Een dagje uitrusten - Reisverslag uit Bishop, Verenigde Staten van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu Een dagje uitrusten - Reisverslag uit Bishop, Verenigde Staten van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu

Een dagje uitrusten

Door: Bea

Blijf op de hoogte en volg Erwin en Bea

06 Mei 2012 | Verenigde Staten, Bishop

Dag 6
Toen we gister in Bishop aan kwamen, besloten we hier even op adem te komen, van alle indrukken . Dus we hebben lekker uitgeslapen en dat lukte enigszins , half negen, we komen in het ritme jippie. Na een lekker amerikaans ontbijtje, bij een tentje waar we gisteravond ook hadden gegeten en de ober ook gelijk zei, hi guys long time no see, zijn we boodschappen gaan doen voor onze picknick bij lake sabrina. Lekker stokbrood en een verse fruitsalade ons kan niks meer gebeuren vandaag. We hadden tijdens ontbijt gevraagd of het daar koud was, nee hoor zeiden ze. Maar het meer lag hoog in de bergen en hier ligt ook nog sneeuw op de toppen. Dat laatste is wel heel apart, op de weg naar Bishop heb je rechts de bergen van Death Valley, waar het ook nu al lekker heet is en aan de andere kant bergen met sneeuwtoppen. Het was wel fris bij het meer, maar na even een plekje uit de wind gezocht te hebben, was het heerlijk niks doen. Af en toe kwamen er wat vissers langs, verder was het helemaal stil. Aan het eind van de middag hebben we ons weer van de berg af laten rollen en de plaatselijke K markt onveilig gemaakt. We besloten onze picknick op de kamer voort te zetten, hebben lekker gegrilde kip gehaald, met als toetje nog wat fruitsalade. Vandaag minder spectaculaire dingen gezien of gedaan, maar wel helemaal bijgetankt. En ach wat is minder spectaculair of je nu links of rechts kijkt, het is een mooi landschap en we moeten wel lachen, om de mensen hier, af en toe lijk je echt in een wild west film te zitten. De mensen groeten hier met howdee fooks echt te grappig. Nu gaan we nog het ritje voor morgen uitstippelen, we gaan dan naar Yosemithe Park, op zoek naar nog meer mooie plaatjes.

• 07 Mei 2012 - 06:16

Amanda:

Is ook wel is lekker zo'n rustig dagje:) Zijn jullie weer helemaal bijgekomen en kunnen jullie weer lekker door reizen.. Hebben jullie ondertussen al wat geshopt? Ik ben wel benieuwd!!

Het was fijn jullie gister even gesproken te hebben:) Veel plezier vandaag, dikke kus

• 07 Mei 2012 - 08:28

Tamarah:

Lekker zo'n bijtank dagje. Klinkt allemaal heel leuk, ben benieuwd naar nog meer foto's . Xxx

• 07 Mei 2012 - 08:42

Nico En Henny:

Yosimite Park..... Mirror Lake en Upper en Lower Falls .... zucht ... wat een herinnerinen

• 07 Mei 2012 - 09:10

Xandra:

Weer opgeladen voor de volgende indrukken, geniet ze.

• 07 Mei 2012 - 11:06

Nico En Marleen:

Zo, even alle verhaaltjes achter elkaar gelezen. Wij zijn van het weekend naar Blankenberge in Belgie geweest dus heb niet op de site gekeken. Oh, oh, wat genieten we mee. Jullie hebben het echt fantastisch!! Wat een indrukken allemaal. Nou geniet er maar van.

Groetjes
    Nico en Marleen