In de startblokken - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu In de startblokken - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu

In de startblokken

Door: Bea

Blijf op de hoogte en volg Erwin en Bea

30 April 2012 | Nederland, Almere Stad

Ha allemaal,

We gaan jullie weer verblijden of vervelen met een nieuw reisverslag.
Dit keer gaan Erwin en ik samen een reis maken naar o.a. Los Angeles, Las Vegas the grand canyon, death valley, yosemite park, San Fransisco en terug langs de kust naar Los Angeles.
Een beetje gepland, maar met alle vrijheid, om ergens iets langer of korter te blijven.
We hebben al heel wat sites bekeken en boekjes gelezen en nu al zijn we tot de conclusie gekomen, dat drie weken te kort zijn, om al het moois te bekijken.
Morgenochtend brengt Amanda ons naar Schiphol, ze wil er zeker van zijn dat we echt weggaan hi hi.Voor nu, slaap straks allemaal lekker en wij gaan ons best doen om deze blog net zo leuk en goed bij te houden zoals Amanda altijd voor ons doet.

X Erwin en Bea

• 30 April 2012 - 19:42

Xandra:

Hai,

Ik had nog willen bellen, maar ik denk dat jullie nu slapen, dus dan maar op deze manier.
    Heel veel plezier en geniet ervan.

Dikke kus van ons allemaal.

• 01 Mei 2012 - 07:03

YesNo:

Lieve mensen,
    Ik wens jullie mede namens mijn (v)echtvriend, een hele fijne, romantische :-) en gave reis toe. Het zal hard werken zijn om alle indrukken te verwerken!! Ik denk aan jullie.
    Big hug en see you dikke soen.XX

• 01 Mei 2012 - 07:46

Nico En Henny:

Hoi Pioniers..
    Heel veel plezier aan de westcoast, geniet er van en doe in SF de groeten aan de zeehondjes he?
    En in Yosemite Park de sequoiabomen even aaien van ons!
    Goede reis, we reizen in gedachten mee.

• 01 Mei 2012 - 20:33

Amanda:

Dag lieve papa en mama,

Nu al in Amerika, maar het duurt nog eventjes voor jullie de eindbestemming bereikt hebben! Hopelijk als ik wakker word zie ik een berichtje:)
    Heel veel plezier en geniet van jullie wel verdiende, avontuurlijke, mooie vakantie!

Kus

• 01 Mei 2012 - 21:14

Nico En Marleen:

Erwin en Bea, een hele fijne vakantie en geniet er van. Ben benieuwd hoe het aan de westkust van Amerika is. Spannend!!
    Groetjes
    Nico en Marleen