Wonderland - Reisverslag uit Toronto, Canada van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu Wonderland - Reisverslag uit Toronto, Canada van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu

Wonderland

Door: Amanda

Blijf op de hoogte en volg Erwin en Bea

01 Mei 2010 | Canada, Toronto

Hallo Allemaal,

Na een goede film gister avond (die ik niet helemaal af heb gekeken) werd iik vanmorgen om 7.30 wakker! dat betekend dat ik bijna over mijn jetlag heen ben:D

We gingen om 9uur weg richting wonderland, echt een super groot pretpark met veel achtbanen en van alles! Het was nog niet officieel open maar er was een speciale dag voor de bank waar margie werkt, en de kaartjes waren goedkoper dus ben iks amen met Patrice hierheen gegaan!

Toen we aankwamen rijden keek ik me ogen uit, de parkeerplaats was nog bijna leeg en de achtbanen waren zooo groot.
Toen we bij de ingang waren werden de tassen gecontroleerd en dde kaartjes gechecked!

Daarna begonnen we met de houtenachtbaan, patrice had me verteld dat ze daar wel bang voor is omdat hij heel erg wiebelt! maar ze wilde graag mee, dus wij erin, we waren de enige. Haha we waren meteeen al aan het giegelen toen we erin stapte omdat we het allebei ook welk eng vonden. Toen we omhoog getakeld werden voelde ik me nog wel goed, tot ik zag hoe stijl we naar beneden gingen! Haha ik bleef maar gillen volgens mij maar het was echt super!

Daarna meteen door naar de volgende achtbaan, 1 die 120km per uur gaat! Dat was echt hard, maar hij ging niet over de kop dus ik wilde hem wel proberen (voor de gene die het niet weten ik durf niet in die op de kop gaan!). Hij ging super haaard en het was echt suppeer leuk om te doen.

Toen zijn we rond gaan lopen, naar andere achtbanen en atracties heel erg leuk, toen om 11.30 besloten we om wat te gaan eten omdat het om 1200 zou gaan regenen en iedereen dan zou gaan, precies optijd want toen wij begonnen met eten ging het super hard regenen, wel jammer want we wilde net gaan karten! het heeft 1 uur lang geregend, echt mindere punt van de dag!

Toen rond 1uur zijn we gaan karten, dat was echt super leuk! we hebben ons echt rot gelachen!

oook zijn we nog in een sponsbob atractie geweest, mama, papa en tamarah weten jullie lilo en stitch nog? het was net zo iets maar dan met sponsbob en het stonk niet! Het was super grappig de stoelen gingen heen en weer alsof je in een achtbaan zat dus dat was wel heel erg leuk!

We hebben hele leuke armbandjes laten maken die ik echt leuk vind (patrice heeft m vor me gekocht!)

Het was een super leuke dag, maar om 4uur was ik helemaal gesloopt en hebben we besloten om naar huis te gaan, in de auto naar huis kon ik mijn ogen niet meer openhouden dus heb ik een beetje half geslapen!

Nu even wachten voor we gaan eten en vanavond gaan we niks doen!

Weltrusten allemaal.

Groetjes, Amanda

  • 01 Mei 2010 - 21:30

    Di Papa:

    En deze keer ben ik de eerste. Je hebt wel lef zeg, ik zou helemaal duizelig zijn geworden. Geen milkshake, ijsjes of andere lekkere dingen?????? Stich staat voor mij nog altijd gelijk aan stank dus dat weet ik nog heel goed. Wel handig dat Margie de kaartjes heeft kunnen regelen en het niet zo heel erg druk was. Het heeft bij ons ook geregend maar deze keer niet zo hard als dat het bij jullie geregend heeft. Heb je de foto's gezien die je moeder bij je vorige verhaal heeft gedaan?
    Wij gaan nu naar bed dus dikke knuffel en de groeten aan iedereen.

  • 01 Mei 2010 - 22:34

    Xandra:

    Wat een lef!!!

    Ik doe het je niet na hoor....maar ik denk dat Bart wel een beetje jaloers is op je...die zou dat wel mee willen maken!!
    Rust even lekker uit.

    doeiii Xandra

  • 02 Mei 2010 - 08:14

    Di Mama:

    Ik heb gisteravond je stukje nog wel gelezen, maar had niet de puf om nog een reactie te schrijven.
    Oh nee Stich, ik word er nog misselijk van.
    Papa vond het misschien niet zulke harde regen, maar ik was aardig nat, Tam en ik waren net klaar met boodschappen doen en die moesten in de auto.
    Nou vandaag gaan we naar Yvette's verjaardag, wat ga jij eigenlijk doen?
    Doe ze weer de groeten en dikke kusz voor jou en iedereen.

  • 02 Mei 2010 - 08:33

    Janneke:

    Hoi lieverd,
    Wat een gezellige verhalen en wat doen jullie een boel zeg. Maar van wie heb jij nou dat avonturenbloed? Als ik al naar zo'n achtbaan kijk ben ik al misselijk.Stoer hoor!
    Wij zijn nu in Frankrijk en gaan heel braaf zo naar een brocante, het is droog en het zonnetje zou ook nog even komen.
    Dikke kus van ons allemaal en enjoy live!
    Aad en Janneke

  • 02 Mei 2010 - 09:50

    Wiebe En Jacqueline:

    leuk dat je je daar zo vermaakt met al die achtbanen en zo.
    wiebe vraagt of je nog aan je zwemconditie denkt want het is zo november en dan moeten jullie het team van je vader verslaan hahahaha.
    Hier is het erg slecht weer en we gaan zo naar yvette. Veel plezier nog groetjes van wiebe en jacqueline

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Toronto

Amanda in Canada

Recente Reisverslagen:

09 Mei 2010

Laatste dag

07 Mei 2010

Girls day

06 Mei 2010

Wandelingen

05 Mei 2010

Lekkere chille dag!

04 Mei 2010

Niagra (falls)
Erwin en Bea

Actief sinds 09 Juli 2006
Verslag gelezen: 487
Totaal aantal bezoekers 92178

Voorgaande reizen:

10 Mei 2019 - 31 Mei 2019

Gouden Lotus rondreis Thailand

20 Maart 2015 - 05 April 2015

De vele gezichten van Sri Lanka

08 Januari 2013 - 08 Januari 2013

Cuba

01 Mei 2012 - 22 Mei 2012

California 2012

18 Augustus 2011 - 26 Augustus 2011

New York City

27 April 2010 - 11 Mei 2010

Amanda in Canada

16 Maart 2009 - 05 April 2009

Surprise surprise

05 Juli 2007 - 19 Juli 2007

Mijn eerste reis

02 Juni 2018 - 30 November -0001

Roadtrip West Canada

Landen bezocht: