We zijn er Yeszzz - Reisverslag uit Florida, Verenigde Staten van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu We zijn er Yeszzz - Reisverslag uit Florida, Verenigde Staten van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu

We zijn er Yeszzz

Door: Bendevanvier

Blijf op de hoogte en volg Erwin en Bea

27 Juli 2006 | Verenigde Staten, Florida

Vanmorgen om 04.10 uur Almeerse tijd stond onze Watervriend Ruud te wachten om ons naar Schiphol te brengen, na een vlot ritje kon het eerste lange wachten van vandaag beginnen.De jongste bendeleden moesten nog even dollars wisselen, maar de bank ging pas om 06.00 uur open en ook hier was het lang wachten.
Gauw wat tijdschriften gehaald op naar de gate,eenmaal in het vliegtuig begon 80 procent van de passagiers zenuwachtig te schuiven want we hadden 20 minuten vertraging en ze moesten allemaal overstappen, de 1 naar New York de andere naar Griekenland en wij naar Miami.
Toen begon de echt lange vlucht, wat een zit maar ook daar kwam een eind aan.
Na een wat onrustige landing, ik geloof dat de piloot dacht dat we een snoekduik moesten maken, kwamen we aan op Miami Airport.
Lang wachten bij de douane,formulieren invullen even een foto en vingerafdrukken, gingen we op naar de autoverhuur.Daar kregen we een mooi karretje op naar het hotel dus,wat een avontuur als je dit voor het eerst doet, Collins avenue was erg lang we begonnen bij de zevende straat en moesten in de 87e zijn.Uiteindelijk om 17.30 uur Miami tijd waren in het hotel.Een mooie kamer op de negende verdieping met uitzicht op zee.
Inmiddels hebben we lekker gegeten en is het bij jullie 01.30 uur en zijn wij bijna 24 uur op.Mijn telefoons werken niet, maar met mijn sim kaart bij Tamarah erin gaat het lukken.
Het internet in het hotel is wireless,daar kunnen we een kaart voor kopen, weet iemand of die dan ook bruikbaar is in Europa, laat ie dan een berichtje achterlaten.
Nou iedereen die op vakantie is of gaat veel plezier.Dicke Soen de Bendevanvier

• 28 Juli 2006 - 04:08

Laura:

Super dat jullie er eindelijk zijn!
    Ben vroeg wakker, want het onweert & regent hier alsof onze lieve heer het nu echt aan de stok heeft met de duivel. Erg vervelend als je graag wilt slapen maar het buiten klinkt alsof de 3e wereld oorlog is uitgebroken..

Wireless is inderdaad ook gewoon in Europa te gebruiken! Zal waarschijnlijk een kaart zijn die in de laptop gestopt kan worden om het wireless te ontvangen.

Geniet ervan he lievies!!

Kus Laura

• 28 Juli 2006 - 06:27

Marleen:

Gaaf he dat jullie droom nu eindelijk uit komt. Inderdaad was het vanmorgen erg heavy. We zijn maar vroeg opgestaan want van slapen kwam niet veel meer. We willen wel fotootjes zien hoor.
    Veel plezier.

Groetjes
    Marleen

• 28 Juli 2006 - 08:20

Maarten:

leuk dat jullie zo snel een berichtje klaar hebben. Hier bij XB is het errruggg rustig. heb de airco maar op je buro gezet, hoef ik niet tegen de muren te praten. take it is easy.

• 28 Juli 2006 - 09:56

Sonja:

Gelukkig dat jullie veilig daar zijn aan gekomen. Wij zijn zeer benieuwd naar jullie kiekjes en leuke verhalen.
    Have Fun
    RYMS

• 28 Juli 2006 - 10:13

Marc:

Leuk om jullie op deze manier te volgen en jullie ervaringen te lezen. Ik kan me voorstellen, dat het diepe indruk maakt en dus geniet ervan.
    Voor draadloos en deze te gebruiken in Europa moet de interface aan de European standard WIFI EN300-328 – IEEE 802.11b voldoen.
    Groet Marc

• 28 Juli 2006 - 10:58

Alex:

Hallo!

Leuk te lezen dat jullie veilig zijn aangekomen!

De standaard IEEE 802.11b werkt inderdaad in europa. Daarnaast werkt de standaard 11G ook. Verder zijn er nog een aantal standaarden niet veel gebruikt worden zoals 11A en N, welke ook werken.

Groetjes en veel plezier!

Alex

• 28 Juli 2006 - 11:19

Furgill:

Ja,ja zo gaat het als je een verre reis maakt.
    Het kaartje is niet te gebruiken in Europa.
    Ik zou zeggen geniet van de vakantie, nu kan jullie avontuur echt beginnen.Dat gedoe bij de duane op Miami ken ik ook, daar heeft Bush voor gezorgd.HA,HA.Veel plezier, liefs Furgill.
    Tam zorg ervoor dat je heelhuids terug komt!

• 28 Juli 2006 - 16:07

Oma Fokje:

Lieve bendeleden,
    wat een verrassing om al zo snel iets van jullie te horen en te lezen! Ook bedankt voor de smsjes.Maak er een onvergetelijke trip van en geniet van elk moment
    Het is hier nog steeds hot,maar alles is oké.
    liefs en xxxx van Oma Fokje

• 29 Juli 2006 - 12:32

Yesno:

He langslapers!! Of zitten jullie al aan een heerlijk ontbijtje met pannekoeken, gebakken aardappels en bonen in tomatensaus??? Meisjes denk aan de calorietjes, straks passen jullie badpakken niet meer en wat moeten die dolfijnen dan niet denken!
    Ik hoop voor jullie dat je het land weer uitmag!! Na al die vingerafdrukken.(nou ja daar wonen is ook geen straf!)
    Wij hadden het hier vanmorgen erg koud, maar 22 graden, ik denk dat het bij jullie wel anders is!
    Ga lekker genieten, ik reis in gedachten heel erg met jullie mee. (enne kijk niet elke dag op je laptop want aan de hoeveelheid berichten te zien kom je dan niet meer aan (andere) leuke dingen toe!
    See you dikke zoen
    YesNo en men

• 29 Juli 2006 - 13:12

Oma Fokje:

Hebben jullie lekker geslapen daar in dat Kingsizebed op 9 hoog en uitzicht op zee? en hoe smaakten de pancakes en ei en spek? Nou ga vandaag maar lekker genieten allemaal. het is hier gelukkig wat koeler
    veel liefs xxxx Oma Fokje

• 29 Juli 2006 - 16:59

Wiebejac:

Hoi vakantie gangers leuk he Amerika dan is het echt groot he wij gaan Dinsdag weg als alles mee zit erwin ben je wel aan het leren ik ben ook druk bezig hmmmmmmmmm
    nou geniet er van en van die omweer viel wel mee als je maar blijft slapen haha
    gr wiejac

• 29 Juli 2006 - 17:22

Kate:

Hé hé eindelijk een keer weer achter een computer!!! Net jullie eerste berichten gelezen...spannend allemaal en heerlijk dat alles goed is gegaan. Nu genieten ...lekker!!!! Hier nog steeds mooi weer maar na het weekend ....minder..jammer hoor...
    nou wij volgen jullie trip...veel plezier
    Kate en de rest.