Empire state building - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu Empire state building - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu

Empire state building

Door: Amanda

Blijf op de hoogte en volg Erwin en Bea

23 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo ALlemaal,

Allereerst namens mijn ouders allemaal bedankt voor de felicitaties, leuk dat iedereen die neer zet..

Dan de dag van vandaag, eigenlijk ben ik in 2 zinnen klaar; we zijn naar de empire state building geweest en daarna wezen winkelen en nog even door de bieb gelopen!!

Haha maar zo makkelijk kom ik er dus niet vanaf, ik zal bij het begin van de dag beginnen, papa en mama stonden al vroeg op en onder de douche en toen papa onder de douche stond is mama een muffin gaan halen, die hebben ze lekker samen opgegeten! Ondertussen was ik mijn verslagje aan het schrijven (Sorry nog daarvoor Jane!) en daarna ging tamarah douche, ik en als laatste Angelo...

Toen lekker gaan ontbijten, dat is elke dag wel genieten! Vanmorgen wilde ik alleen french toast maar dat vonden ze maar raar.. Wie eet en nou alleen geroosterd brood?? Naja ik, met boter en suiker, heeerlijk!!

Toen zijn we naar de empire state building gelopen, kwamen we door een onwijs leuke winkelstraat, maar we wilde eerst naar boven anders werd het wachten om naar boven te gaan wel heel lang... Nu waren we in 20minuten bij de liften en dan ben je echt in 2minuten boven... Leuk om New York van bovenaf te zien, dan is manhattan maar klein en is down town niet zo ver weg.. Central park maar een klein parkje met een paar bomen en is het vooral erg rustig! We hebben een hoop foto's gemaakt en overal rustig gekeken.. Daarna weer op naar benedne, de eeste zes verdiepingen mochten we met de trap, die kans lieten we ons natuurlijk niet voorbij gaan.. We wilde er wel 86 met de trap, maar helaas dat mag niet! Dus de laatste 80 met de lift naar beneden!

Daarna met tamarah en angelo afgesproken om 4uur bij die openbare bibliotheek het was toen 12.20! En geloof me aan het eind waren we nog te laat (16.05:P)
Maar winkelen was erg leuk, we hadden vandaag veel geluk! Ik had een short voor 10dollar.. daarna bij aeropostale wilde ik vesten kopen op het kaartje stond 46,50 en bij de kassa bleken ze maar 20dollar en kreeg ook nog 10dollar korting.. en toen mama broeken ging kopen betaalde ze in plaats van 96 dollar 60 dollar.. dus een lekker dagje!

Toen zijn we door de bieb gelopen, een grote bibliotheek (met veel beveiliging) die eigenlijk zo uit een film komt, groot mooie plafond en eigenlijk is alles eraan mooi! Je kan gratis internetten en er zijn super schone wc's...

Het was daarna 5uur, wat gingen we nu eens doen... naja jullie raden het al; we zijn nog even gaan winkelen! Ik wilde nog naar holister, maar daar moest je in de rij staan om naar binnen te gaan.. Dus ben ik nog even in Nike town geweest, maar de schoenen die ik wilde die paste niet! Tamarah heeft een jurkje gekocht en Angelo heeft schoenen en 2 broeken gekocht... dus ondertussen heeft iedereen iets om zijn koffer mee te vullen op de terug weg!!

Nu liggen we allemaal even bij te komen en gaan we zoo nog iets eten en bedenken wat we morgen willen doen, daarna lekker slapen!!

Fijne dag vandaag!

Veel liefs, Amanda

Ps.Ilonka veel succes met zwemmen!!!

  • 23 Augustus 2011 - 00:40

    Patrice:

    Glad you are having such a great time! Congratulations to your parents! And that sucks about having to stand in line for Hollister!

  • 23 Augustus 2011 - 03:30

    Erwin:

    Weer een super leuk verslag. We hebben net gegeten maar dat verteld Amanda misschien in het volgende verhaaltje. Onze beentje zijn een beetje moe en stijf van het wandelen en winkelen. Al klinkt dat hetzelfde, geloof mij met deze meiden zijn het 2 verschillende dingen. Bedankt allemaal voor de felicitaties,

  • 23 Augustus 2011 - 05:18

    YesNo:

    Hallo bende,
    Een prachtige goede morgen gewenst! Hier natuurlijk weer met grauw grijs en nattig weer :-( .Het is je allemaal vergeven Amanda!! Het valt me tegen dat jullie niet de Empire naar BOVEN zijn gelopen, had ik wel verwacht van zulke sportievelingen :-) :-) .Als ik nodig moet en ik wil een mooie schone wc dan schiet ik altijd een mooi en vooral duur hotel in :-). Er staat altijd wel een bordje waar de toilets zijn. (Volgens mij is er een Ritz op de hoek bij Central Park en 5th.)
    Geniet nog ff lekker, als jullie terug komen gaan wij op vakantie, ik hoop voor mij dus dat de tijd snel gaat en voor jullie dat het lekker lang duurt!!
    Knuffel

  • 23 Augustus 2011 - 07:35

    Janneke:

    Wat een gezellig verslag weer.
    En ja Erwin, wandelen en winkelen zijn twee verschillende dingen maar je weet het he, wij vrouwen kunnen alle twee gelijk ha, ha.
    Hier is het inderdaad weer, zoals deze zomer bijna gebruikelijk, nat en grijs de weersverwachting geeft niet veel anders op voor vandaag. Dus dan maar gewoon werken. 't Is trouwens nog steeds rustig in babyland!
    Een hele fijne dag toegewenst voor als jullie straks weer wakker zijn en natuurlijk veel koopplezier!
    Kus je-zus.

  • 23 Augustus 2011 - 09:34

    Xandra:

    Hoi Amanda, was dat een schrijffoutje dat je 86 verdiepingen wilde gaan lopen????? Mijn god.....maar jullie vervelen je niet zo te lezen, nog heel veel plezier verder. Kus.

  • 23 Augustus 2011 - 18:51

    [ O] Ma:

    als ik dat zo allemaal lees wandelen en winkelen dan moeten de kilo,s er wel afvliegen. maar misschien is de Amerikaanse Food ook erg lekker en dan wil het er wel eens weer aankomen. nu luitjes hoe het ook zij geniet nog maar lekker.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

New York City

Recente Reisverslagen:

26 Augustus 2011

Laatste dag en weer thuis

25 Augustus 2011

Winkelen??

24 Augustus 2011

New York Yankees

23 Augustus 2011

Het gaat goed

23 Augustus 2011

Empire state building
Erwin en Bea

Actief sinds 09 Juli 2006
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 92119

Voorgaande reizen:

10 Mei 2019 - 31 Mei 2019

Gouden Lotus rondreis Thailand

20 Maart 2015 - 05 April 2015

De vele gezichten van Sri Lanka

08 Januari 2013 - 08 Januari 2013

Cuba

01 Mei 2012 - 22 Mei 2012

California 2012

18 Augustus 2011 - 26 Augustus 2011

New York City

27 April 2010 - 11 Mei 2010

Amanda in Canada

16 Maart 2009 - 05 April 2009

Surprise surprise

05 Juli 2007 - 19 Juli 2007

Mijn eerste reis

02 Juni 2018 - 30 November -0001

Roadtrip West Canada

Landen bezocht: