Weer een drukke dag - Reisverslag uit Toronto, Canada van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu Weer een drukke dag - Reisverslag uit Toronto, Canada van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu

Weer een drukke dag

Door: Amanda

Blijf op de hoogte en volg Erwin en Bea

02 Mei 2010 | Canada, Toronto

Hallo allemaal,

Vandaag hebben we een beetje uitgeslapen ik was om 8.30wakker en ben rustig naar boven gegaan heb wat gegeten, gedoucht en toen om 10.30 zijn we richting casaloma gegaan, een groot kasteel met een museum erin.

Patrice was er nog nooit geweest dus het was een beetje afwachten wat het zou zijn, je kreeg een soort van telefoons (helaas konden ze geen nederlands!) en dan een uitleg van wat er allemaal te doen was, we zijn eerst in de tuin geweest, die niet open zou zijn tot 14mei! gelukkig was hij open, het was vandaag echt heel warm en in casaloma was het echt suuupppeeeerrr warm.
We zijn niet echt lang binnen geweest (hooguit 45min) het was niet echt leuk, heel ouderwets en zoo warm en dan zoveel trappen dat we het al gauw gezien hadden. Het was inmiddels 12.30 en we hadden allebei wel honger.

We zouden ook naar de rom gaan (een moderner musuem) dus hebben we de subway gepakt richting de rom en hebben daar eerst iets gegeten (lekker bij maccciiee) toen zijn we de rom ingegaan en heben we rond gekeken, dit was leuker het was veel duidelijker wat overal was en het was echt wel interresant, dino's, vogels, vleermuizen echt zooveel verschillende dieren en dan ook van ook continent allemaal verschillende items dus het was wel leuk om binnen te kijken (we hebben vooral veeeeeeeeeel foto's genomen).
Ik denk dat we 1,5uur binnen zijn geweest en toen zijn we weggegaan (voor 2 meiden van rond de 20 is dat best lang).

Daarna zijn we nog een keer naar het eatern center gegaan omdat Tamarah ook wat dingetjes had gezien op de holister website, die zijn we gaan halen. We waren allebei te moe (en hadden pijn in onze benen) dus zijn we daarna meteen met de ttc naar huis gegaan. Omdat er veel regen voorspelt was en patrice daar niet veel zin in had, stond de auto bij het metrostation. We zijn nog even postzegels gaan halen, ik heb thuis de kaarten nog geschreven en daarna hebben we pizza gehaald en hairspray (film) gekeken.

Het was een lange maar vooral gezellige dag, ik heb geprobeerd patrice wat nederlandse woorden te leren voor als zij naar nederland komt. Het is wel heel moeilijk omdat de letters anders uitgesproken worden, maar ze kan zeggen; hallo hoe gaat het? en; Doei later!
het was heel grappig want we zaten in de TTC en we waren aan het oefenen en er zat een jongen voor ons die kon zijn lach niet inhouden die heeft zoo hard meegelachen om mijn nederlands omdat het zo grappig klonk en patrice haar woorden omdat ze het zoo moeilijk vond.

Nu ga ik lekker naar mijn bedje (en liggen jullie waarschijnlijk allemaal al te slapen).
Een hele fijne dag morgen (maandag).

Dikke kus
Amanda

• 03 Mei 2010 - 05:16

Erwin En Bea Zegeling:

Hoi Amanda
    Wat een cultuurwolk, leuk dat jullie dit ook hebben gezien.
    En inderdaad voor jullie leeftijd hebben jullie het lang volgehouden.
    Leuk vest btw !
    Nou ik ga eens douchen en aan de arbeid, veel plezier vandaag, met die paar dingen die je vandaag gaat doen :-))))))))
    kusz mama

• 03 Mei 2010 - 07:56

Tam:

Goedemorgen Zus,

wat een leuk verhaal zeg! Weer lekker geshopperd en dingen bekeken, ben heel benieuwd naar de foto's ik zag dat mama al een paar erop heeft gezet! Leuk vest zeg! Ook van hollister?

xx

• 03 Mei 2010 - 09:20

Oma:

Hoi Amanda.
    wat geniet ik van je leuke reisverhalen\lekker shoppen en heerlijke milkshakes,jullie maken er samen een feest van geweldig!!!!jullie hebben nog een week en ik ben benieuwd wat er nog meer op het programma staat.nog veel plezier samen . veel liefs en een dikke knuffel van Oma