Een dagje shoppen - Reisverslag uit Toronto, Canada van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu Een dagje shoppen - Reisverslag uit Toronto, Canada van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu

Een dagje shoppen

Door: Bendevantwee

Blijf op de hoogte en volg Erwin en Bea

18 Maart 2009 | Canada, Toronto

Omdat het weerbericht niet zo goed was, hadden we het idee om te shoppen.Amanda had met Patrice besproken wat ze wilde heben dus gelukkig hadden we nog een doel ook, ander loop je ook maar wat te dwalen toch?
Ik wilde kijken voor een Iphone of een Black berry dus na wat snuffelen, werden we verwezen naar een soort zwarte markt maar dan met chinezen.
Het was erg leuk, maar de telefoon is er niet gekomen.
Uit eindelijk is het al voor de tweede dag schitterend weer.
Wat nou mutsen, handschoenen shawls en dikke jassen, we lopen lekker in een vest.
Heerlijk de familie geniet ervan, ze hebben teveel sneeuw gehad.
Na een lekker dineetje, Joey ,Margie Erwin en ik zijn naar de musical Dirt Dancing geweest.
Het was geweldig een heel mooi ouderwets theater, met veel pluche en kroonluchters en de show was geweldig.
Nou luitjes het was weer een mooie lange dag.
Groetjes Erwin en Bea

• 19 Maart 2009 - 06:39

Amanda:

Halllooo

Nou het klinkt echt heel erg gezellig, gelukkig was het een leuke musical!
    Ik kreeg net een mailtje dat het winkelen heel erg leuk was.
    Geniet lekker van het mooie weer en van de gezelligheid.
    Hier gaat alles goed.

Hele dikke kus, veel knuffels en de groetjes aan iedereen.
    Ik mis jullie

• 19 Maart 2009 - 07:04

Tam:

Gelukkig is het mooi weer en was de musical leuk! Ik ga jullie straks nog even een mailtje sturen:)

• 19 Maart 2009 - 07:05

Je Zus:

Hey lekker stel,
    Klinkt helemaal lekker, heb je nou nog wel wat anders gekocht?
    Hopelijk is het vandaag ook weer zo'n lekker weer. Veel plezier in ieder geval.
    Een kus van je zus.

• 19 Maart 2009 - 10:58

YesNo:

He daar over The big ocean, begrijp ik uit het verhaal dat je niks gekocht hebt ????

Fijn dat jullie goed weer hebben. Wij nu ook hier alleen nog wel een beetje koud. Geniet maar lekker!!
    Liefs

• 20 Maart 2009 - 07:48

Nico En Marleen:

Jeetje Beetje, heb je nog niet eens een paar schoenen gekocht. Valt me een beetje tegen hoor!! Jullie moeten natuurlijk wel aan het zelfde aantal komen als in Florida. Geweldig hoor, Dirty Dancing en dat in een ouderwets theater à la Carré. Geniet ervan.

Knuf
    Nico en Marleen