Naples ennehh - Reisverslag uit Florida, Verenigde Staten van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu Naples ennehh - Reisverslag uit Florida, Verenigde Staten van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu

Naples ennehh

Door: Bea

Blijf op de hoogte en volg Erwin en Bea

13 Augustus 2006 | Verenigde Staten, Florida

Daar benne we weer, vandaag lekker uitgeslapen in plaats van aan het zwembad ontbijten hebben we het opgehaald en op onze kamer opgesmikkeld.
Zo kond onze schone slaapster nog even blijven liggen.
Het was prachtig weer, dus alle kwartjes verzamelen we gingen naar het strand.
Amanda moesten we wel overhalen, om haar portomonaie uit te schudden, want die houdt niet zo van het strand, er schijnt nogal wat zand te liggen en daar houdt ze niet van.
Maar we hadden een mooi plekkie met een rieten parasol, dus ze kon ook nog lekker in the shadow, dat was maar goed ook de temperatuur liep vandaag op naar 100 graden fahrenheit, met ander woorden het was echt hot.Zelfs op het strand, dus Erwin en ik waren veel bij de waterkant te vinden, ik stond nog maar tot mijn enkels, toen er vissen voorbij kwamen, daar zou mijn broer een moord voor doen om ze aan z'n haakkie te slaan.
Na twee en een half uur, gingen we terug naar ons hutje, even lekker in het zwembad voor wat schone verkoeling een lekker hapje.
Zo om een uur of drie werd het echt te warm en zijn we maar gaan winkelen lekker koel met al die airco's.
De schade bleef erg beperkt,waren we inmiddels al verzadigd of raken de dollars op of is bagageruimte op.Volgens mij het eerste we hebben inmiddels 9 paar schoenen gekocht en dat zijn alleen nog maar de schoenen.
Na het winkelen gingen we eten, bij ons buffet, ja ome Cees zelfs hier zijn ze te vinden jammie jammie.
We hebben echt helemaal blauw gelegen,op zaterdag werd er ook krab geserveerd, mijn god het leken wel raven, wat schepten die mensen op.Naast ons kwam een vrouw met een kind zitten en die bleef maar lopen en bordjes neerzetten alsof ze voor de hele week ging eten, na verloop van tijd kwam kind nummer 2, wat bleek die vrouw was zo geobsedeerd door de krab, dat ze haar man en tweede kind in de auto was vergeten te waarschuwen dat er plek was.
Erwin ging ook krab eten, na de kunst afgekeken te hebben bij de buurman, waagde hij het erop, maar het kraken, wat onder grote hilariteit van de jongstebendeleden ging niet helemaal goed, maar onze buurman had wel een tangetje, wat een gepeuter maar wel erg lekker.
Af en toe maken we hele dingen mee die we vergeten in ons stukje te zetten, hier komt een leuke al vindt niet iedereen het even leuk.
Van de week gingen we ontbijten en de serveerster vroeg of ik nog een kortingscoupon had, die had ik wel waarop ze vroeg en het kinderbonnetje dan ?
De leeftijd hiervoor is 12, jullie begrijpen al dat zeker Tamarah dit niet zo grappig vond.Waarschijnlijk omdat onze blommen zo veel slanker zijn,dan de amerikaanse leeftijdgenoten dat ze daarom veel jonger geschat worden, want de dag daarop was ik in Villerooy en Boch, ik liep wat rond en Tamarah kwam ook de winkel in.Ohoh nee, wat denk je wat de verkoopster vroeg ? Are you with your mammie dear? Nou we hadden een heel gesprek met beide verkoopsters, ik heb niet durven vragen hoe oud ze dacht dat Tamarah was, ze vroeg nog wel of ze nog niet naar school moest, toen hebben we maar gezegd dat de university nog niet begonnen was,ook de verkoopster vroeg niet verder, maar aan haar gezicht kon je zien,hoe oud zal ze dan zijn.
Jullie zien de dagen vliegen voorbij en ja ma en Marleen ik denk dat jullie gelijk krijgen, dat we nog weken,maanden en net als Jane nu, napraten en nagenieten.
Morgen op naar Key West is een aardig ritje 273 mile,dus een lange zit tot de volgende keer.Groetjes bendenvan 4

