Een vroeg feestje - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu Een vroeg feestje - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Erwin en Bea Zegeling - WaarBenJij.nu

Een vroeg feestje

Door: Amanda

Blijf op de hoogte en volg Erwin en Bea

22 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo Allemaal,

Jaa ik ben wat laat met mijn verslag, maar gisteravond ben ik voor ik aan het schrijven toe kwam spontaan in slaap gevallen, vanavond/vanacht zal ik weer op tijd zijn!

Maar laten we beginnen bij gister ochtend, we hebben weer heerlijk ontbeten, bij europe cafe, lekker ei en pannenkoeken..
Daarna hebben we angelo opgehaald, die had niet zo best geslapen dus die ging niet mee ontbijten. Toen richting Grand Central Station, een ouderwets maar echt super mooi station, als je naar binnenloopt is het zo uit een film gehaald.. onwijs mooi! Voor we hier naar binnen liepen zagen we een sportwinkel, daar zijn we naar binnen geweest en heb ik twee sportbroeken en een yankees shirt gekocht en mama een pet en een yankees shirt, we zijn wel zown 45min binnen geweest...

Toen we het Station hadden gezien en heel veel foto's hadden gemaakt zijn we in de subway gestapt opweg naar Wall street, er is daar een station, dus je stapt bijna op wall street uit. Leuk om is in het echt te zien wat je altijd op tv ziet als het over de amerikaanse beurzen gaat! De vlag die er hangt is zo ontzettend groot.. Er stond ook nog een beeld van George washington, maar die vond ik persoonlijk minder interessant dan die vlag...

Daarna zijn we naar de st. pauls curch gelopen, die de dag ervoor dicht was, die zat tegenover wall street, heel indrukwekkend is dat, er staat een rij met blauwe borden, hier staan de tijdstippen bij wat er gebeurde op 9/11 en er staan persoonlijke verhalen op.. Als je naar binnenloopt is het verdeelt in hoekjes en elke hoekje verteld zijn eigen verhaal.. Aan het eind staan onwijs veel foto's van allemaal mensen die overleden zijn..
Voor de mensen die het niet weten, de st pauls curch is de kerk waar iedereen heen vluchte toen de gebouwen instorten, hier kwamen de gewonden en werden ze verzorgt en toen er opgeruimd werd (zelf nog na 9maanden) kregen de opruimdiensten eten in deze kerk..

Toen zijn we richting SoHo gelopen, lekker winkeltje in en winkeltje uit gelopen, Mama kwam een leuke tas tegen die ze kan gebruiken voor haar werk en Tamarah kwam al snel haar gewilde hardloopschoenen tegen, deze heeft ze meteen gekocht toen ze ze aangepast had want ze zaten precies goed! Een goed begin tijdens het winkelen dus..
Daarna hadden we een hoop winkels die waren het net niet.. Daarna zijn we naar een zij stratje gelopen waar de wat duurdere winkels zitten, Dash (van de meiden vna Kardashian) en de Ugg store, daar hebben Tamarah en IK een paar Ugg's gekocht... Ja mensen ik heb echt uggs gekocht, ik moet zeggen het model vind ik nog steeds niet echt heeel erg mooii maar ze zitten wel lekker en daar gaat het uiteindelijk toch om:) Toen kwamen we nog een Diesel winkel tegen, waar Angelo graag wilde kijken, maar die heeft niks gekcht..

Daarna zijn we een stukje terug gelopen en richting little Italy gegaan, het word echt steeds kleiner de Chinezen nemen steeds meer plek in beslag... Tamarah en ANgelo hadden wel honger het was ondertussen 4uur en we hadden niet geluncht (te druk met winkelen:)) dus bij een eet tentje op een hoekje lekker gaan zitten en pizza besteld, papa en ik hadden niet super honger dus wij hebben allebei een punt genomen en gedeeld.. Toen we aan het eten waren begon het echt zooo ontzettend hard te regenen, we deden maar gewoon rustig aan.. Daarna wilde we nog een stukje lopen, maar we kwamen uit op een dood armmoedig stukje, dus zijn we richting subway gelopen en daar de metro gepakt richting times square om richting appartement te gaan!

Toen iedereen zijn spulletjes had weggelegt zijn tamarah angelo en ik de kamer gaan versieren en hebben we kaart en cadeau gegeven, we hebben een fotoboek gemaakt met foto's van vroeger en van dingen die we gedaan hebben..

Daarna ben ik in slaap gevallen en toen ik wakker werd nog even omgekleed en weer verder gaan slapen.. TOen ik vnamorgen wakker werd bedacht ik me ineens dat ik geen verhaaltje geschreven had..

Fijne dag allemaal,

Liefs Amanda

  • 22 Augustus 2011 - 11:35

    Bea:

    We zijn heel erg verwend, een lieve kaart, geld, een mooi fotoboek en een appartement wat helemaal versierd is.
    Jammer van de harde regen gisteravond, was niet aantrekkelijk om naar buiten te gaan.
    dus allemaal lekker uitgerust en wat we verder hebben gedaan heeft Amanda weer leuk beschreven, dankjewel daarvoor.

  • 22 Augustus 2011 - 11:44

    Erwin:

    Wat een mooie verrassing gisteren in het appartement, zingen, dansen, cadeau's het was echt gezellig. Vanochtend een verrassing van Bea. Nee niet dat maar een muffin. Elke mis ik hem en toen ik vanochtend onder de douche stond is Bea hem gaan halen. Een appel/kaneel muffin. Aan de verhalen van Amanda kan je zien dat we al heel veel hebben gezien en we gaan nog veel meer zien.
    Tot morgen.

  • 22 Augustus 2011 - 11:53

    Janneke:

    Nou daar is ze dan toch nog een keer,
    ik had mijn felicitaties al onder het bericht van gisteren gezet. Maar jullie zijn nu toch online, dus dan maar voor zekerheid nog een keertje: van harte gefeliciteerd en op naar de volgende 25 jaar :) maar dat lukt natuurlijk wel als ik dat zo hoor wat een verwennerij zo'n hele lekkere muffin! Veel plezier vandaag!
    Kus je-zus

  • 22 Augustus 2011 - 11:57

    [ O] Ma:

    Hartelijk gefeliciteerd Bea en Erwin met jullie 25j huwelijksfeest maak er een superdag van met elkaar en voor de toekomst veel gezondheid en geluk.
    Amanda bedankt voor je geweldige verslagen. oma geniet ervan
    lieve groetjes [o]Ma

  • 22 Augustus 2011 - 13:21

    Peter En Ilonka:

    Hallo daar heeeeel ver weg!
    Heel erg gefeliciteerd!
    Wat een geweldige verhalen, dat je daar nog tijd voor hebt zeg.
    Geniet lekker, maar dat hoef ik eigenlijk niet te zeggen want zo te zien doen jullie dat met volle teugen.
    liefs P & I

  • 22 Augustus 2011 - 13:47

    YesNo:

    Lief bruidspaar, van harte gefeliciteerd met jullie jubileum!! Nog heel veel goede, gezonde EN gelukkige jaren wensen wij (ook Arie) jullie toe. Was wel even schrikken vanochtend om 07.30 (ja ik had uitgeslapen) geen stukkie van Amanda,ben de hele dag uit mijn doen geweest :-). Als jullie maar genieten, dat is de hoofdzaak en als ik dat zo lees, doen jullie dat!! Goed zo.
    Knuffel XX

  • 22 Augustus 2011 - 14:38

    Xandra:

    Lieve Erwin en Bea,

    Hartelijk gefeliciteerd met jullie 25 jarig huwelijk!!! Een hele fijne dag met jullie gezinnetje, geniet ervan.
    En op naar de 50 jaar he, dat moet jullie lukken!!

    Dikke kus Eric en Xandra

  • 22 Augustus 2011 - 19:54

    Wiebe:

    Nou ik moet het weer opschrijven zie ik vergeet steeds me naam in te vullen dan is alles weer weg stom he
    Nou jullie lopen wat af he jullie mogen straks weer lekker uit rusten als jullie terug zijn want jullie lopen heel veel en eten doen jullie ook veel lees ik hhaah vooral Tamarah en Angelo want als je het over hun hebt gaan ze eten hihih nou veel plezier nog
    erwin en bea nog een mooie trouwdag gewenst namens ons allemaal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

New York City

Recente Reisverslagen:

26 Augustus 2011

Laatste dag en weer thuis

25 Augustus 2011

Winkelen??

24 Augustus 2011

New York Yankees

23 Augustus 2011

Het gaat goed

23 Augustus 2011

Empire state building
Erwin en Bea

Actief sinds 09 Juli 2006
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 92149

Voorgaande reizen:

10 Mei 2019 - 31 Mei 2019

Gouden Lotus rondreis Thailand

20 Maart 2015 - 05 April 2015

De vele gezichten van Sri Lanka

08 Januari 2013 - 08 Januari 2013

Cuba

01 Mei 2012 - 22 Mei 2012

California 2012

18 Augustus 2011 - 26 Augustus 2011

New York City

27 April 2010 - 11 Mei 2010

Amanda in Canada

16 Maart 2009 - 05 April 2009

Surprise surprise

05 Juli 2007 - 19 Juli 2007

Mijn eerste reis

02 Juni 2018 - 30 November -0001

Roadtrip West Canada

Landen bezocht: