Winkelen?? - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu Winkelen?? - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu

Winkelen??

Door: Amanda

Blijf op de hoogte en volg Erwin en Bea

25 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo Allemaal,

De laatste volle dag is nu bijna voorbij.. En het begon met een lekker ontbijtje, mama had pannekoeken ik fruit met toast en papa een baggel en een muffin! Mama en ik namen allebei een muffin mee..

Daarna hebben we de metro gepakt downtown.. we zijn uitgestapt vlak bij broadway, waar we lekker zijn gaan winkelen, jaa echt waar we hebben alweer gewinkelt! Er zijn weer schoenen gekocht.

is er iemand die een gokje durft te wagen over hoeveel schoenen wij hebben??

Ook heeft papa 3korte broeken gekocht, mama een jas en ik nog een holister vest.. Er was een holister van 4 verdiepingen echt mega groot, maar het is altijd zo donker, dus ik was snel uitgekeken!

Tamarah en Angelo waren wat later wakker dan wij, zij zijn ook gaan winkelen maar wel apart van ons, tamarah heeft veel gekocht, angelo heeft 1 shirt gekocht..

Toen wij terug kwamen hebben we nog even lekker gelegen en ik heb mijn tas alvast ingepakt (voor zo ver het paste), gelukkig had papa een tas in zijn koffer gekocht zodat wij een extra tas hebben om al onze aankopen in te stoppen!!

Tamarah en angelo gingen nog even eten en daarna nog naar een winkel, dus wij gingen eten en het eettentje waar we naar toe liepen zaten tamarah en angelo ook, ze zaten net dus we konden zo aanschuiven en hebben we gezellig met z'n alle gegeten, daarna nog een stukje times square.. even lekker rond kijken en genieten van alles om ons heen..

Nu is iedereen zijn aankopen van vandaag aan elkaar aan het showen...

Ik ga zo lekker slapen! een hele fijne dag vnadaag!!

Veel liefs
Amanda

• 25 Augustus 2011 - 05:57

YesNo:

Hallo Marcos familie, Ik durf te gokken :-). Als ik het goed heb mag ik dan door voor de broodrooster?? Ik denk gemiddeld 7 paar per persoon. Dus 35 paar schoenen en daar reken ik ook slippertjes bij :-).
    Het wordt weer een sjouwpartij denk ik zo. Geniet nog van deze dag, wij zijn ook aanhet inpakken maar dan om op vakantie te gaan. Knuffel !

• 25 Augustus 2011 - 06:16

Ilona:

Hey vakantiegangers,

Wat een kleding en schoenen hebben jullie gekocht, zeg! Hoe bedoel je koopverslaafd?!
    Maar volgens mij hebben jullie het erg gezellig gehad.
    Alvast een goede terugreis gewenst!

Liefs Rien, Ilona, Leroy en de twins

• 25 Augustus 2011 - 06:51

Janneke:

Ik heb die schoenen een beetje geteld, maar ja hier en daar hebben jullie ook verborgen aankopen, zoals "er zijn weer schoenen gekocht". Ik gok (incl. de uggs) op 24 paar. Laten we zeggen dat jullie goed hebben gescoord! Voor strakjes nog even lekker ontbijten en misschien nog effe shoppen :) en een hele goede terugreis. Overigens gaan jullie wel op tijd naar Nederland terug, ze verwachten dat de orkaan Irene ook New York zal aandoen (zaterdag).
    Kus je-zus

• 25 Augustus 2011 - 08:36

Nico En Marleen:

Hallo Bendevanvijf,
    Als ik het allemaal zo lees dan moeten er van het weekend ook nog een paar kasten gekocht worden bij Ikea. Ik ben benieuwd naar alle kleding, schoenen enz. Alvast een hele goede terugreis gewenst. Als jullie hulp nodig hebben vanaf het station (of vanaf Schiphol) dan horen we het wel.
    Groetjes
    Nico en Marleen

• 25 Augustus 2011 - 09:53

[ O] Ma:

Gelukkig gaat de bagage het grootste gedeelte door de lucht en eenmaal geland zal daar ook wel een oplossing voor zijn. een hele goede reis en onderweg maar lekker dromen van wat jullie allemaal hebben gezien ,tot ziens
    liefs [ O] Ma

• 25 Augustus 2011 - 19:42

Xandra:

Goede reis terug!!!
    En Erwin de poldercross gaat helaas niet door.

groetjes Xan