  • 13 Augustus 2006 - 05:39

    Cees:

    hoi allemaal hier dan even een stukje van je broer.(zwager)
    ik vind het wel leuk dat jullie daar ook nog aan me denken,dus als je de vissen even wil tegenhouden dan kom ik even met me hengeltje naar jullie toe.
    Misschien dat ze daar wel willen bijten.
    En tamarah als je voortaan wat wil even aan je moeder vragen je bent nog erg jong hoor ik hihi.
    kijken jullie wel uit met alles wat je gekocht hebt dat het vliegtuig wel omhoog gaat straks, anders moet je daar blijven wat jammer nou.
    nou ik merk dat christa niet de enigste is die zoveel schoenen koopt haha.
    nou geniet er nog even van
    groetjes je broer (zwager)



  • 13 Augustus 2006 - 07:55

    YesNo:

    Erwin en Bea denken jullie welom de kinderzitjes in de auto te doen??? Hahaha ennne worden jullie ook veel jonger geschat(dat zou wel weer leuk zijn :-) ) Eigenlijk is het schandalig dat de jonge mensen daar zo fors zijn. Nou blommetjes blijven jullie maar lekker zo hoor, enne er komt een tijd dat je het heeeerlijk vindt dat ze je jonger schatten!!!
    Indeed ik geniet nog steeds na van onze reis en dat is inmiddels al weer zo'n 5 jaar geleden.Time flies....
    Als jullie in de keys zijn probeer dan zo'n overheerlijke key lime pie
    stuk(je) ik vond het echt lekker!
    Ik wens jullie een goede trip naar Key West! en voor nu een group hug!!
    YesNo

  • 13 Augustus 2006 - 11:25

    Oma Fokje:

    Lieve allemaal,
    Dat was een lang verhaal met allerlei belevenissen.de temperatuur kan dus toch te hoog oplopen voor zonneaanbidders als jullie en Amanda waren die vervelende prikbeestjes verhuist naar een ander plekkie van het strand of kwam het dat je onder een parasol lag.Ja die leeftijd dat weet wat,ik vind het leuk als ze tegen mij zeggen U 70 j dat geloven we niet,ik moet zeggen het voelt goed hoor maar voor jullie was het niet leuk . Maar jullie moeten maar zo denken :wij hebben een leuk figuur en hun zijn aan de dikke kant want je ziet daar dikkertjes lopen daar ben ik slank bij hahaha.Nu op naar Key West ja verder kunnen jullie niet zakken want dan krijg je wel hele natte voeten. Geniet er nog maar lekker van want de koek is bijna op en de dollars ook denk ik zo. veel liefs xxxx van Oma Fokje


  • 13 Augustus 2006 - 14:16

    Laura:

    Bedankt voor jullie lieve smsje!!!

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Florida

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 Juli 2007

de laatste paar dagen.

12 Juli 2007

Na 1 week

08 Juli 2007

wij moeten bijna naar huis, sniksnik

08 Juli 2007

Een paar dagen verder

04 Juli 2007

lekker op vakantie
Erwin en Bea

Actief sinds 09 Juli 2006
Verslag gelezen: 356
Totaal aantal bezoekers 92060

Voorgaande reizen:

10 Mei 2019 - 31 Mei 2019

Gouden Lotus rondreis Thailand

20 Maart 2015 - 05 April 2015

De vele gezichten van Sri Lanka

08 Januari 2013 - 08 Januari 2013

Cuba

01 Mei 2012 - 22 Mei 2012

California 2012

18 Augustus 2011 - 26 Augustus 2011

New York City

27 April 2010 - 11 Mei 2010

Amanda in Canada

16 Maart 2009 - 05 April 2009

Surprise surprise

05 Juli 2007 - 19 Juli 2007

Mijn eerste reis

02 Juni 2018 - 30 November -0001

Roadtrip West Canada

Landen bezocht: