenigde Staten van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu

van Key West naar Fort Lauderdale

Door: Bea

Blijf op de hoogte en volg Erwin en Bea

16 Augustus 2006 | Verenigde Staten, Florida

Vanmorgen ons koffertje weer gepakt en op naar het ontbijt, wat dit keer weer anders was dan anders.
We moesten het doen met wat muffins, mini donuts en iets wat op appelcake leek, maar ach alles moet je proberen dus dit ook.
Alles weer in de auto gepropt op naar Fort Lauderdale, we hadden een vrachtwagen voor ons, die we stille willie noemden en die had aardig de sokken erin.
Het leek wel een ijsbreker, als langzamere auto’s niet aan de kant gingen, zorgde hij er wel voor dat ze aan de kant gingen.
Voor ons lekker makkelijk, al vroegen we ons wel af waarom hij zo’n haast had, nou het antwoord kwam vanzelf, we zagen wel wat donkere wolken en we kregen wel wat spatjes, maar langzamerhand ging het steeds harder waaien, we stopten even om iets te drinken te halen en Amanda moest even toileteren, toen Amanda en ik buiten kwamen, begon het al behoorlijk hard te regenen.
Jeminee wat een slecht weer, de termometer in de auto gaf het ene moment nog 93 graden aan, het andere moment stond ie op 77 graden.
Maar we kwamen de bui voor en vervologden rustig onze weg.
In Fort Lauderdale gingeng we op zoek naar ons laatste hotel, we hadden wel wat opgezocht in een boekje, maar toen we daar aankwamen bleek het toch niets te zijn, dus op naar de volgende het was een Holiday Inn, maar het was ook helemaal nix, nou zeiden we tegen elkaar we zijn de laatste dagen in Best Western hotels geweest, dus op zoek naar een Best Western.
Deze was snel gevonden en op loop afstand van de Swimming Hall of Fame, dus Erwin zag het al helemaal zitten, morgen lekker trainen.
Want wanneer krijg je die kans weer, lekker buiten trainen in een 50 meterbad en een hele baan voor jezelf.
Maar goed dat zijn dagdromen voor morgen, we hebben even lekker gerelaxed, maar er moesten nog wat boodschappen gedaan worden, dus maar weer in de auto en ach we kwamen wat leuks tegen, maar ja niet alleen een supermarkt, maar ook een warenhuisen weet je wat ze daar hadden?
Juist ja schoenen, die kon je natuurlijk niet laten liggen zo’n leuke slipper in mijn maat en voor dat geld, ach we vinden wel een plekje in één of andere koffer of tas.
We hebben lekker ons dineetje bij elkaar gezocht met natuurlijk een lekker toetje......emmel ijs.
Ja Jane we hebben pindakaasijs gevonden, maar het bij aardbeien gehouden.
Op de kamer konden we niet op internet komen, we hebben wel verbinding en kunnen ook onze mail binnen halen, maar niet internetten, dus schrijf ik dit stukje vast, maar weet niet wanneer ik het erop kan zetten.
Groetjes en veel liefs bendehug.

• 16 Augustus 2006 - 18:24

Oma Fokje:

Lieve allemaal ,
    Ja dat was even schrikken geen berichtje uit Florida, maar gelukkig het werkt allemaal weer. Ik ben benieuwd hoe jullie al die paren schoenen in de koffer krijgen, je kunt ze niet over elkaar heen aantrekken wat je kunt doen met een t-shirt, en dan kan er ook nog wel een slipper bij maat 41 toch Bea.was dat boffen dat je een hotel vlakbij het zwembad kon vinden. nu luitjes ga er maar lekker tegenaan in dat 50m bad want er moet straks weer flink worden getraind na al dat Amerikaans Food wel lekker maar.....eerst maar lekker slapen en morgen op naar Swimming Hall of Fame.
    veel liefs en xxxx van Oma Fokje