Onze laatste vakantiedag - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu Onze laatste vakantiedag - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu

Onze laatste vakantiedag

Door: Bea en Erwin

Blijf op de hoogte en volg Erwin en Bea

20 Mei 2012 | Verenigde Staten, Los Angeles

Dag 20
Zo ons laatste hele dag is aangebroken , wat zullen we eens gaan doen ? Eerst de dagelijkse digitale ronde, Amanda vraagt of we al wakker zijn, zij staat op het punt van weggaan. Dan eens ff bedenken wat we willen gaan doen. We willen tegen de avond bij strand zijn ivm de zon eclips. We gaan erop uit voor het ontbijt, zit hier niet bij ingegrepen , maar zo kom je nog eens ergens. We komen bij Schatz bakery, die hadden we al eens eerder gezien in Bishop, het is een van  oorsprong Nederlandse bakker. We ontbijten en appen lekker verder, Mary heeft als suggestie shoppen en ik zeg, ik kan altijd nog als mummie in het vliegtuig. We lopen naar buiten en Bea zegt als we 1 straat verder zijn, volgens mij ligt aan deze straat zo'n winkel voor de bestelling van Tamarah, ja dat klopt we zijn nu op nummer 100 de shop ligt op nr 6000, Erwin zucht nog maar eens, een mile-tje meer of minder. We komen in een grote mall, ha leuk, eerst maar eens die winkel  opzoeken, we appen wat heen en weer met Tam en de bestelling plus 2 shirtjes voor eigen gebruik worden gescoord. We slenteren nog even door en we komen bij een schoenenwinkel Bea wordt helemaal gek, ze hebben haar maat en zelfs groter. Leuke zilveren zomerschoenen gekocht. We gaan verder Erwin past nog wat overhemden en zegt, pfff wel wennen weer, daar moet ik nog niet aan denken. Overhemden blijven liggen en Bea ziet iemand met een hollister tas en vraagt of die hier ook zit, ja en ook daar scoren we onze bestelling en..... nog een shirtje Hihi. We kopen een accessoire voor iPad en eten wat. Als we op staan om weg te gaan zien we een toerist (waarschijnlijk Brit) flauwvallen en recht voorover op zijn gezicht vallen. We rennen naar hem toe om te kijken of we kunnen helpen. Door de klap is hij weer bij bewust zijn, maar bloed en is een tand kwijt. Een beveiligster roept de eerste hulp en doet verder niets. Erwin helpt de man overeind en zet hem in een stoel. Amerikanen helpen in deze situatie niet zelf maar lichten alleen een bevoegde in die kan helpen. Bang als ze zijn om iets verkeerds te doen en aangeklaagd te worden. We laten de man achter en gaan met een beetje vreemd gevoel richting strand. Alsof je niet voldoende hebt gedaan voor iemand die gewond is. We hebben een mooi plekje voor de auto, strand is wederom wel fris en nu maar wachten op de totale zonsverduistering. Het duurt ons allemaal te lang, we gaan richting hotel, er is niet een klein beetje verandering in de lucht, waar je aan zou kunnen zien, dat het gaat gebeuren. We willen eerst nog wat eten, voor Erwin zijn magische inpak kunsten moet laten zien. Nou als we toch daar heen gaan, kunnen we dan nog ff naar de dollar store, je hoeft je niet af te vragen, wie met dat idee kwam. We kopen er alleen iets te snoepen en pakje pancakes voor morgenochtend . Eenmaal buiten gekomen, verandert de zon en ja de maan schuift ervoor. We proberen het vast te leggen, maar dat valt niet mee. We vinden het niet zo spectaculair als in 1996 in oostenrijk . Morgen wordt een lange dag, we gaan vroeg ons mandje in. Om 04.00 uur op, douchen en dan auto inpakken en weg brengen naar de autoverhuur. Ben benieuwd wat ze zeggen, ze hebben met ophalen een verkeerde km stand genoteerd, dat zou betekenen, dat we maar 300 mijl in drie weken hebben gereden Hihi. Het waren er iets meer :-)

• 21 Mei 2012 - 07:03

YesNo:

Ik wens jullie een goede en veilige terugreis toe enne ...jullie zullen wel spierballen gekregen hebben van al het gesjouw met je shoppingstuff:-)
    Bedankt voor alle leuke verhalen. Ik krijg gewoon zin om ook op reis te gaan!! Liefs

• 21 Mei 2012 - 10:09

Xandra:

Een hele goede reis terug! Kuss

• 21 Mei 2012 - 14:02

Amanda:

Lastige situatie, ik zou ook niet zomaar mijn rug kunnen keren naar iemand die gewond is.. maar of ik nou op een rechtzaak zit te wachten omdat ik iemand wil helpen?!

Julli zitten nu op het vliegveld te wachten, het zal een lange reis terug worden maar geniet van alle herinneringen die jullie hebben door deze reis! En kom lekker bij in het vliegtuig:) Onthou wel even wat jullie allemaal gekocht hebben zodat ik ook nog alles kan zien als ik terug kom!!

Owjaa ik heb van sarina het programma boekje van italie in mijn mail gekregen, ga zo even kijken of ik het kan openen!! Kusssssss