Onze laatste vakantie dag. - Reisverslag uit Florida, Verenigde Staten van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu Onze laatste vakantie dag. - Reisverslag uit Florida, Verenigde Staten van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu

Onze laatste vakantie dag.

Door: Bea

Blijf op de hoogte en volg Erwin en Bea

17 Augustus 2006 | Verenigde Staten, Florida

Nou Florida vindt het ook jammer dat wij weg gaan, het donderde en regende vannacht behoorlijk of zoals ze hier zeggen it’s raining cats and dogs.
Toen het tijd was om op te staan was het weer opgeknapt, maar Tamarah voelde zich niet zo lekker, dus ontbeten en naar onze kamer.
Eerst even de krant gelezen, want we proberen zoveel mogelijk up to date te blijven ivm de securityregels en ook vanuit de verenigde staten, mag je niets vloeibaars in je handbagage hebben en moeten we in ieder geval 3 uur voor vertrek aanwezig zijn.
De één lag wat te lezen de ander te internetten, toen kreeg ik de kriebels, dus koffer en tas te voorschijn gehaald en ingepakt en ja alles past erin.
Om een uur of 12 zijn we lekker naar het zwembad gegaan en hebben we verder gehangen het was warm en de luch die eraan kwam, voorspelde niet veel goeds.
Maar het bleef bij dreiging want het bleef verder droog, de dames hadden wel trek en er moest nog een boodschapje gehaald worden dus iedereen weer in de auto.
Ach dan kunnen we ook nog wel even shoppen he Pap? Klonk het van de achterbank en passagiersstoel.
Eerst de boodschap en toen wilden ze eerst naar de Mac want ze hadden honger.
Hier is er 1 links, nou zei Erwin we rijden een stukje verder, misschien zit er nog 1 rechts.
Maar nee verderop zat er weer 1 links, dus met halsbrekende toeren zette Erwin koers naar links.
We keken wat om ons heen en schatte in dat we wel in een arbeidersbuurtje waren, maar ach wat kan het schelen wij naar binnen.
Nou lopen hier in Amerika wel veel negroïde personen, maar als je de enige blanke bent wordt je toch wel wat zenuwachtiger.
Er werd snel en stil gegeten en naar buiten gekeken of alle wielen nog onder de huurauto zaten.Het publiek werd steeds, ach ja wat zal ik het noemen, Tamarah zag dat iemand tegen een dichte deur liep, maar dacht ik lach maar niet,voordat die reus zijn panty over zijn hoofd trekt en...
Ze had ook haar laatste hap binnen, toen Erwin riep kom we gaan gauw, meneer met panty stond bij de auto naast de onze, ik keek er al naar uit om in te stappen, had alle misdaadscenario’s al doorgenomen, maar dit was allemaal niet nodig.
Dus nog een stukje rijden en wat zagen we daar, nou ook toevallig zeg een Mall om het af te leren.
Erwin heeft er nachtmerries van het totaal aantal gekochte schoenen, wie raadt het juiste aantal ?
Nu zitten we lekker tv te kijken en helaas zit de reis erop.
Iedereen bedankt voor alle reacties en tot gauw allemaal.
Een bende Hug van onze alle vier

  • 17 Augustus 2006 - 05:29

    Tjakkoline:

    Hallo Bende van 4, wat een leuk reisverslag, ik heb alles met plezier gelezen en veel mee kunnen beleven. Ik hoop dat jullie een prettige terugreis hebben. Bea, ik zie jou binnenkort weer in Aklmere.

  • 17 Augustus 2006 - 05:42

    Marleen:

    Hallo bende van vier, ik wens jullie een hele goede terugreis. Enne.... het aantal schoenen schat ik op 14 (incl. die van Laura). Hihi, of zit ik nog te laag?

    Groetjes
    Marleen

  • 17 Augustus 2006 - 07:58

    Xandra:

    Hoi allemaal,

    Een hele goede terugreis, en kom weer heel thuis!
    We zien elkaar zondag weer met Amanda haar verjaardag!!
    Erwin en Bea, wij willen jullie zondag uitnodigen om met ons lekker uiteten te gaan, om jullie 20 jarige trouwdag te vieren, dus je hoeft geen boodschappen in huis te halen voor de eters!!
    Die sturen we gewoon naar huis om 1700 uur.
    Ik hoop dat jullie er zin in hebben anders doen we het een andere keer!

    Veel liefs Eric en Xandra

  • 17 Augustus 2006 - 08:28

    Oma Fokje:

    Lieve allemaal,
    Bedankt voor al jullie verhalen dat was heel fijn.Dit laatste verhaal was net even anders maar dat kom je daar ook tegen Ja het zit erop maar de herinneringen blijven.Zit alles in de koffers ook de 10 p schoenen? Ik wens jullie een voorspoedige terugreis en tot in Almere
    veel liefs xxxx van Oma Fokje

  • 17 Augustus 2006 - 12:37

    Erwin En Bea:

    Hallo Eric en Xandra
    Ja dat is leuk om te doen zondag.
    groetjes liefs Erwin en Bea

  • 17 Augustus 2006 - 13:52

    YesNo:

    Hallo daar, ik was even uit de lucht vanwege het bar slechte weer hier in Almere Buiten. Door de regen een heel stuk straat weggespoeld zelfs een aantal tuinen bij ons in de buurt, gelukkig niet de onze.Ik hoop dat ik nog op tijd ben om jullie een hele goede reis toe te wensen...enne ik houd het op 12 paar schoenen incl. die van Erwin en de vooriemandanders paren!
    We hebben snel weer contact en veel plezier op zondag, (wij zijn binnenkort ook 20 jaar getrouwd, wat een goed jaar om te trouwen was \'86!!)Neem een goede raad van mij aan, laat de winkeltjes voor wat ze zijn op het vliegveld, jullie kunnen volgens mij onmogelijk nog dingen vinden die je nog niet hebt :-)Anyway slaap lekker onderweg en see you dikke soon!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Florida

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 Juli 2007

de laatste paar dagen.

12 Juli 2007

Na 1 week

08 Juli 2007

wij moeten bijna naar huis, sniksnik

08 Juli 2007

Een paar dagen verder

04 Juli 2007

lekker op vakantie
Erwin en Bea

Actief sinds 09 Juli 2006
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 92034

Voorgaande reizen:

10 Mei 2019 - 31 Mei 2019

Gouden Lotus rondreis Thailand

20 Maart 2015 - 05 April 2015

De vele gezichten van Sri Lanka

08 Januari 2013 - 08 Januari 2013

Cuba

01 Mei 2012 - 22 Mei 2012

California 2012

18 Augustus 2011 - 26 Augustus 2011

New York City

27 April 2010 - 11 Mei 2010

Amanda in Canada

16 Maart 2009 - 05 April 2009

Surprise surprise

05 Juli 2007 - 19 Juli 2007

Mijn eerste reis

02 Juni 2018 - 30 November -0001

Roadtrip West Canada

Landen bezocht: