Naples - Reisverslag uit Florida, Verenigde Staten van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu Naples - Reisverslag uit Florida, Verenigde Staten van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu

Naples

Door: Bea

Blijf op de hoogte en volg Erwin en Bea

11 Augustus 2006 | Verenigde Staten, Florida

Hallo allemaal

Daar zijn we weer, vanmorgen eerst lekker ontbeten, heel apart namelijk in de open lucht, er was een tikihut,waar je van alles kon pakken en je kon het opeten rondom het zwembad.
We hadden een mooi plekje, een soort vier persoons schommelstoel met een tafel middenin.
Daarna op naar het strand, de oceaan was echt prachtig heel rustig en de visjes zwommen om je benen, soms ook een groter visje om Tamarah haar benen, die had in ene een grote rog langs haar benen en geloof het of niet ze kan nog steeds sprinten.
Het strand is best nog een eindje weg en we waren met de auto gegaan, daar moest je betaald parkeren, niet zo erg we hadden voor een uurtje betaald, omdat de plaatselijke pelleboeren een behoorlijke onweersbui hadden voorspeld en de lucht best donker was.
Maar ze hadden het mis, het werd een mooie zonnige dag en Erwin ging nog wat kwartjes in het apparaat storten, just in time, Oom agent stond al met pen en papier in de hand, maar een innemelijke glimlach en een handvol kwartjes deed wonderen.De agent liep naar het volgende slachtoffer.
Ondanks dat we aan zee lagen, was het behoorlijk heet en weinig wind en aangezien niet de hele familie van het strand houdt, gingen we na twee uren schelpen zoeken, terug naar het hotel.
De schelpen zijn wel mooi, maar nog niet mega groot, dus morgen gaan we naar Sanibel, om ons geluk te beproeven.
We hebben ons heerlijk vermaakt aan ons zwembad met jacuzzi die volgens Amanda zo heet was, dat je je voet erin brande.
's Avonds lekker twee megapizza's gehaald en lekker geluierd.
Het is inmiddels bij tienen en de pelleboeren hebben het gelukkig nog steeds mis het is heerlijk warm en droog.
Tot de volgende keer,de plannen zijn om zondag naar Key west te rijden, daar 1 nacht blijven en dan terug naar Miami, maar dan aan de zuid kant.
Of er iets van de plannen terecht komt dat lezen jullie de komende dagen.
Oh ja Eric,ik moest van Erwin vragen of je wat extra aan de ijzers kan trekken, zodat je hem een handje kan helpen de 25e.
groetjes van ons allemaal aan jullie allemaal.

• 11 Augustus 2006 - 08:54

Sonja:

Zo daar is het teminste lekker. Hier komt er geen eind aan met al die regen wat nu valt. Het is verplicht binnen zitten. Nog twee dagen werken en dan eindelijk vakantie ik ben er ook echt aan toe. Voor jullie zit het er bijna op, dus geniet nog lekker van die dagen.

Have Fun RYMS

• 11 Augustus 2006 - 10:37

Oma Fokje:

Lieve allemaal,
    die regenbuien die bij jullie voorspeld waren die vallen allemaal hier, het houd niet op.wat een mazzel dat jullie geen bon kregen, want daar koop je niks voor.Ja Tamarah dan doe je wel een sprintje hé als ze zo dicht bij komen. Maar wel apart zo in die grote oceaan dat ken je toch alleen maar van je atlas?
    Nu luitjes ga nog lekker genieten, veel liefs xxxx
    van Oma Fokje

• 11 Augustus 2006 - 16:33

Laura:

Het regent, het regent, de pannetjes worden nat... Het is echt drama hieroo dus geniet er nog maar lekker van zolang het duurt!

Ik had het ook al aan Tamarah gevraagd, maar zouden jullie voor mij voor een paar all stars willen kijken? (Maat: Men\'s 5, Wo\'s 7, Eur 37,5) Tnx!

Ooh enne Tam, ik heb een kaartje gehad van Fur voor me verjaardag! Echt lief!

Dikke Kus

• 11 Augustus 2006 - 17:15

YesNo:

He wat raar ik hoor geen geluiden over shopping en dat terwijl er in Naples de meeste en rijkste yanks wonen of daar hun 2e en/of 3e huis hebben!!!!En er dus megamooie shops zijn!!
    Ben benieuwd wat jullie van key west vinden. Wij vonden het te ver om heen en weer te gaan en hebben het dus niet gezien, vond ik wel jammer, maar ik kan aktijd jullie foto's nog zien! Veel plezier en geniet van het zonnetje, zoals jullie zien in alle berichtjes, het hoost hier, het is vandaag nog geen 1/2 uur droog geweest!! see you dikke soon :-)
    YesNo