Kanchanaburi naar Hua Hin - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu Kanchanaburi naar Hua Hin - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu

Kanchanaburi naar Hua Hin

Door: bea

Blijf op de hoogte en volg Erwin en Bea

21 Mei 2019 | Thailand, Hua Hin

Weer vroeg op, maar wat een super leuke dag. We vertrokken eerst naar een drijvende markt, we stapten in bootjes en vaarden door een soort Thais Giethoorn. Bij de drijvende markt aangekomen, liepen we wat rond, kochten wat souvenirs hadden het heel warm haha en hadden het naar onze zin. Toen weer in de bus, naar een stuk treinbaan, waar markt aan 2 kanten was, toen de trein kwam werd alles en iedereen binnen gehaald, de trein reed voorbij en alles werd weer neer gezet, uniek om te zien. Daarna weer een stukje in de bus naar een grot tempel, ook weer heel mooi om te zien, er waren ook vleermuizen en buiten liepen er wat aapjes rond. Op maar weer in de bus, op weg naar onze lunch plek, dit keer in een restaurant in een hotel, niet zo'n mooie entourage qua tuin, maar het eten was weer goed. Toen nog een klein uurtje met de bus nar Hua Hin, dit is echt een toeristenplek aan de kust, er zitten hier veel over winteraars ook nederlandse. Aangekomen in ons prachtige hotel, gauw omkleden en richting strand, de zee is net zo warm als een whirlpool, dus helaas ook geen verkoeling. Wel lekker gerelaxed op het strand. Om half 7 gingen we een klein stukje met debus, naar een strand tent, om daar te bbq en met onze voeten in het zand. Het koelt zo goed als niet af, dus niks geen vestjes of iet dergelijks. De tent werd gerund door een nederlandse jongen en we kregen naast het vlees ok stokbrood et kruidenboter en patatjes, daar konden de meesten van de groep wel van genieten. We deden een spel, iedereen schreef een favoriet liedje op een briefje, de barkeeper maakte en playlist ervan en wij moesten raden, wie welk liedje had aangevraagd. Hilarisch natuurlijk, zo goed kennen we elkaar nog niet. We vinden het wel een hele leuke groep.

• 23 Mei 2019 - 05:41

Yes sir i can boogie en een beetje verliefd hihihihi

• 23 Mei 2019 - 05:41

Yes sir i can boogie en een beetje verliefd hihihihi

• 23 Mei 2019 - 12:37

Erwin:

Nee, paradise by the dashboardlight en this is my life

• 23 Mei 2019 - 15:46

hahahah bijna hetzelfde X